ei taija olla ihan luottaminen tuohon

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
testiin... :/ eka kun tein sen ni tuli vaan se kontrolli viiva ja asia unohtu, kun aattelin että "no ei sitte..".. no nyt sit huomasin, että mikskähän mä sen vessaan oon jättäny, otin käteeni ja jostain syystä vilasin..ni siinä oli sellanen hyvin hyvin HYVIN HAILAKKA viiva, että oliski niinku positiivinen tulos.. mut se viiva oli siis ihan tyyliin "oikeasta kulmasta, loisteputki valisimen ääressä- kun katot ni näät ehkä jonkun viivan tapaisen siinä...".. äähh, ei se varmaan ollu mitään.. jos vaikka parin päivän päästä koittas uudestaan jos menkat ei ala.. :/ :ashamed: :ashamed:

Olen tehnyt monta testiä ja negat on aina ollut negoja eli vaikka kuinka on tihrustanut valossa niin mitään viivanpaikkaa ei ole näkynyt. Haaleat viivat on kyllä vahvistuneet kunnon plussiksi =)

joo,minä oon kans muutama vuos sit nähny "viivan" raskaustestis,kerkesin kailottamaan siitä suvulle ja kavereille. kunnes t-keskukses varmistu negatiiviseks....oli siin nolona selittelemist...

Mie kans kuopuksesta testasin ja olin jo roskiin heittämässä kun huomasin hailakkaakin hailakkaamman viivan... ja vahvistuhan se viikkoa myöhemmin :) Eikun uudelleen testailemaan muutaman päivän päästä...

Yhteistyössä