Ei vaivoja kun menet hammaslääkäriin , mutta kun tulet sieltä, niin vaivoja on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Kävin hammaslääkärissä 12 päivä tätä kuuta.Paikattiin yksi reikä ja uusittiin sen lisäksi vanha lohjennut paikka.
Mitään vaivaa ei hampaissa ollut, mutta nyt kun paikattiin, niin toista hammasta juilii silloin tällöin.Ei kuitenkaan koko aikaa; onneksi.Erityisesti kylmä ottaa hampaaseen.
Kerran aikaisemminkin käynyt näin ja silloin se uus paikka päästi jotenkin kuulemma läpi...en muista mitä sille silloin tekivät( mutta oletettavasti jotenkin tiivistivät, kai ....) nopea käynti se oli ja vaiva korjaantui sillä.Onkohan siis niin, että tämä paikka ei ole tarpeeksi tiivis ja sama homma kuin silloin joskus...ärsyttävää |O

niinhän se yleensä on että hampaat on kipeemmät siellä lekurissa käynnin jälkeen kun ennen sitä... etenkii kun puudutus häviää.. Ai sitä onnea kun repivät yhen hampaan poies aaah-- tuntu ihan hmmm. mukavalta kun puudutus loppu

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
niinhän se yleensä on että hampaat on kipeemmät siellä lekurissa käynnin jälkeen kun ennen sitä... etenkii kun puudutus häviää.. Ai sitä onnea kun repivät yhen hampaan poies aaah-- tuntu ihan hmmm. mukavalta kun puudutus loppu

Voin vain kuvitella mikä tunne on sen jälkeen kun hammas on otettu pois ja puudutus ei enää vaikutta :/

:saint: Onko teillä kokemusta et otetaan kolme hammasta yhtäaikaa pois ja niistä yks joudutaan leikkaan :x :x Tai että pitää aukasta koko hammas rivi että saadaan viisuri leikattua pois...
Olin noittan leikkausten jälkeen melkosessa lääketokkurassa.Onneks ne on jo tehty ettei enään tartte kokea niitä.Mä pelkäsin niitä enempi synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
:saint: Onko teillä kokemusta et otetaan kolme hammasta yhtäaikaa pois ja niistä yks joudutaan leikkaan :x :x Tai että pitää aukasta koko hammas rivi että saadaan viisuri leikattua pois...
Olin noittan leikkausten jälkeen melkosessa lääketokkurassa.Onneks ne on jo tehty ettei enään tartte kokea niitä.Mä pelkäsin niitä enempi synnytystä.

:o ei onneksi ole kokemusta moisesta.Hirvittää edes ajatella :/

nojuu miehän kävin kans ja syöminen sattuu, ei voi purasta mitään tolla puolen mistä porattiin reikä, takahampaasta. nyt tänään porataan toiselta puolelta takahammasta eli molemmin puolin oon kipiä, en voi syödä enää :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
nojuu miehän kävin kans ja syöminen sattuu, ei voi purasta mitään tolla puolen mistä porattiin reikä, takahampaasta. nyt tänään porataan toiselta puolelta takahammasta eli molemmin puolin oon kipiä, en voi syödä enää :'(

Eiks sulla ollut samana päivänä se lääkäri kuin mullakin?
Onks sulla särkenyt tai vihlonut se hammas?

viikonlopun tuskahelvetin jälkeen oli ihana mennä hammaslääkäriin, hammas juurihoidettiin ja oli niin pahasti tulehtunut että ei puudutukset auttaneet. Sit hoitopaikkaa + lääkekuuri. Vielä juurihoitoa+hoitopaikkaa, ja hammas kiinni. Kohta alkaa taas särky (ja taas vkonloppu!) ja mätää hampaan sisällä, paikka auki ja taas juurihoitoa. tehty jo kahdesti, lääkekuuri päällä. Viikon ajan särkyä. saa nähdä kuinka kauan menee ennekuin paranee, ja kuinka kalliiksi se tulee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

viikonlopun tuskahelvetin jälkeen oli ihana mennä hammaslääkäriin, hammas juurihoidettiin ja oli niin pahasti tulehtunut että ei puudutukset auttaneet. Sit hoitopaikkaa + lääkekuuri. Vielä juurihoitoa+hoitopaikkaa, ja hammas kiinni. Kohta alkaa taas särky (ja taas vkonloppu!) ja mätää hampaan sisällä, paikka auki ja taas juurihoitoa. tehty jo kahdesti, lääkekuuri päällä. Viikon ajan särkyä. saa nähdä kuinka kauan menee ennekuin paranee, ja kuinka kalliiksi se tulee

:hug: :hug: menee sanattomaksi

Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:

Mulla on yksi. Lääkäri kehui että siinä oli 3 juurta jotka oli kuin kissankynnet, käyrät - joutui pilkkomaan koko hampaan ja tikkejä tuli. Onneksi en tiennyt asiasta etukäteen, ihmettelin vaan kun kestää ja kestää. Lääkekuuri oli melkoinen sen jälkeen. Vielä olisi yksi leikattava, ei oo tullut soiteltua lääkärille... =/

Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

Eiks sulla ollut samana päivänä se lääkäri kuin mullakin?
Onks sulla särkenyt tai vihlonut se hammas?

Juu oli. On, just jäätelöä syödessä vihlo niin maan pirusti. Just äsken tulin kotiin hammaslääkäristä kun porattiin tuo toinen hammas, suu on vielä puutunu niin en osaa sanoa vihlooko tääkin, toivottavasti ei |O

Yhteistyössä