Miehistä jotain tietävät, kertokaas mitä tämä nyt tarkottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elina

Vieras
Tapasin mukavan miehen tossa kuukaus sitten baarissa. Oltiin ystäväni luona yötä, mutta välillämme ei tapahtunut mitään muuta kuin nukuimme vierekkäin. (Ei edes suudelmia )
Hän otti sitten minuun seuraavana päivänä yhteyttä netin välityksellä ja kiitti vain mukavasta seurasta ja toivoi etten kärsi pahasta darrasta.

Vastasin hänelle ja niin me aloitimme juttelun. Ollaan nyt juteltu niitä näitä myöhään iltaan netissä ja meillä on hauskaa yhdessä. Nauramme toistemme jutuille (toki hän saattaa esittää nauttivansa mun seurasta ) mutta en usko että hän jaksaisi niin paljon jutella jos hän ei viihtyis seurassani. Tosin hän on hyvin sosiaalinen ja hän tykkää puhumisesta, että enpä sit tiedä..

Hän saattaa myös laittaa päivisin tekstiviestejä ja kysellä jostain jutusta mistä olemme aiemmin puhuneet, tai kertoo millanen työpäivä hänellä oli.
Hän aloittaa tuon viestittelyn lähes poikkeuksetta niin netissä kuin puhelimessakin.
Niin olemme nyt siis jutelleet siitä lähtien joka ilta kun olimme tuolla ystäväni luona.
Minua tässä asiassa mietittyttää se, että mitä hän haluaa minusta. Haluaako olla vain ystäväni vai onko kyse jostain muusta. Saattaisiko olla ihastunut minuun? En ala asiaa häneltä kyselemään, sillä en halua pilata hyvää ystävyyttä.
Tosin en itsekkään ole varma tunteistani mitä häneltä haluaisin.
Hän on kaikin puolin mun unelma mies, tai olisi ilman tätä ikäeroa. Olen siis useamman vuoden häntä vanhempi ja olen yh.
Silläpä en usko että hän on minusta kiinnostunut muuta kuin kaverina.
Tänään ajattelin just että pysyttelen netistä poissa jotta meidän yhteydenpito keskeytys edes hetkeks, mutta hän laittoi tekstiviestiä niin en malttanut olla vastaamatta. Ihana mies, mutta ikäero..

Sanokaa nyt te viisaampina mille tuo kuulostaa? Mitä mä teen?
Kiitos jos ylipäänsä jaksoitte jutun lukea.

Kuullostaa kyllä siltä että on TODELLAKIN kiinnostunut. Ikäerosta viis, anna mennä vaan.

Mulla on kaks kaveria joista toinen aviomiestään 5 ja toinen 6 vuotta vanhempia.

Joo molemmat ollaan aikuisia. Mies 20 ja minä 28.
Molemmat ollaan siis sinkkuja ja miehellä ei ole lapsia, mutta hän on hyvin lapsirakas. Minun lapsia hän ei ole tavannut.
Tuo ikäero on kyllä minulle itselle aika kova paikka.
Minusta tuntuu, että pilaisisin miehen nuoruuden jos hänet alkaisisin perhe-elämään sitomaan. En halua sitä.
Minun on hyvin vaikea uskoa, että joku olisi kiinnostunut minusta. Olen kyllä ikäistäni paljon nuoremman näköinen, luullaan jopa 10 vuotta nuoremmaksi. Toki paljon miehiä pyörii ympärillä ja treffikutsuja on tullut paljon, mutta tuollaista miestä kuin tuo on ei kyllä ole pyörinyt.
En ole käynyt kenenkään kanssa treffeillä. Ne miehet kun ei ole kiinnostanu. Eivät he sitten ole kauaa jaksanut piirittääkkään.
Tämän miehen kanssa me ollaan jopa pelottavan paljon samanlaisia. Emme ole tavanneet tuon ensimmäisen tapaamisen jälkeen, koska asumme sen verran kaukana toisistamme ja molemmilla on ollut työkiireitä.
Helpompaa varmasti ois vaan unohtaa ja keskittyä täysin lapsiin. Mutta samalla pelkään, että menetän jotain ainut laatuista jos välit tuohon katkaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Hän on kaikin puolin mun unelma mies, tai olisi ilman tätä ikäeroa. Olen siis useamman vuoden häntä vanhempi ja olen yh.Silläpä en usko että hän on minusta kiinnostunut muuta kuin kaverina.
.

Mun kaveripiiriin kuuluu nainen, joka oli yh, kun tapasi nykyisen miehensä. Ikäeroa heillä on 8v, ja nimenomaan nainen se vanhempi. Kyllähän osa porukasta oli vähän kauhuissaan / ihmeissään tästä asetelmasta, mut ajan saatossa tää mies on osoittautunu kelpo-mieheksi ja on ollu oivallinen isäpuoli tän naisen lapselle. Ja nyt heillä onkin jo yksi yhteinen lapsi. Että ei se aina pahasta oo se ikäero.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Hän on kaikin puolin mun unelma mies, tai olisi ilman tätä ikäeroa. Olen siis useamman vuoden häntä vanhempi ja olen yh.Silläpä en usko että hän on minusta kiinnostunut muuta kuin kaverina.
.

Mun kaveripiiriin kuuluu nainen, joka oli yh, kun tapasi nykyisen miehensä. Ikäeroa heillä on 8v, ja nimenomaan nainen se vanhempi. Kyllähän osa porukasta oli vähän kauhuissaan / ihmeissään tästä asetelmasta, mut ajan saatossa tää mies on osoittautunu kelpo-mieheksi ja on ollu oivallinen isäpuoli tän naisen lapselle. Ja nyt heillä onkin jo yksi yhteinen lapsi. Että ei se aina pahasta oo se ikäero.

Mä olen miestäni 11 vuotta vanhempi ja mitenkään erityiseen huomaa.
Mies on ikäistään kypsempi jne.Minä taasen taidan olla vähän nuorempi kuin numerot näyttää.
Jos olikin muille kauhistus ei minua se sinällään kiinnosta.Meidän elämä.
Toinen ystäväpari nainen 5 vuotta vanhempi ja toinen ystäväpari nainen 8 vuotta vanhempi.

Hmmmh.... Mä olen "seurustellut" (siis en seurustellut vaan viettänyt aikaa) tässä lähiaikoine itseäni yli kymmenen vuotta nuoremman nuoren miehen kanssa, ja sanoisin että älä iän vuoksi jarruttele.

MUTTA. Kysy suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mä olen miestäni 11 vuotta vanhempi ja mitenkään erityiseen huomaa.
Mies on ikäistään kypsempi jne.Minä taasen taidan olla vähän nuorempi kuin numerot näyttää.
Jos olikin muille kauhistus ei minua se sinällään kiinnosta.Meidän elämä.
Toinen ystäväpari nainen 5 vuotta vanhempi ja toinen ystäväpari nainen 8 vuotta vanhempi.

NÄIN JUST! Ikä on vaan numeroita, ja jos muuten synkkaa hyvin, ja toisesta tykkää, niin miksi välittää muiden mielipiteistä! :flower:

Anna mennä vaan ap, et sinä saa tietää miehen todellisia tunteita, jos et uskalla katsoa, mitä tuleman pitää!

Alkuperäinen kirjoittaja oppia ikä kaikki:
Mites sen miehen muu elämäntilanne? Onko mies myös valmis sitoutumaan ym
Kyllä se aina sellaisesta vihjailee. Olen vaan niin huono tarttumaan tuollaisiin vihjauksiin ja minulla taitaa olla jonkinlainen sitoutumiskammo.

Kiitokset teille kaikille ihanista vastauksista! :) Täytyypä katsella mitä tulevan pitää. Sain kuiteskin teiltä nyt rohkeutta siihen, ettei tuo ikä ero välttämättä niin kamala asia ole.

Olitte oikeassa. Se on todella kiinnostunut minusta. :)
Ollaan tavattu nyt muutamia kertoja ja hän on tavannut myös lapseni. Tuli loistavasti toimeen lasten kanssa ja lapset tykkäsivät hänestä kovasti.
Aluksi ajattelin että hän ei enää varmaan ota mitään yhteyttä kun näki millainen härdelli miulla täällä kotona on noitten lasten ja eläinten kanssa.
Mutta ihan samallalailla on pitänyt yhteyttä ja päivä päivältä on vaan ihanampi.
Jännää, saas nähä mitä tästä tulee vai tuleeko mitään.

Yhteistyössä