Ei tässä tiedä mitä ajattelis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Viime baari reissulla sain nuoren ihailijan joka olis ollu valmis vaikka mihin :whistle:
Minä kun otin asian vähän leikin kannalta siinä, sanoin että tulis sitten pari lastakin kaupan päälle ja mitäs me mun miehelle tehdään :D :ashamed:
Hän sitten ihan totisella naamalla sanoo että ei se haittaa ja että kyllä se mun mies ymmärtää joskus :whistle:
Tokasin sitten että eiköhän sulle nyt kuitenkin ole olemassa joku ihan muu ihminen kun niin nuori olet. Tämä nuorukainen sitten että täytän pian 20.

Tanssittiinhan me siinä ja tämä nuori mies alko jo vähän lähentelemään, sanoin siinä että olen otettu kun tämmöseen "vanhaan" akkaan miellyit mutta eiköhän unohdeta nyt kaikki semmoset asiat. Toivotin hyvät jatkot.
koko ajan tämä nuorukainen siinä pörräs kuitenkin.

Miehelle puhuin sitten asiasta mikä vähän yllätti kuinka se asiaan kommentoi.
Sano että jopas ihme jos ei 20v. kelpaa :o semmosella omituisella sävyllä, ois niin kun loukkaantunu vähän.
Olin siinä että joo se oli yks asia mutta ihan päällimäisenä oli mielessä että mulla on perhe että en tarvii miehiä enkä miehenalkuja. :kieh:

Mies ei ole mustasukkaista sorttia yhtään, ja ei tuossa nyt siihen edes syytä ollu. Mutta vähän jäi epäselväks mitä mies tuossa tarkotti. Minä kun luulin että alkaa nauramaan ja on mielissään että näinkin hehkeenä olen säilyny sitten mutta tulikin aika outo reaktio.

Tämä nuorukainen on viestiä laitellu, jostain numeron saanu hankittua. Mitään en ole vastannu enkä meinaakaan.

Näin jälkeenpäin ajateltuna mun olis ollu viisasta sanoo heti että ei kiitos, mutta kun pitää leikkiä laskee ja en kyllä yhtään ajatellu että tuo nuorukainen nyt niin tosissaan oli.

Mutta teinkö tuossa nyt jonkun elämää mullistavan virheen teidän mielestä?

No noita nuoria vonkaajiahan aina riittää... sääli vaan et turhan moni perheellinen niihin haksahtaa...
Ja omista miehistä...ei ihme jos ei tykänny..tykkäisitkö sä jos se kertois jonku kauniin nuoren muijan vikitelleen sitä?! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No et tehnyt mitään virhettä, sehän on elämää. Jos mies vaan ei heti tiennyt mitä sanoisi ja sen takia jäi oudoksi tuo kommentti.

Ei yhtään tuon miehen tapaista kyllä, ja olen kertonu joka viestistä mitä tuo nuorukainen on laittanu. mies on aina semmonen outo kun sanon, ihan kun joku vaivais mutta en halua siitä hirveetä numeroo tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
No noita nuoria vonkaajiahan aina riittää... sääli vaan et turhan moni perheellinen niihin haksahtaa...
Ja omista miehistä...ei ihme jos ei tykänny..tykkäisitkö sä jos se kertois jonku kauniin nuoren muijan vikitelleen sitä?! :)

Onhan tuo kertonu monastikin, jopa ihan ikäisistäänkin, enkä ole ollu moksiskaan. Miks oisin.

Mistä ihmeestä se on sinun numeron kaivanut :o Mutta ethän sinä tosiaan mitään väärää ole tehnyt, mutta toisaalta ymmärrän kyllä miehesikin asenteen.

Meillä on pari kertaa käynyt niin, että ollaan miehen kanssa yhdessä baarissa ja joku tulee siihen viereen "vonkaamaan". Mies vaan nauraa vieressä, että voi poika parkaa :laugh:

Ei noi nuoret klopit aina halua uskoa, mä sanoisin suoraan... mutta jokainen tavallaan :)

Voihan se olla niinkin mutta en halua olla semmonen loukkaava, ja jotenkin tuntuis että lopettaa kyllä kun sille ei kommentoi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mistä ihmeestä se on sinun numeron kaivanut :o Mutta ethän sinä tosiaan mitään väärää ole tehnyt, mutta toisaalta ymmärrän kyllä miehesikin asenteen.

Meillä on pari kertaa käynyt niin, että ollaan miehen kanssa yhdessä baarissa ja joku tulee siihen viereen "vonkaamaan". Mies vaan nauraa vieressä, että voi poika parkaa :laugh:

En tiedä yhtään, tietäiskö sitten nimen jostain ja arvais jonkun tutun ja jotenkin sieltä kautta. Nimee en kyllä ole kertonu ja numerokin on salainen. Ikinä en ole ihmistä nähny, kai. Ei ole tullu seurattua noita nuorukaisia niin pitkään.
:whistle:

Siis tätä vähän ihmettelen kun ei mies koskaan ole tommonen, just nauraa tai vastaavaa tämmösille.

Jäin vaan miettimään että tunsko tää kaveri sut entuudestaan vai miten se sun numeros sai...kun eihän noita numeroita ilman koko nimeä saa mistään....?

ihan outo oli mulle koko ihminen, en ainakaan muista nähneeni.

Yhteistyössä