Ei vauvaa meille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haave

Vieras
Vuosi yritystä/tjotia takana... Miten se raskautuminen onkin niin vaikeaa :( Vaatiiko se tosiaan niin monta tapahtumaa samaan aikaan samassa paikassa?

Kukaan muu ei voi ymmärtää kuin toinen saman kokenut :( Miten tuskallista on joka kerta huomata että kuukautiset onkin alkaneet... Sitten mielessä pyörii että mitä jos ollaankin ihan hedelmättömiä, että ei koskaan voida saada yhteisiä lapsia :( Hirveämpää tuomiota ei voi olla :(

Kunhan purkaudun kun v*tuttaa. Tsempit myöskin heille jotka ovat kauemminkin yrittäneet!

No en tiedä lohduttaako.. Me yritettiin vajaa 2 vuotta. Saimme tytön, toista yritimme 4 kk, ja sitten syntyi poikamme. Liikaa yritystä & muutama liikakilo oli oma diagnoosini :)

Oletko etsinyt ovulaatiota tikuilla? Ystäväni pari kiertoa koitti, ei tullut ovista. Lääkäriin--> löytyi pco, sai lääkkeet, nyt viikkoisen vauvan äiti :)

Tai sitten se vaan vaatii aikansa. Toinen ystäväni koitti kolmatta raskautta lähemmäs 2 vuotta ennen kuin tärppäsi. Onnea teille rutkasti yritykseen!

Kaikkeni olen mielestäni tehnyt... En juo enkä ole koskaan polttanut. Laihduttanut olen vuoden takaisesta 15kg ja ylipainoa on enää muutama kilo.

Syvimmältä riipaisee kun tuttu on raskautunut pillereistä huolimatta tai kertayrittämällä *itkee*

Onnea kaikille yrittäjille naamaan tai yrittämisen pituuteen katsomatta!
Toivoo täällä kolme ja puoli vuotta yrittänyt ja viimein IVF:llä pienen pojan saanut onnellinen äippä.

Kyllä meilläkin yrittämiseen meni vuosi,kaks keskenmenoa ja kolmas kerta toden sanoi! :) tyttö syntyi! Nyt taas yritämme ja kesken meni taas...saa nähdä kauanko nyt saa yrittää. Paljon voimia ap:lle! :hug:

Meillä meni sillai, et eka raskaus 05/06 olikii tuulimuna, yritystä 2v. Toinen raskaus alkoi 12/06 ja siitä synti meidän eka lapsi ja yritystä 2.5v. Nyt tämä raskaus alkoi 1v. yrityksen jälkeen. Kyllä on tullut monet itkut ja v..tukset asian kanssa, meillä se raskaus näköjään antaa oottaa itteensä. Minkäs teet, ku ei sit lähetty tutkimuksiin ja hoitoihin -> ei tiedetä mistä kiikastaa..

Lähes viisi vuotta yritystä takana ennen kuin aloin odottamaan meidän esikoista ja nyt lapsia kolme joten sinnikkäästi vaan eteenpäin. Itsellä "unohtui" tavallaan välillä koko vauva-asia ja luovutin jossain vaiheessa asian ja suhteen ja hyväksyin jo sen, ettei meille koskaaan vauvaa tule. Oli se sitten yllätys, kun ei menkkoja alkanutkaan kuulumaan ja alkoi olla kuvottava olo aina aamuisin. Kovasti voimia ja tsemppiä kaikille tämän asian kanssa kamppaileville

Älä luovuta. Jos ei muutamaan kuukauteen tärppää niin miten olisi asian selvittelyt lääkärillä?

Meillä meni esikoisen saamiseen 3 vuotta. Reilun vuoden kuluttua meidät tutkittiin mutta mitään selittävää ei löytynyt. Hoitojakin tehtiin 4 x IUI ja 1IVF sitten tärppäsi kun toiseen IVF:oon olin sumttelemassa ja saatiin jättää se kesken. Toinen tärppäsi vuoden yrityksen jälkeen.

Yhteistyössä