Ei taida tästä lapsen yrittämisestä tulla mitään tässä kuussa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Tarkotus oli nyt ihan todenteolla yrittää saada toinen vaavi aluille, mutta ei se taida onnistua. Mies lähtee maanantai aamuna töihin ja on torstai iltaan poissa kotonta. hedelmälliset päivät olisi minulla 2.8-7.8 ja ovulaatio 5.8.08 jos ne noin menisi, eihän se aina niin ole, mutta jos nyt mietitään että kierron puoli välissä niin se olisi noi päivät. Tuntuu niin ikävältä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sitten vaan viikonloppuna toimiin ja toivotaan parasta. Aina voi yrittää.

totta, aina voi yrittää ja toki yritetään :) tätä se teettää kun ihminen on sellaista tyyppiä, että kaikki heti mulle nyt :D no joo, onhan tätä aikaa tässä elämässä.. Mulla taitaa vain olla vähän liian kova vauvakuume niin siksi tunteet myllertää ja tahtois jo pikaisesti raskaaksi :)

Mä kyl ihmettelen, et miten mä oon raskaaksi tullut, kun joka kerta (4) on siinä kuussa mies ollut enemmin poissa kuin kotona. Tokaraskautta eniten ihmettelin, kun mies oli oviksen aikaan kaksi vai kolmekin viikkoa poissa :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

totta, aina voi yrittää ja toki yritetään :) tätä se teettää kun ihminen on sellaista tyyppiä, että kaikki heti mulle nyt :D no joo, onhan tätä aikaa tässä elämässä.. Mulla taitaa vain olla vähän liian kova vauvakuume niin siksi tunteet myllertää ja tahtois jo pikaisesti raskaaksi :)

Ei kannata kovin höösätä!
Sanon vaan kokemuksen syvällä rintaäänellä. :/

Ihmiset on liian tarkkoja ja hätäisiä näissä asioissa. Lasketaan kuukauden tarkkuudella sitä, milloin esim. halutaan lapsen syntyvän. Turhat miettimiset ja suremiset pois, niin elämä kulkee aurinkoisemmin!

Juu, tiedän tunteen :) silloin kun meillä tärppäsi "duunailtiin" kun oli kiertopäivät 12 ja 15. Laskin silloin, että ovulaatio olisi ollut kp14, mutta eihän sitä tiedä etukäteen. Kannattaa tosiaan kokeilla viikonloppuna, ei siitä haittakaan ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki-iita:
Ihmiset on liian tarkkoja ja hätäisiä näissä asioissa. Lasketaan kuukauden tarkkuudella sitä, milloin esim. halutaan lapsen syntyvän. Turhat miettimiset ja suremiset pois, niin elämä kulkee aurinkoisemmin!

ei me ainakaan ajateltu, milloin vauvan pitäisi syntyä, kunhan päätettiin että ruvetaan yrittämään. Kyllä kai sitä sitten laskeskella saa, mikä olisi mahdollinen päivä onnistua...?

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki-iita:

ei me ainakaan ajateltu, milloin vauvan pitäisi syntyä, kunhan päätettiin että ruvetaan yrittämään. Kyllä kai sitä sitten laskeskella saa, mikä olisi mahdollinen päivä onnistua...?

niin ei me tuon ekan kanssa mitään päiviä kateltu eikä oltu kunnolla edes suunniteltu ja sieltä se sitten vain syntyi :) toisen kanssa olen sitten vasta käynyt katsomaan noita ovisjuttuja. Ja ei tosiaankaan olla mitenkään päätetty et sinä ja sinä kuussa pitää syntyä vaan vajaa kuukaus sitten puhuttiin ja oltiin sitä mieltä, että toinen olisi tervetullut. Minä vain aloin heti höyryämään milloin sitten olisi se mahollisuus parhaimmillaan. Minulla ollut pidempään vauvakuumetta, mutta mies ei ole lämmennyt ja tottakai kun mies nyt jutussa mukana niin tämä vain kasvaa..

Oletko varmasti varma, koska ovulaatiosi on?

siis koskaanhan ei voi olla täysin varma, mutta oletan niin.. toki yritystä jatkuu vielä sitten kun tulee poiskin ;) kierrot ovat minulla aina säännölliset niin siintä jo niin oletan.

Oletko varmasti varma, koska ovulaatiosi on?

siis koskaanhan ei voi olla täysin varma, mutta oletan niin.. toki yritystä jatkuu vielä sitten kun tulee poiskin ;) kierrot ovat minulla aina säännölliset niin siintä jo niin oletan.

Vaikka kierrot on säännölliset, niin se ovulaatio ei välttämättä tapahdu juuri siinä kohtaa kiertoa, missä kirja sanoo sen olevan. Ei siis kannata turhaan stressata. Siittiöt säilyy elinkelpoisena jopa 3-5 päivää, joten mikäs olisi mukavampi tapa miehenkin lähteä työmatkaille kuin kunnon seksi ;)