Ei tee mieli kertoa raskaudesta, outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seitsemän lasta olen synnyttänyt, kuusi heistä on elossa.

Tekemistä riittää=)
Tiedän itsekin että saan negatiivista vastaanottoa tämän lapsen tultua julki,ihan jo sillä että on eri isä kuin noille muilla ja exsän suku antaa varmaan vihant päälleen kun muutenkin exsän kuolemaa pitää minun syynäni,vaikka oman kätensä kautta kuoli.

En tiedä onko outoa, mutta tuttu tunne. En ole itsekään kertonut vielöä kaikille ja nyt on sentään rv36. Yleensä ollaan kerrottu lähimmille heti ja sitten muille rakenneultran jälkeen. Nyt kanssa lähimmät saivat tietää jonnekin rv10 mennessä, palstalla kerroin rakenneultran jälkeen ja facebookissa suurimmalle osalle siinä rv28 4d-ultran jälkeen. Tässä raskaudessa vaan vatsa on kasvanut niin nopeasti että ihmiset joihin törmäsin kyllä huomasivat jo ennen rakenneultraakin itse tuon... Mutta loput tutut sitten saavat kuulla vasta kun vauva on syntynyt, jos eivät sitten juoruja kuule aiemmin.

Syitä miksi ei ole oikein huvittanut kertoa on juuri nuo ihmisten kauhistelut. Tietty iloisia yllätyksiäkin on vastaantullut eli jotkut sellaisetkin ihmiset kenen olisi kuvitellut suhtautuvan epäilevästi koko raskauteen ovatkin onnitelleet iloisesti eli ei aina mene omat arviotkaan putkeen. :D

Yhteistyössä