Ei tämäkään kovin normaalia voi olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outolintu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outolintu"

Vieras
Mulla on panokaveri ja seksi on aivan huippua. No se on normaalia mutta ei se voi olla normaalia kun käyn muiden kanssa treffeillä niin mietin vain että kukaan ei kyllä pysty samaan kuin tämä pano. Viimeksi olin ulkona erään miehen kanssa ja mietin vähän väliä että tää tyyppi harrastaa varmaan vain tylsää lähetys-saarnaajaa. Tuskin tekee niitä "pervoja" juttuja joita me panon kanssa tykätään tehdä. Miten voi enää tyytyä tavalliseen tylsään seksiin kun on saanut maistaa "tuhmaa seksiä".

[QUOTE="mimmi";29921392]Mistä tiiät niistä muista tyypeistä ennen kuin kokeilet?[/QUOTE]

No esimerkiksi ujohko hyväkäytöksinen niin tuskin harrastaa mitään kinkyjä juttuja.

[QUOTE="outolintu";29921398]No esimerkiksi ujohko hyväkäytöksinen niin tuskin harrastaa mitään kinkyjä juttuja.[/QUOTE]
Etpä voisi olla enempää väärässä.

[QUOTE="outolintu";29921398]No esimerkiksi ujohko hyväkäytöksinen niin tuskin harrastaa mitään kinkyjä juttuja.[/QUOTE]

Koskaan ei voi tietää. Se miltä näyttää ulospäin on vain sitä kuorta, kaikkea ei ulospäin näytetä. Jotkut hyvin kinkyn näköiset voivat olla juuri plääh siellä sängyssä.

Etpä ole kovin elämää kokenut. Eihän ulkomuoto kerro ihmisestä hirveesti tällaisissa jutuissa. Siveät tytöt voi olla tosi rivoja ja estottoman oloiset tytöt arkailevia "tosipaikassa".

Mä oon itse hyväkäytöksinen jne. mut enhän mä nyt jumalauta hyväkäytöksinen 24/7 ole vaan kyllä tykkään tuhmuudestakin, machoa on ym. Ihminen on mutkikas olio kato.

Muistan kyllä kun echo piti kai pelottavana mun kohdalla, että kiltti mies on myös pervo. Ehkä joillain naisilla ihmistuntemus on vaan yllättävän matala. Mulle taas on just hyvä ja jotenkin luontevaa sekä aika eroottista, jos vaikka kiltti nainen on tuhma. En jaksaisi "jatkuvaa kiltteyttä", en kyllä myöskään "jatkuvaa tuhmuutta".

Ihmisillä on erilaisia rooleja eri tilanteissa ja ihminen käyttäytyy eri lailla eri tilanteissa. Vaikkei nyt mitään Jekyll/Hyde-juttua, enkä tod. joka jutussa tuuliviirinä pyöri, mutta kuitenkin.

Yhteistyössä