Ei varmaan oo oikein suuttua siitä, jos ukko lähtee baariin ilman mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mutta mä mietin jo eroa.

Koko viikonlopun se on ollut menossa (ei baarissa, mutta muutoin) ilman mua. Ei edes kysynyt mukaan mihinkään.

Eilen oli jo menossa baariin, mutta sanoin, että turha luulo - vi*uttaa, että aina kun tullaan käymään kotiseudulla, alkaa se laukkominen. No, tänään se sitten sai tahtonsa periksi, en jaksanut alkaa tingata ja esittää jotain pirttihirmua. Sanoin vaan, että mene sitten kerta on niin jumalattoman tärkeetä.

Eipä muutamaa sanaa enempää oo mulle koko viikonlopun aikana puhunu, ja nyt tuo saatanan baariin laukkominen...

Mua kismittää niin paljon, että mietin jo nakkaavani sen pihalle. Ajattelin lähteä huomenna yksin junalla takaisin kotiin (nyt siis mun vanhempien luona). Suututtaa ja hermostuttaa. Tekis mieli repiä siltä vaikka pää irti. (Anteeksi raju kielenkäyttö.)

No en mä siitä suutuis, enkä todellakaan heittäis miestä pihalle sen takia. :o Ainoa kerta, jolloin olen suuttunut oli, kun oltiin lähdössä yhdessä elokuviin ja sen jälkeen baariin ja mies sanoi tuntia ennen lähtöä, ettei halua mua baariin mukaan. Ja syykin oli niin itsekäs ja typerä, että silloin todella suutuin. Asia kuitenkin selvitettiin saman tien ja lähdettiin yhdessä. Tosin, kumpikaan ei sinne baariin sitten mennyt, kun meidän kuski halusi kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Kyllä on oikein suuttua :(. Mä myönnän, etten jaksaisi kattella mitään baarijuoksijaa. Olen kiukkuinen ämmä jo pelkästä pubissa käymisestä töiden jälkeen :(

Ei tuo minunkaan mieheni muutoin ramppaa baarissa, mutta ehkä juuri siksi sille tulee välillä muka aivan älyttömiä "pakko päästä baariin" -puuskia. Ja mikä helv... pakko, se on saanut siellä rampata yllin kyllin silloin aikoinaan ja miksei voida käydä muka yhdessä?!

Ei ole siis sinänsä ongelmaa baarista tai alkoholista yleensä, mutta mulla suututtaa kyllä tämmöiset satunnaisetkin käynnit, kun se on sitten edeltävät päivät ja tunnit niin helkkarin poissaoleva ja salakavala. Näinä kertoina baariin lähteminen voittaa KAIKEN MUUN, millään muulla ei tunnu olevan väliä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mikset mennyt mukaan?

Herra lähti poikain kanssa, ilmoitti hetkeä ennen ku kyyti tuli, että lähtee ja kehtas vielä lisätä, että "jos ei haittaa."

Toki voisin hyökätä perässä, mutta ei mulla ole juurikaan rahaa eikä kavereita lähdössä.

kyllä muakin harmittais jos on luuhannut ympäri kyliä koko vkl:n mut mä lähtisin baariin kanssa,enkä murehtis yksin.

vai ootko raskaana? kyllä mä kävin pari kertaa raskaanakin baareissa tapaamassa kavereita

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jos yhtään lohduttaa niin kyllä muakin harmittais. siis se jankkaaminen asiasta. |O

Kuten sanoin, enpä jaksanut jankata asiasta.

ei. siis se miehen jankkaaminen ottais mua päähän. se ettei muusta puhu, niin sit on pakko "suostua". noi miehet hallitsee sen vinkumisen..

sympatiat täältä siis. :hug:

jos yhtään lohduttaa niin kyllä muakin harmittais. siis se jankkaaminen asiasta. |O

Kuten sanoin, enpä jaksanut jankata asiasta.

ei. siis se miehen jankkaaminen ottais mua päähän. se ettei muusta puhu, niin sit on pakko "suostua". noi miehet hallitsee sen vinkumisen..

sympatiat täältä siis. :hug:

Ai, mä käsitin siis väärin, hermot niin kireellä ettei oikein osaa lukeakaan tai tulkita tekstejä. PRKL!!!
Kiitos halista.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis te olette nyt käymässä kotiseudulla, ja mies näkee vanhoja kavereitaan & menee näiden kanssa baariin?

Mitä väliä :)

Kotiseutu ei ole kovin kaukana meidän nykyisestä asuinpaikkakunnasta ja käydään täällä usein. Mies näkee kavereitaan tiuhaan, luuhaa niin paljon.

Kyllä on oikein suuttua :(. Mä myönnän, etten jaksaisi kattella mitään baarijuoksijaa. Olen kiukkuinen ämmä jo pelkästä pubissa käymisestä töiden jälkeen :(

Ei tuo minunkaan mieheni muutoin ramppaa baarissa, mutta ehkä juuri siksi sille tulee välillä muka aivan älyttömiä "pakko päästä baariin" -puuskia. Ja mikä helv... pakko, se on saanut siellä rampata yllin kyllin silloin aikoinaan ja miksei voida käydä muka yhdessä?!

Ei ole siis sinänsä ongelmaa baarista tai alkoholista yleensä, mutta mulla suututtaa kyllä tämmöiset satunnaisetkin käynnit, kun se on sitten edeltävät päivät ja tunnit niin helkkarin poissaoleva ja salakavala. Näinä kertoina baariin lähteminen voittaa KAIKEN MUUN, millään muulla ei tunnu olevan väliä...

Sinun käytöksellä ei ole osuutta tähän "salakavaluuteen"?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sinun käytöksellä ei ole osuutta tähän "salakavaluuteen"?

No en todellakaan riemastu jos baariin sanoo menevänsä, mutta ei kai sitä silti tarvitse käyttäytyä noin... Ja muutoinkin ravata joka helvetin hetki jossain kylillä.

Yhteistyössä