ei tästä tuu vittuakaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Mä eilen tääl kirjottelin et äitillä on vapaa ja jee jee meen juhlalle yms. No tulin ajoissa kotia ja aamulla sitten mies tuli möykkää et voisitko jo perkele nousta että hän pääsis nukkumaan. Mä itekseni et mitä vittua.... No nousin,keitin kahvin ja ihmettelin miks hän on niin vihainen. Olin kuulemma ollut liian kauan poissa (olin 3 tuntia ja en ees juonu kun sen 3 olutta :O ) ja poika oli heränny 4 ja 5 ja ai kauhee ku meni tunti nukuttaessa :O

Hirveen vihainen oli ja tuumi et ihan sama oletko sinä missä kunnossa mut hän lähtee nyt nukkumaan.Ja meni. Pojalla oli kakka vaipassa ollu aamusta asti ja d-vitamiini oli ottamatta :(
Puuro oli kans jääny syömättä...

Minen ota ikinä enää aikaa itelleni.... Ei mulla muuta teki vaan mieli purkautua.

Eikun sinä pidät miehelles pienen puhuttelun ja otat jatkossakin sitä omaa aikaa. Miehet menee hirmu helposti lukkoon, kun ovat lapsen kanssa yksin, mutta eipä se auta kuin opetella pois =)

Miehet on ikuisia lapsia,kade se oli sun vapaasta ajasta ja nyt kuvitttelee olevansa isokin mies ja hyvä isä kun vahti muksua hetken aikaa =)
Sano sille et nyt on olo et menen jatkaan kivaa iltaa ja lähde,vaikka äidillesi.
Tekee hyvää rentoutua välillä ja miehelle hyvää että ottaa vastuuta myös lapsen kanssa kahden kesken.

• Tykkää
Reactions: Fortune
[QUOTE="vieras";24006389]on sulla ihana mies, ei voi muuta sanoa.[/QUOTE]

Tällä hetkelle kaikkea muuta kun ihana.... :( Tiijätkö miten pahalle tuntuu tajuta että mies johon joskus rakastuit ei enään ole se sama. Että hän kokee olevansa minua niin paljon parempi.......

Miehet on ikuisia lapsia,kade se oli sun vapaasta ajasta ja nyt kuvitttelee olevansa isokin mies ja hyvä isä kun vahti muksua hetken aikaa =)
Sano sille et nyt on olo et menen jatkaan kivaa iltaa ja lähde,vaikka äidillesi.
Tekee hyvää rentoutua välillä ja miehelle hyvää että ottaa vastuuta myös lapsen kanssa kahden kesken.

Tää isi tuli just viikon lomareissulta joten ei luulis et tarttee kateellinen olla....:(

[QUOTE="huoh";24006401]Tällä hetkelle kaikkea muuta kun ihana.... :( Tiijätkö miten pahalle tuntuu tajuta että mies johon joskus rakastuit ei enään ole se sama. Että hän kokee olevansa minua niin paljon parempi.......[/QUOTE]

kyllä mä tiiän, koska itse olin tuollaisen samanlaisen miehen kanssa. aina hirvee riita kun pari kertaa vuodessa erehdyin yksin lähteen juhlimaan. no onneksi ei enää olla yhdessä tuon miehen kanssa ja saan tehdä mitä haluan.

Tee miehelle selväksi että jos kohtelu on tuollaista, niin jatkossa jaatte hyvinkin pitkälti 50-50 vapaa-ajan, eli kaikki työnteon/opiskelun (mikä teitä koskettaakin) ulkopuolella on vapaa-aikaa ja kun mies saa tunnin omiin menoihinsa, saat sinä saman vaikka seuraavana päivänä. Jos se kerran on niiiiiin vaikeaa olla oman lapsensa kanssa, pitää sitä selkeästi harjoitella enemmän. Voisi miettiä miten itse suhtautuisi jos sä kohtelisit häntä noin, tulisit kiljumaan hereille ja skitsoamaan kun sä olet taas niiiiin uhrautunut hänen puolestaan. Säälittävä kakara..

[QUOTE="vieras";24006416]kyllä mä tiiän, koska itse olin tuollaisen samanlaisen miehen kanssa. aina hirvee riita kun pari kertaa vuodessa erehdyin yksin lähteen juhlimaan. no onneksi ei enää olla yhdessä tuon miehen kanssa ja saan tehdä mitä haluan.[/QUOTE]

Miekin tossa mietin et ois niin paljon helpompi olla vaan yksin. Mie oon kuitenkin jo nyt yksinhuoltaja parisuhteessa. Mies vielä tahallaan uhoaa et hänen poikaa et vie,silti se on isi millo siltä tuntuu....

Vittu mitä paskaa heti näin aamuun. Onneksi lapsi on ihana.

Tee miehelle selväksi että jos kohtelu on tuollaista, niin jatkossa jaatte hyvinkin pitkälti 50-50 vapaa-ajan, eli kaikki työnteon/opiskelun (mikä teitä koskettaakin) ulkopuolella on vapaa-aikaa ja kun mies saa tunnin omiin menoihinsa, saat sinä saman vaikka seuraavana päivänä. Jos se kerran on niiiiiin vaikeaa olla oman lapsensa kanssa, pitää sitä selkeästi harjoitella enemmän. Voisi miettiä miten itse suhtautuisi jos sä kohtelisit häntä noin, tulisit kiljumaan hereille ja skitsoamaan kun sä olet taas niiiiin uhrautunut hänen puolestaan. Säälittävä kakara..

Tuota mieki mietin... Että en koskaan ikinä ole menny kiljuu et ala nyt nousta hoitaa tätä lasta. En ikinä.Vaikka vauva ois heränny sen 20 kertaa ja väsyttäs. Se minua vituttaakin,kun hän voi mennä ja tulla ja se on vaa hauskaa se,mut jos mie kerran 4 kuussa meen ni olen huonoin äiti ikinä

valitettavasti on todettava että miehesi on paska. Parisuhdeterapiaa tai ihan suoralta käeltä ero sanon viel liseks. Ja et siu kantsuu miettiä jotta miks sie tuhlaat elämääs tuollaaseen luuseriin.

[QUOTE="huoh";24006445]Tuota mieki mietin... Että en koskaan ikinä ole menny kiljuu et ala nyt nousta hoitaa tätä lasta. En ikinä.Vaikka vauva ois heränny sen 20 kertaa ja väsyttäs. Se minua vituttaakin,kun hän voi mennä ja tulla ja se on vaa hauskaa se,mut jos mie kerran 4 kuussa meen ni olen huonoin äiti ikinä[/QUOTE]

Miten saada mies ymmärtämään että oman ajan puute on syynä aika moneen eroon, eron avulla nainen saa sentään sen joka toisen viikonlopun OIKEASTI vapaata ja pääsee eroon aikamoisesta riippakivestä, mies kun ei todellakaan omaa osuuttaan hoida ja just syyllistäminen on aikamoista jos ikinä ottaa mitään omaa aikaa. Surkeaa että pitää siihen pisteeseen mennä, ettei todellakaan voi silmiään avata ennen sitä siihen ettei mies ole ainoa maailmassa vaan perhekin pitäisi ottaa huomioon. Itsekästä ja todella tekopyhää mennä itse miten haluaa mutta kostaa toiselle jos tämä koskaan haluaa vapaata.

Miten saada mies ymmärtämään että oman ajan puute on syynä aika moneen eroon, eron avulla nainen saa sentään sen joka toisen viikonlopun OIKEASTI vapaata ja pääsee eroon aikamoisesta riippakivestä, mies kun ei todellakaan omaa osuuttaan hoida ja just syyllistäminen on aikamoista jos ikinä ottaa mitään omaa aikaa. Surkeaa että pitää siihen pisteeseen mennä, ettei todellakaan voi silmiään avata ennen sitä siihen ettei mies ole ainoa maailmassa vaan perhekin pitäisi ottaa huomioon. Itsekästä ja todella tekopyhää mennä itse miten haluaa mutta kostaa toiselle jos tämä koskaan haluaa vapaata.

Jos voisin niin tulisin halaamaan sinua :) Kiitos,ihana että joku jaksaa ymmärtää....

[QUOTE="huoh";24006489]Jos voisin niin tulisin halaamaan sinua :) Kiitos,ihana että joku jaksaa ymmärtää....[/QUOTE]

:) Voi kun se mieskin vain ymmärtäisi, auttais ehkä enemmän ;)

Älä yleistä. Ei kaikki miehet ole tollasia.

Toivottavasti se miehen sisko auttaa vähän näkemään asioita, on vielä käytökseltään ihan poika tuo "miehes" eikä selvästikään ole vielä kasvanut isäksi. Toivottavasti kasvais pian... tsemppiä

Liian nuori isä näemmä taas kerran. Täällä aina meuhkataan liian nuorista äideistä - mutta harvemmin se ongelma on siinä äidin iässä - vaan useammin kritisoisin liian nuoria isiä. Tunnetusti suuri osa miehistä kehittyy hitaammin kuin naiset (toki ei kaikki, yksilöitähän ollaan). 25 vuotias voi olla vielä ihan kolli joka ei osaa ottaa oikeasti vastuuta mistää muusta kuin siitä että saa tarpeeks itse vapaata - olla ja riekkua.

En tiedä miten teillä - mutta kuinka moni miehesi kavereista on vielä perheellisiä? Miehes helposti käytäytyy kuin kaverinsa, jos he ovat vapaita meneen ja tulee, niin ehkä miehesi mieltää jotain samantapaista. Väärin teitä kohtaan - mutta nuo miehet on vielä enemmän ehkä laumasieluja kuin naiset.

Mun miehellä on 3 hyvää ystävää; kaikilla heistä on lapsia, kuten meilläkin. Kaikki näistä 4 kaveruksesta on ollut kotona hoitovapaalla 6kk- 12kk jaksot. Kaikki pärjäävät muksujen kanssa useammankin päivän putkeen - kaikki huomioivat vaimojaan. Me vaimokeet ollaan joskus puhuttukin että ollaan helvetin onnekaita. Jotenkin tuntuu että nuo meidän miehet oikein "pönkkäävät toinen toistaan" osallistumisessa siihen perhearkeen. Heillä on mm. tapana 2 kertaa kuussa käydä miehissä lasten kanssa puuhastelemassa kaikkea kivaa. Käyvät hoplopisssa, puistossa, ongella, metsäretkillä, hiihtämässä... Hauska katsoa kun lähtevät, neljä miestä ja yhteensä 8 lasta (ikähhaarukka 9kk-6v). Koulutuskaan ei tässä kohtaa vaikuta, löytyy kaksi amislaista, yksi inssi ja yksi dippainssi....

Yhteistyössä