Ei v*ttu, kuuluuko tää "oire" rakastumiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iida

Vieras
Olen tavannut ihanan miehen. En koskaan ole tuntenu ketään kohtaan näin.
Ei olla kauaa pyöritty vielä yhdessä, mutta olen korviani myöten ihastunut häneen.

Nyt sitten olen typeränä itkeny koko aamun sitä, että jos hän jättää mut.
Sellasesta ei ole ollut mitään puhetta ja mies on ihan yhtä paljon ihastunut muhun ku minä siihen.. Silti aloin yhtä äkkiä pelkäämään että hän rikkoo mun sydämen.
Oonko mä nyt rakastunut siihen mieheen jo vai miks mä näin aloin miettiin?

Juu, kuulostaa tutulta.
Me muutettiin aika pian yhteen ja ekat puolitoista vuotta oletin että mies on lähtenyt käveleen kun vähän oli myöhässä :D
Mulla on melkosia traumoja edellisestä suhteesta siis...

no suattaahan se vaikka kuulua mutta ehkä pienemmässä mittakaavassa? :) suosittelisin laittamaan vähän jäitä hattuun, kuulostaa että olet ehkä takertumassa liikaa tähän mieheen jo nyt. chillax, ja yritä nauttia rakastumisesta ilman noita pelkoja. muutenhan sössit jutun jo alkuunsa?

Mä laitoin jo sille viestin, että en tiedä pystynkö jatkamaan enää tätä suhdetta, ku muhun sattuu jo nyt niin paljon tää kaikki.
Kerroin myös että olen ihan liian paljon tykästynyt siihen.
Nukuin vaan muutaman tunnin yöllä joten silläkin on hirmu herkkä olo.
Mulla kans meni luotto miehiin edellisessä suhteessa ja sillä varmaan tuollainen pompsahti yhtä äkkiä mieleen.
Mä olen aina ollut se joka jättää ja nyt minusta tuntuu, että saan särkyneen sydämen ensimmäistä kertaa.
Niin, en todellakaan aio takertua siihen. Se tietää sen että jos vaan sanookaan, että haluu etäisyyttä tai tykkääminen loppuu niin jätän hänet kyllä samantein rauhaan.

Ärsyttää kyllä itteekin tää olo. Eilen päivällä olin vielä ihan vaan ihan lovena ja nyt ihan rikki. Prkl naishormoonit!

älä nyt hyvä nainen jätä miestä sen takia että pelkäät! jos sulla nyt vaan on tosiaan huono päivä :) mulla menis ainakin vähän pasmat sekasin tuollaisesta viestistä... mieti nyt mitä haluat tarkkaan, ja koita selattää ne naishormonien kitinät :D

Alkuperäinen kirjoittaja .:
älä nyt hyvä nainen jätä miestä sen takia että pelkäät! jos sulla nyt vaan on tosiaan huono päivä :) mulla menis ainakin vähän pasmat sekasin tuollaisesta viestistä... mieti nyt mitä haluat tarkkaan, ja koita selattää ne naishormonien kitinät :D
:D Ihteänikin vähän jo huvittaa tää mun sekoilu. Mutta mulle tuli parempi mieli ku laitoin sen viestin sille. Tosin, enpä tiedä ymmärtääkö se yhtään mitään siitä.
Laitoin kyllä loppuun myös, että pikkusen on seko olo ja olen nukkunut ihan liian vähän ja oon ihme herkkis päällä...
Se nukkuu vielä eikä vastausta ole kuulunut. Saas nähä mitä se vastaa. Tähän asti ollaan ymmärretty toisiamme tosi hyvin. Voi olla että se ei enää ymmärrä mua. :D
Joo, ja tosiaan meinaan jättää sen sen tähden, että mua pelottaa. Elämä ois helpompaa kun ei ois tälläisiä tunteita.

Sanokaas nyt muutkin vielä jotain? Kai nyt täällä muukin on ollu rakastunut..
Mä en ole ennen ollut niin en voi tietää onko tää normaalia, vai olenko vaan sekoamassa? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Iida:
:D Ihteänikin vähän jo huvittaa tää mun sekoilu. Mutta mulle tuli parempi mieli ku laitoin sen viestin sille. Tosin, enpä tiedä ymmärtääkö se yhtään mitään siitä.
Laitoin kyllä loppuun myös, että pikkusen on seko olo ja olen nukkunut ihan liian vähän ja oon ihme herkkis päällä...
Se nukkuu vielä eikä vastausta ole kuulunut. Saas nähä mitä se vastaa. Tähän asti ollaan ymmärretty toisiamme tosi hyvin. Voi olla että se ei enää ymmärrä mua. :D
Joo, ja tosiaan meinaan jättää sen sen tähden, että mua pelottaa. Elämä ois helpompaa kun ei ois tälläisiä tunteita.

Et ole kyllä ihan viisas. Jätät sen koska sua pelottaa, vaikka on ihana mies. Lopeta noi sekoiluviestit, rauhoitu ja nauti elämästä.

No saattaa olla ihan normaalia. Mussa on kans vähän hössöttäjän vikaa välillä.
yritä pitää itses kasassa ja vaikka kirjottaisit viestin niin poista se ja mieti parin tunnin pästä uudelleen.

Vaikka mies miten ymmärtäis niin niitä saattaa alussa varsinkin alkaa ahdistaa naisten sekoviestit. :)

Yritä vaan päästä noiden tunteiden yli, koska niistä ei oo kenellekään hyötyä. Turhaa pelkäät et sut jätetään.
Kun kerran jo tykkäät paljon, nauti tuosta vaiheesta ja ajattele et jos käy huonosti, se on sen ajan murhe.

Ja siis tarkoitin että kirjoita itseäs ja omia ajatukisa itselles selventääksesi viestejä mutta älä lähetä niitä.:D

Koska kun hetken päästä mietit uudestaan saatat ajatella että mitä mä nyt tuollasta krjotin.
Varsinkin jos se mies on että öh, aijaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja siis tarkoitin että kirjoita itseäs ja omia ajatukisa itselles selventääksesi viestejä mutta älä lähetä niitä.:D

Koska kun hetken päästä mietit uudestaan saatat ajatella että mitä mä nyt tuollasta krjotin.
Oi, toi on niin totta! Mun ois pitäny toimia just noin.. Idioottina lähetin sen viestin heti ja nyt mua jo kaduttaa.
Mietinkin että kohta laitan sille viestin, että unohda koko juttu, nyt mulla on jo parempi fiilis.
Että mä oon tyhmä!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Et ole kyllä ihan viisas. Jätät sen koska sua pelottaa, vaikka on ihana mies. Lopeta noi sekoiluviestit, rauhoitu ja nauti elämästä.
En olekkaan. Mä tiedän. Mieskin kyllä tietää, että olen välillä ihan hupsu noitten mun sekopää kohtaustan takia.. Mutta se tykkää niistä yleensä. Tästä en kyllä nyt enää tiiä tykkääkö. Voi hittolainen mitä menin tekemään.
Mua vaan oikeesti pelottaa sikana, että meen ihan rikki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oi, toi on niin totta! Mun ois pitäny toimia just noin.. Idioottina lähetin sen viestin heti ja nyt mua jo kaduttaa.
Mietinkin että kohta laitan sille viestin, että unohda koko juttu, nyt mulla on jo parempi fiilis.
Että mä oon tyhmä!! :headwall:

Hienoa, että ymmärsit ihan itse olevasi tyhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No jos mulle tulis tuollainen viesti jonka ap kertoo lähettäneensä, niin se olis sit siinä. En jaksa skitsoja.
Joo, voi olla ettei tämäkään mies jaksa. Eipä sitten voi mitään. Kuten jo hetki sitten sanoin, pääsenpähän sitten helpommalla.
Jos hän jättää mut nyt ni parempi sekin kuin sitten myöhemmin kun olen ihan toivottoman rakastunut häneen.
Nyt olen jo itkenyt eroakin valmiiks, ni sopii mulle.

Yhteistyössä