Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Tee käsitöitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Miks ihmeessä pitäis olla ilman ylipäänsä mitään mitä haluaa? :xmas:
Käsitöistä tuli mieleeni, että sukkapuikot, virkkuukoukku tai nuppineula kannattaa sit kyllä jättää kaappiinAlkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Tee käsitöitä![]()
Njaa, pitäiskö lähettää tuo esikko makkaranhakureissulle vielä kun ehtii
![]()
Sit, ku ukko tulee kotio, niin pidä viikko kinttujas visusti ristissä, niin saa seki kärsiäAlkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Miks ihmeessä pitäis olla ilman ylipäänsä mitään mitä haluaa? :xmas:
No en nyt yhtäkkiä saa muksuja hoitoon että pääsen kiksauttaa miestä kun 200km päässä on maanantaihin :/
Ja ennenkuin kukaan kysyy, juu, olisin valmis maksamaan juna/bussiliputkin jotta pääsisin sinne![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:Sit, ku ukko tulee kotio, niin pidä viikko kinttujas visusti ristissä, niin saa seki kärsiäAlkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Miks ihmeessä pitäis olla ilman ylipäänsä mitään mitä haluaa? :xmas:
No en nyt yhtäkkiä saa muksuja hoitoon että pääsen kiksauttaa miestä kun 200km päässä on maanantaihin :/
Ja ennenkuin kukaan kysyy, juu, olisin valmis maksamaan juna/bussiliputkin jotta pääsisin sinne![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:Sit, ku ukko tulee kotio, niin pidä viikko kinttujas visusti ristissä, niin saa seki kärsiäAlkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Miks ihmeessä pitäis olla ilman ylipäänsä mitään mitä haluaa? :xmas:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Tee käsitöitä![]()
Njaa, pitäiskö lähettää tuo esikko makkaranhakureissulle vielä kun ehtii
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:No etkö voisi antaa itsellesi sen verran, että pärjäät maanantaihin...? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Ei se onnistu, tuo kaksivuotias seuraa mua kuin hai laivaa kun iskä on poissa kotoa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Ei se onnistu, tuo kaksivuotias seuraa mua kuin hai laivaa kun iskä on poissa kotoa :headwall:
Odota kunnes olet yksin rauhassa iltamyöhemmällä,sitten sulla onkin kunnolla aikaa... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Ei se onnistu, tuo kaksivuotias seuraa mua kuin hai laivaa kun iskä on poissa kotoa :headwall:
Odota kunnes olet yksin rauhassa iltamyöhemmällä,sitten sulla onkin kunnolla aikaa... =)
No pärkkele kun en jaksa edes tuntia
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Meillä mies oli just 28 päivää pois ja olen viellä hengissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Herranpieksut...Minä oen jo ollut monta kuukautta ilman eikä minua haittaa yhtään...Meidän parisuhde ei moiseen kaadu ja kyllä me ehditään vielä...No asialla on syynsäkkin.Mies ollut jo liki 4kk sairaana.Oli hinkuyskä, keuhkokuume, sitten pamahti vielä kuume ja flunssa päälle ja lääkityksellä koko ajan eli ei silläkään paljon ole himot hyrränneet.Ihmettelen ihmisiä, jotka hirveessä puutteessa, jotka olleet viikon ilman...No ollaan kaikki erinlaisia.Itse en ole koskaan ollut mitenkään erityisen seksuaalinen ihminen, joten ei minua pienet paussit haittaa....