Ei V**TU mikä lehtimyyjä :D Ihan paras tähän asti kaikista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
Aloitti puhelun kovin vitsikkäästi ja sanoi, että hänellä on mulle nyt tarjota lahja, koska meille on tullut joskus joku lehti. Ihan saisin lahjana monen kuukauden lehdet ja vielä jonkun yllätyslahjankin.. kuuntelin mielenkiinnolla, kunnes 5min hölötyksen jälkeen selvisi, että pitäisi ostaa 12kk lehdet ja saisin siis 5kk ilmaiseksi, vain 50e pitäis maksaa :D näin hyvän tarjouksen saisin kun en heti lyönyt luuria korvaan :D

tilaan muuta kautta ja saan muumimukeja kaupanpäälle, löi luurin korvaan, hehhehhehhhehhh

Kyllä ne osaa :laugh: yleensä heti tarjotaan lehteä, eikä kaupitella mitään lahjoja, eihän se nyt hitto mikään lahja ole jos joudun 50e maksamaan. Puheista sai sen käsityksen, että olisi saamassa monen kuukauden lehdet ihan ilmaiseksi. Ja saa jatkaa tilausta jos haluaa

Hauskoja ovat, varsinkin kun en moisilta ikinä meinaa mitään tilata, senkun soittelevat vaan... hyvät naurut saa ainakin

Mullekin on tarjottu vastaavaa "lahjaa". Sanoin myyjälle, että ei tarvii huijata, kun eihän kyseessä oo mikään lahja. No myyjä suuttu mulle ja löi luurin korvaan mulle.

Eihän tossa oo mitään uutta. Mulle on soitettu kymmeniä kertoja tyyliin "Meillä on sulle lahja. Saat X kuukautta ilmaiseksi, eikö ole hienoa? Joudut tosin myymään sielusi Saatanalle ja tilaamaan lehteä sitten koko loppuikäsi."

• Tykkää
Reactions: Metis ja Kerpele
Parasta on se kun olen "vastannut asiakaskyselyyn".. kerran sanoin etten IKINÄ vastaile mihinkään kyselyihin, niin myyjä sanoi et jaaa no ehkä tämä en sit jotain muuta kautta, EHKÄ juu! Nyt olen soittanut puhelinmyynnin rajoituspalveluun ja olen saanut olla rauhassa.. JOS tilaan jonkun lehden , tilaan sen muuta kautta kuin puhelimitse...

Minä sanon aina että lähettäkää kaikki vaan mitä ilmaiseksi saa, mutta mitään en maksa. Sit kun alkaa soperrus että pitää ensin tilata ja sit saa vasta ilmaiseksi, niin sanon että anna numerosi niin minä soitan sitten kun haluan tilata jotain maksullista. Ja jatkan että sovitaanko että hän soitta seuraavan kerran silloin kun tarjoaa jotain ihan ilmaiseksi ja ilman ehtoja. Yleensä puhelu päättyy tämän jälkeen lyhyeen.

Noiden pitäis aina esitellä itsensä heti, siis mistä soittavat jne. Kyselevät, että onko XX puhelimessa, niin virallisesti että voisi olla hyvin jostain virastosta. Jossain vaiheessa tajuaa, että on lehtimyyjä kyseessä. Ensin jutellaan ummet ja lammet

ite oon ollu puhelinmyyjänä niin pakko sanoa että aiakkaat on paljon kauheampia ja todella pahoja suustaan!! eikö ne tajua että työtä mekin tehdään!
olihan mullakin välillä kivoja asiakkaita enkä IKINÄ jäänyt jankuttaan puhelimeen että ostaostaostaosta!
yksikin mies sano että tilaa multa lehden vain ja ainostaan sen takia ku oon niin mukava ja kerran yks täti sano että oon niin mukava ettei uskois että oon lehtimyyjä :o :o :laugh:

HEh, noi on just noita... Monta kertaa mullekin tullut puhelu, että saat kolmen kk:n lehdet ILMASEKS kun oot ollut niin hyvä asiakas ja sitä ja tota lahjaks vielä kaupan päälle, jotta eikös laiteta tulemaan. JA sitten kun kysyy, että ei tosiaan tuu mitään maksuja, niin alkaa soperrus, että käsittelymaksut vaan 30 tuo 3kk... Selvä kiitos hei :D

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
HEh, noi on just noita... Monta kertaa mullekin tullut puhelu, että saat kolmen kk:n lehdet ILMASEKS kun oot ollut niin hyvä asiakas ja sitä ja tota lahjaks vielä kaupan päälle, jotta eikös laiteta tulemaan. JA sitten kun kysyy, että ei tosiaan tuu mitään maksuja, niin alkaa soperrus, että käsittelymaksut vaan 30 tuo 3kk... Selvä kiitos hei :D

Sama juttu, eikös laiteta tulemaan :D

Mulle soitti vauva-lehdestä että tilaatko. No mie sanoin heti etä pistä tulemaan, olin tilaamassa kuiteskin.

No, meni ehkä 2h niin joku toinen lehtimyyjä soitti että tilaatko Vauvan? Sanoin että tilasin jo juuri äsken. No tää tiukkasi että mitä sait tilaajalahjaksi? Mie sanoin että en mitään, eipä ollut puhetta, oisko jotain ollut tarjolla? Niin tää myyjä sanoi että eipä häntä kiinnosta kun et häneltä tilannut ja löi luurin korvaan!!!

Olen tästä edelleen niin suoraan sanottuna .... v*ttuuntunut... että en tilaa Vauvaa enää ikinä, peruin senkin tilauksen, jos kerran tuollaista on myyjien käytös :(

mulle soneran puhelinmyyjä tarjos kerran jotain liitymä ja kun mä en ollut kiinostunut ja vetosin siihen että soitan suuremman osan puheluista ulkomaille, hän kekis heti hyvän ratkaisun asian. ota liitymä, mutta säilytä myös vanha ja jos soitat ulkomaille vaida vain sim kortti. eli pelaa kahden sim kortin kanssa.......sim- kortti kun on sen verran iso kapistus että ei se mihinkään katoa- eihän???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän tossa oo mitään uutta. Mulle on soitettu kymmeniä kertoja tyyliin "Meillä on sulle lahja. Saat X kuukautta ilmaiseksi, eikö ole hienoa? Joudut tosin myymään sielusi Saatanalle ja tilaamaan lehteä sitten koko loppuikäsi."

Ahhahahhaa, apua, repesin ihan täysin ja kahvit tuli nenästä, onneksi ei vauva tossa vieressä herännyt :D
Kiitos päivän nauruista!

Joo toi "kun oot ollu hyvä asiakas" on niin hauska laini. 2 kertaa oon päässy nauramaan et en todellakaan ole kun en eläessäni ole lehteä tilannu

Alkuperäinen kirjoittaja Mulle:
Mulle soitti vauva-lehdestä että tilaatko. No mie sanoin heti etä pistä tulemaan, olin tilaamassa kuiteskin.

No, meni ehkä 2h niin joku toinen lehtimyyjä soitti että tilaatko Vauvan? Sanoin että tilasin jo juuri äsken. No tää tiukkasi että mitä sait tilaajalahjaksi? Mie sanoin että en mitään, eipä ollut puhetta, oisko jotain ollut tarjolla? Niin tää myyjä sanoi että eipä häntä kiinnosta kun et häneltä tilannut ja löi luurin korvaan!!!

Olen tästä edelleen niin suoraan sanottuna .... v*ttuuntunut... että en tilaa Vauvaa enää ikinä, peruin senkin tilauksen, jos kerran tuollaista on myyjien käytös :(

no eihän se vauvalehden vika oo, että joku myyjä on ilkeä. Suomessa on monia eri firmoja, jotka myy vauvalehteä ja niihin mahtuu monenlaista myyjää.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mulle:

no eihän se vauvalehden vika oo, että joku myyjä on ilkeä. Suomessa on monia eri firmoja, jotka myy vauvalehteä ja niihin mahtuu monenlaista myyjää.

Tiedän, yleensä lehtimyyjät on kivoja ja aina tilaankin jotain, mutta tuo käytös sai veren kiehumaan ja kunnolla :/

Erityisesti toi "kun oot ollu niin hyvä asiakas" -laini on mainio kun en ole yhtäkään lehteä ikinä tilannut. Muutamat hyvät päin naamaa naurut saanu ku tyrkytetään kanta-asiakas tarjousta :laugh: Menee myyjäkin vähän noloks.
Miten ne voi ajatella et on kaikki varmaan jotain tilannu joskus. Vai toimiikstoi myyntikikka sit niin hyvin kun ihmiset tuntee olonsa jotenkin etuoikeutetuiks? :o

Mä yritän säästää niiden aikaa ja sanon heti: "en osta mitään" ja sitten ne kuulostaa niin suuttuneelta. Onko se sitten mukavampaa puhua ensin 15 min. ja sitten kuulla nuo sanat?

Täällä olevinaan näitä nokkelia henkilöitä. Jos sanotaan puhelussa että annetaan muutama kuukausi talon puolesta niin ei kai se ny herranen aika ole sama asia kuin ILMAINEN. Vituttaa tommoset olevinaan fiksut ihmiset jotka kuvittelee kysyvnsäki jotain älykkäitäkin kysymyksiä. Jos haluut ihka oikeesti puhelinmyyjästä eroon kysyt "Kaupitteletko lehtiä?" Mut ei, täl näitä Suomen ihka omia supersankareita, jotka ei osaa sulkea puhelinta säästääkseen molempien osapuolten aikaa. Pakko päästä vähän vittuilemaan ja yrittämään laittaa myyjä vaikeaan paikkaan. Itse tuntipalkkani on 14-20e ja voin todellakin sanoa naisten olevan yleensä hölmöjä. Teistä naisista minun soittaessa 90% ei ole aikomusta alussa ostaa lehteä kun soitan, mutta niin vain moni osta, koska olen mukava tms. Oikeasti te naiset ilman ostoaikeita, mutta 5 min keskustelun jälkeen lankeatte tilaamiseen, olette heikkoja luonteelta ettekä osaa tehdä päätöksiä tiukan paikan tullen. Jos soittaisin naiselle, joka työskentelee työpaikassa tehden joka päivä päätöksia johtoasemassa ison vastuun kera, tietäisi täsmälleen ostaako vai ei. Jatkan soittelua teille naisille, aprikoitte tunnin minkä merkkisiä perunoita ostatte kaupasta tai ostatko Atrian vai Saarioisten mikropizzan. Te hyvät naiset maksatte minun palkkani

Mua suututaa, kun ne väittää, että olen netissä osallistunut johonkin kyselyyn jonka mukaan olisin kiinnostunut esim. sisustuksesta tai urheilusta. Kysyn aina, että milloin olen sellaisen tehnyt ja millä sivulla ja tasan tarkkaan näin ei ole käynyt. Saan aina vastauksen "voihan meidän tiedoissa olla joku virhekkin". Tuntuu kuin narsistin kanssa puhuisi eli yrittää väittää, että olen tehnyt jotain mitä en ole tehnyt ja saada minun muistini vääristymään. Mulla kiehuu aina, kun mulle valehdellaan.

Myyn lehtiä puhelimitse. Olen itse mies ja miehet ei multa lehtiä osta, mut naiset ostaa pienen suostuttelun jälkeen, eikä tarvi edes väkisin tyrkyttää.

Miehistä ostaa varmaan 1/10 ja naisista 5/10 kenelle soittelen. Naisiin tehoaa vielä sekin, kun sanoo, että "kuulostat niin kivalta ihmiseltä et sulle just erikoistarjous!" :D:D Olispa baarissakin noin helppoa.

Yhteistyössä