Ei tästä tule mitään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä

Vieras
Mä jo viikonloppuna (taas) päätin, että tästä on tultava loppu. Tänään aamupäivällä mä päätin taas, että se oli nyt todellakin tässä, mä jatkan elämääni eteenpäin ja laitan vaikka nettiin deittiprofiilin.

Ja sitten.

Sitten se mies taas saapui mun työpisteeseeni ja voi luoja niitä katseita. Eikä mitään lyhyitä katseita, vaan pitkiä ja intensiivisiä katseita.. ja se hymy. Mä olin taas polvillani, pyörsin päätökseni samantien. Miten mä ikinä voisin unohtaa sitä ihmistä ja jatkaa kuin mitään tunteita ei oliskaan? Ja se flirtti, ne sanat.. sovittiin että huomenna nähdään taas, ollaan samassa tiimissä. Pitkästä aikaa.

Voi helvetin helvetti. Miks mun typerän sydämen pitää olla näin heikko. Miksi mä en voi unohtaa ja jatkaa elämääni eteenpäin? Mä rakastan sitä ihmistä niin paljon, etten tiedä mitä teen.

Se ihminen on mulle huumetta, pakkomielle, josta en pääse eroon vaikka yritän. Tää kaikki ois helpompaa, jos se suhtautuis muhun kuin oisin pelkkää ilmaa. Mut kun ei. Poistuessaan se kääntyi vielä ovella mua katsomaan syvälle silmiin ja hymyili niin että mun maha oli ihan solmussa ja ajatukset täysin sekaisin.

Tää on niin tuskaa.

Ei olla tapailtu, mutta tätä flirttiä on ollut jo jonkin aikaa. Se alkoi samantien kun nähtiin ekaa kertaa. Ja tuo mies on sellainen vain mua kohtaan, ainakin tuolla töissä. Välillä huomaan että mieskin yrittää ottaa etäisyyttä, mutta lopulta ja hyvin pian kaikki palaa kuitenkin tähän samaan.. ei me päästä toisistamme eroon. Kumpikaan.

Kun keksiskin keinon, jolla sais sydämensä vaikenemaan. :(

[QUOTE="ööö";24565690]No miksi et esitä vaikka kahvikutsua? Miksi ette voisi tapailla?[/QUOTE]

Siksi kun se on vielä varattu.. Mä oon vapaa, joten yritän sinnitellä näiden tunteideni kanssa. Ei niillä lapsia ole, ja mitä olen puheita kuullut niin eroamassa ovat. Mä siis oottelen että mies ottaa joskus ratkaisevan askeleen, kun aika on hänelle sopiva. Ehkä sitä ei ikinä tule, mutta eihän mun tyhmä sydämeni sitä halua uskoa. Päinvastoin :(

[QUOTE="vieras";24565711]Näköjään se mies tietää vaikutuksensa sinuun ja pyörittää sua ihan 6-0.[/QUOTE]

Niin varmaankin. Mutta näköjään mä teen sille saman vaikutuksen kuin se muhun.

Yhteistyössä