ei tu sit lapsenlikkaa meille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
tarjosin sitä vähän vajaata 800? heinäkuulta + saisi ruokailla vapaasti koko ajan ja maksettais vielä 1h palkkaa ekstrana ajoista..

..likan äiti = minun hyvä ystäväni soitti ja sanoi,että tyttö tarvii lisää palkkaa, eikä tee duunia noin pienellä summalla..

..ÖÖÖ..tyttö,joka ei saa nyt rahaa mistään..

..hommasin tälle likalle duunipaikan viime syksynä yhdestä Suomen tunnetuimmasta yrityksestä..mutta hän ei jaksanut käydä siellä koulun ohella tekemässä muutamaa vuoroa / vko..

..ja nyt ei sit kelpaa tää meidän lapsenhoito..

..eli tästä lähtien voi tehdä ihan mitä huvittaa, mua ei kiinnosta.

..mä vaan ihmettelen,että missä näitä selkärangattomia oikein kasvaa??

huh huh! Luulisi, että kelpaisi mikä tahansa työ mieluummin kuin lorvailu, mutta tätähän se on. Heti pitäisi saada vähintään 3000 käteen, vaikka hädin tuskin peruskoulua käyty :headwall: Löytyyhän näitä vanhemmistakin ihmisistä ja mitä vanhemmat edellä niin lapset perässä.

Ehkä on parempi, ettei moinen laiskottelija hoidakaan lapsianne... vai mitä?

Tosiaan outo asenne monilla... Mieluummin makaan kotona nolla palkalla kuin teen jotakin, josta saa alle 3000?/kk käteen.

tämä neiti on 19v ja täysin patalaiska, mutta aattelin että jos minä esimerkilläni tsemppaisin, niin saatais likka liikkeelle.

ja malli tulee todellakin kotoa. Kotiolot ei todellakaan ole rikkaat ja perheessä on pula rahasta jatkuvasti ja siksi aattelin,että tää vois olla tytölle vaihtelua ja sais vähän rahaa kokoon,että jos vaikka haluaisi muuttaa kotoa jossain vaiheessa pois.

ja minä olisin kyllä jo siinä vaiheessa luopunut tuosta lapsenlikasta kun äiti hoitelee työnhakuhommia tytön puolesta. Ei kovin kypsältä nuorelta vaikuta jos äiti hoitaa asioita puolesta. Mahtaisikohan selvitä hoitamisesta ja mitä sitten jos tulisi ongelmia? Äidillekö soittaisi?

tää neiti, kuten muukin perhe herää nyt näin kesäisin joskus iltapäivällä yöunilta. Vähän mietinkin,että uskallanko mä ottaa sitä meille,koska joutuis välillä tulemaan tosi aikaseen.

ja työaika olis ollut n. 4-8 h / pv..riippuen mun omista työvuoroista..ja JOS nää kelit joskus lämpenis, niin meil olis iso uima-allas pihassa ja kunnan yleiselle uimarannalle on matkaa 200m eli olis voinut olla sielläkin neidin kanssa ihan rauhassa.

mietin kyllä ihan samaa itsekin. Luultavasti se soittais äidilleen ja kysyis,että mitä pitää tehdä. Aika avuton se on,mutta halusin antaa mahiksen kasvaa aikuiseksi meillä tänä kesänä.

olen aina mitettinyt, kun työkkärin sivuilla on noita etsitään lapsenhoitajaa jne. että mitäköhän ne sanoisi jos itsesinne soittaisin ja tarjoutuisin hoitelemaan. omat lapset päiväkodissa ja itse työttömänä, eikä oikein töitä tunnu löytyvän, lähtisin mielelläni 800e kuussa hoitamaan jonkun lapsia, parempi sekin on kuin että makaan kotona ja saan 240e kuussa

hommaan kuuluisi yksi 3v tyttö ja hänen seurassaan olo..eli EI telkan katselu,kuten tää yksi neiti tällä viikolla oli aikaansa meillä kulutellut..eli askartelua..ulkoilua..ruoan tekeminen..eipä muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
hommaan kuuluisi yksi 3v tyttö ja hänen seurassaan olo..eli EI telkan katselu,kuten tää yksi neiti tällä viikolla oli aikaansa meillä kulutellut..eli askartelua..ulkoilua..ruoan tekeminen..eipä muuta.

eli normijuttuja. luulisi kelpaavan, mutta jos kotona kannustetaan lorvimaan niin tulevaisuus on sitten tuota. Meillä ei olisi onnistunut, ei sitten millään!

En kyllä suosittele ottamaan tuollaista lorvijaa 3v lapsenvahdiksi, koska vaihtoehtoja ja suoraselkäisiäkin nuoria on varmasti tarjolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:

missäpäin suomea asut? mä voin tuolla rahalla sun lapsesi hoitoon ottaa. saa kaksi leikkikaveria kaupanpäälle 3 ja 5 vuotiaat. ja olen ammatiltani kokki, että rruoanlkaittokin onnistuu :)

että meillä neiti on normaalisti mummolassa hoidossa, eli nyt olis sekä mummolla että neidillä ollut vähän lomaa..eli neiti sais nukkua joka aamu just niin pitkään kuin haluaa..nukkuu siis tälläkin hetkellä :)..onneksi matka mummolaan ei ole pitkä, mutta silti jos tän olisin tiennyt, niin olisin miettinyt muita ratkaisuja..

Yhteistyössä