Ei vi**u kuin urpo sitä ihminen osaa olla*turhis*

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
:laugh: :laugh: :laugh:

Melkein häpeän itseeni. :ashamed: :ashamed:

Olen oikeest viikon etsinyt meidän imuriin sitä vartta, siis sitä mihin tulee se suulake kiinni. Ei löydy mistään.

Äsken just tajusin että voi hitsinpimpula sehän on sellain sisäänvedettävä malli :snotty: :snotty:

Mä meen imuroimaan, hyvää sunnuntaita teille :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:laugh: :laugh: mä soitin jo kerran isälle että mun imuri on rikki ja että tulee katsoon sitä. iskä käski tarkistaa että pistoke on seinassä.. ei se sit ollut :ashamed:

:laugh: :laugh:

Mä kehtaan tunnustaa saman mikä kävi tossa puoli tuntia sitten , siis juuri ennen täät imuri episodia :ashamed: :ashamed:

Mä olin ilmakihartimella laittamassa hiuksia, tai menossa laittamaan, ei toimi ei, kävelen ympäri kämppää etsien puhelinta että voin soittaa miehelle että nysse on sökö, samalla renaan sitä kiharrinta kädessä.
Sit tuli mieleen että jaa, ei se ilman sähköä ole ennnenkä toiminut :ashamed: :ashamed:

Loistopäivä tänään :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
:laugh: :laugh: mä soitin jo kerran isälle että mun imuri on rikki ja että tulee katsoon sitä. iskä käski tarkistaa että pistoke on seinassä.. ei se sit ollut :ashamed:

Mä kehtaan tunnustaa saman mikä kävi tossa puoli tuntia sitten , siis juuri ennen täät imuri episodia :ashamed: :ashamed:

Mä olin ilmakihartimella laittamassa hiuksia, tai menossa laittamaan, ei toimi ei, kävelen ympäri kämppää etsien puhelinta että voin soittaa miehelle että nysse on sökö, samalla renaan sitä kiharrinta kädessä.
Sit tuli mieleen että jaa, ei se ilman sähköä ole ennnenkä toiminut :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

Lohduttavaa kuulla et mä en oo ainut.. :D

Nimimerkillä Kerran jo känny kädessä meinannut soittaa avaimiinsa.. :ashamed: :D

Yhteistyössä