Ei taida luottotiedoton saada asuntolainaa yhdessä puolison kanssa jolla puhtaat tiedot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luottotiedoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ootteko naimisissa? sehän on se tapa jolla puoliso "saa" puolet talosta. tai sit meette paikalliseen pankkiin keskustelemaan lainasta. otatte sen verran enemmän et saat maksettua ulosottoon. ja sit viel yks kysymys. kuinka kauan sitten sulla on menny luottotiedot? kyllähän neki vanhenee.... velat siis.

Pankki kuin pankki todellakin antaa vielä enemmän luottotiedottomalle lainaa...

Noh.. Pankki ei vie talon puolikasta, eikös se on lainan vakuutena? Pankkihan sen talon tavallaan omistaa. Ja kyllä... Kivan talon voi saada alle 100 000€:lla ja ja ainakin meillä omakotitalossa asuminen on paljon halvempaa kuin vuokralla. Ollaan jopa voitu tehdä remontteja ilman, että talous mitenkään kaatuu, vaikka tulot ei ole yhtään suuremmat kuin ap:lla.

Noh.. Pankki ei vie talon puolikasta, eikös se on lainan vakuutena? Pankkihan sen talon tavallaan omistaa. Ja kyllä... Kivan talon voi saada alle 100 000€:lla ja ja ainakin meillä omakotitalossa asuminen on paljon halvempaa kuin vuokralla. Ollaan jopa voitu tehdä remontteja ilman, että talous mitenkään kaatuu, vaikka tulot ei ole yhtään suuremmat kuin ap:lla.

Mutta ulosottomies vie....

ootteko naimisissa? sehän on se tapa jolla puoliso "saa" puolet talosta. tai sit meette paikalliseen pankkiin keskustelemaan lainasta. otatte sen verran enemmän et saat maksettua ulosottoon. ja sit viel yks kysymys. kuinka kauan sitten sulla on menny luottotiedot? kyllähän neki vanhenee.... velat siis.

Hah hah hah. Siis luuletko oikeasti, että pankki myöntää muuttotappiopaikkakunnalla olevaan vanhaan taloon lainaa edes 90% arvosta? Tai saati sit vaikka 120%, jolla ap saisi maksettua ulosottoon velkansa?

Et taida elää ihan tässä todellisuudessa.

Lainan saaminen riippuu onko teillä hyvät suhteet pankkiin. Minä oon opiskellut käytännössä koko ajan mitä olemme olleet yhdessä. Mies oli työssäkäyvä mut luottotiedoton ja velkoja ulosotossa. Saimme silti lainan vaikka luottotiedoton mieheni oli ainoa joka meillä tienaa.

Ehtona oli että ulosottovelat maksettiin pois kun otettiin laina. Se oli siis siinä talolainassa ylimääräistä 30t. Lisäksi tietenkin takuita koska talohan kattaa vaan sen 70%. Eli selvittäkää asiat oman pankkinne kanssa. Kannattaa olla rehellinen.

Lainan saaminen riippuu onko teillä hyvät suhteet pankkiin. Minä oon opiskellut käytännössä koko ajan mitä olemme olleet yhdessä. Mies oli työssäkäyvä mut luottotiedoton ja velkoja ulosotossa. Saimme silti lainan vaikka luottotiedoton mieheni oli ainoa joka meillä tienaa.

Ehtona oli että ulosottovelat maksettiin pois kun otettiin laina. Se oli siis siinä talolainassa ylimääräistä 30t. Lisäksi tietenkin takuita koska talohan kattaa vaan sen 70%. Eli selvittäkää asiat oman pankkinne kanssa. Kannattaa olla rehellinen.

Toi, että asuntolainaan ottaa 30 000e ylimääräistä ja sillä maksaa ulosottovelat on muuten huijaamista ja rikollista verottajan kannatakin, koska asuntolainasta saa koroista rahaa takas ja se on tarkoitettu juuri asunnon tukemiseen. Asuntolainaa ei saa käyttää muuhun. Tuo on myös täyttä väärinkäyttöä pankilta. Jos verottaja saisi selville, voisi syyttää veropetoksesta, joka on talousrikos.

Luottotiedoton ei saa lainaa. Jos olisin sinä, pyytäisin miestä hakemaan lainaa yksin.

Kyllä minä ainakin sain ja vieläpä ilman säästöjä. Minulla siis mennyt tiedot ja puolisolla ei. Pankissa vaativat todistuksen ulosotto mieheltä että ei ole siellä mitään! olen jo yli vuosi sitten kaikki maksanut, mutta viimeinen merkintä poistuu vasta 2019. Kaikkein tärkein asia on kuitenkin takaajat joilla on reaalivakuutta, ilman niitä ei toivoakaan..

Yhteistyössä