Ei uskois mut jotenkin nolottaa soittaa neuvolaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
Meidän nuorimmainen on vasta puolivuotias, ja nyt oon uudestaan raskaana. Ihan suunnitellusti jätettiin ehkäisy pois, kun haluttiin pienellä ikäerolla nämä viimeiset lapsukaiset. Ikäeroa olisi tulossa nyt n. 1v2kk.
Ja nolottaa juuri tuon takia kun pieni vauva perheessä ja nyt jo raskaana, että tuleekohan sieltä jotain moraalisaarnaa ehkäisyn käytöstä tms. tai mitä se th ajattelee...
Ihan hölmöä miettiä tämmöstä, mutta jotenkin tuntuu että joutuuko sitä silmätikuksi tai tarkempaan syyniin. Mulla raskausaikana väsymys ollut aina kova niin ajatellaankohan neuvolassa että jaksaakohan tuo hoitaa lapsiaan enää...

Niin, luulis että on nähneet kaikennäköistä... Mulla vaan on aina ollut sitä vikaa että mietin kamalasti mitä muut ihmiset ajattelee minusta tai tekemisistäni. Ihan kuin se edes kellekään ulkopuoliselle kuuluisi, ainakin jos asiat muuten kunnossa eikä lapset ole heitteillä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja jonytonkummakuneimikäänkelpaa;22307995:
Kannattaa varmaan sanoa jo heti alkuun tuo, että tarkoituskin oli saada pienellä ikäerolla, niin eivät mieti oliko vahinko.

Onnea!

En ymmärä mitä väliä sillä on luuleeko joku "oliko vahinko"??? :D Miksi se pitäis ilmottaa??? :D

Mulle neuvolantäti sanoi että "sitten toinen lapsi heti perään niin saatte hyvällä ikäerolla, kun nuoria olette vielä" :D
Meidän neuvolantäti on tempperamenttinen ja ihana! :)

Musta tuntuu että on ennemminkin ihailtavaa saada lapset tuolla ikäerolla ku paheksuttavaa :O
Tai mä vähän viherryn tässä ainakin :D

Ensinnäkin onnittelut! :flower:

Toisekseen meillä on nuo vanhemmat lapset kanssa suunnitellusti 1v3kk ikäerolla. En muista että neuvolaan ilmottautuminen olisi nolottanut, meillä on kyllä ihan kiva neuvola joka kysyikin alkuun onko suunniteltu juttu ja naurahti sitten perään että sitähän hän jo vähän uumoilikin heti esikoisen syntymän jälkeen. :D Muutenkaan ei ammattilaisten taholta keottu mitään kauhistelua sen enempää, joiltain tutuilta kyllä vähän...

Yhteistyössä