Ei tule ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huvitutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huvitutti

Jäsen
01.01.2006
525
0
16
Eipä ollut mitään tapahtunut, vaikka tänään jo ollut hieman kipeitä supistuksia aamulla ja suolta tyhjennetty koko aamu päivä. Raskausmyrkytyksen oireet tuliaisena neuvolasta: verenpaine 98/136, proteiinit + ja turvotustakin löytyy. Sain kotia pissatikkuja sekä verenpaine mittarin. Tiistaina taas neuvola. Mulla onkin ollut sellainen pöpperö olo ja tukala hengittää kolmena päivänä. Hetkittäin parempi olo ja sit alkaa heikottaan. Täytynee siis seurailla olotilaa. Siskot hälytin jo aamulla junaan, kun ei sukulaisia lähellä asu. On kohta täällä, toivottavasti ei joudu kuukautta meillä asumaan. Nyt siis viikkoja 37+4.

Voi hitsi, siis oletko itse ollut maha löysällä kotona vai äitipolilla/sairaalassa/neuvolassa joatakin syystä tätä tehty lääkkeillä tms?

Ne supparin "vatkaa" suolistoa silleen, että maha menee löysäksi ainakin mulla ennen synnytystä. Toivottavasti pian tapahtuu jotakin! Ja jos sulla on pre-eklampsia, ei ne anna sun olla vauva masussas kuukautta enää. Eiköhän se sisko ole ihan mielissään vaan.

Kotona olen ja kakkoshädällä istunut aamupäivällä N6 kertaa. Pari kipeämpää supistusta ja juoksujalkaa vessaan.. Nyt tilanne rauhoittunut supistuksien osalta, mutta muuten olo on TOSI raskas ja heikko.

Yhteistyössä