Ei tosta miehestä ota selvää...Mitä haluaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nana"

Vieras
Tapasin hiljattain miehen joka halusi alkaa tapailemaan minua. Nyt ollaan sit nähty useampaa kertaan jo 1,5 kk mutta jotenkin se on ollut vain niin kaverillista. Mies ei ole lähestynyt minua mitenkään romanttisessa mielessä (ei ole yrittänyt halata pussata koskettaa tms.) eikä sanoinkaan ole osoittanut että olis ihastunut minuun mutta silti haluaa tapailla. Voiko olla vaan ujo vai mitä???

ehkei ole kiinnostunut sinusta niin. Ei viisari värähdä ym. Eipä noista aina tiedä. Miehillä kun tarvitaan oikeasti se että nainen kiihottaa häntä. olet joko liian päällekäyvä tai liian tylsä tai liian jotain.

[QUOTE="niin";24136188]ehkei ole kiinnostunut sinusta niin. Ei viisari värähdä ym. Eipä noista aina tiedä. Miehillä kun tarvitaan oikeasti se että nainen kiihottaa häntä. olet joko liian päällekäyvä tai liian tylsä tai liian jotain.[/QUOTE]

tätä olen arvellut itsekin mutta silti hän aina ehdottaa tapaamista... Miksi ihmeessä jos ei olekaan kiinnostunut???

Jotkut on vaan niin ujoja.
Mun yksi miespuolinen kaveri käyttäytyi juuri noin useasti, viesteistä tosin sain käsityksen että oli "kiinnostunut". Kauan meni ennen kuin mitään tapahtui ja ei niin kauan kuin laitoin pelin poikki(muista syistä).
Tuosta reilun vuoden päästä sain tietää kyseisen kaverin siskolta että veljensä oli ollut jo vuosia palavasti ihastunut/rakastunut muhun. Itse luulin meidän olevan todella hyviä kavereita enkä todellakaan olisi uskonut umpi-ihastuneen käyttäytyvän noin kun loppujen lopuksi molemmat olivat kiinnostuneet muustakin kuin pelkästä ystävyydestä.
Tämä vain esimerkkinä, että jotkut voivat oikeasti olla vain niin ujoja.

[QUOTE="anna";24136335]Jotkut on vaan niin ujoja.
Mun yksi miespuolinen kaveri käyttäytyi juuri noin useasti, viesteistä tosin sain käsityksen että oli "kiinnostunut". Kauan meni ennen kuin mitään tapahtui ja ei niin kauan kuin laitoin pelin poikki(muista syistä).
Tuosta reilun vuoden päästä sain tietää kyseisen kaverin siskolta että veljensä oli ollut jo vuosia palavasti ihastunut/rakastunut muhun. Itse luulin meidän olevan todella hyviä kavereita enkä todellakaan olisi uskonut umpi-ihastuneen käyttäytyvän noin kun loppujen lopuksi molemmat olivat kiinnostuneet muustakin kuin pelkästä ystävyydestä.
Tämä vain esimerkkinä, että jotkut voivat oikeasti olla vain niin ujoja.[/QUOTE]

Tämäkin voi olla mahdollista että mies tosiaan on noin ujo. Kannattaisikohan mun sitten vaan suoraan kysyä että missä mennään kun ei hänestä muuten ota selvää...?

ap

[QUOTE="nana";24141700]Tämäkin voi olla mahdollista että mies tosiaan on noin ujo. Kannattaisikohan mun sitten vaan suoraan kysyä että missä mennään kun ei hänestä muuten ota selvää...?

ap[/QUOTE]Ehdottomasti ja aina kannattaa kysyä suoraan.

Yhteistyössä