siis se laitetaan vaan sinne pohjalle kökkäreenä eikä sekoteta? Onko ihan samanlaista ku kaupan viili? Eikös siitä saa myös maitohappobakteerit? Kauanko säilyy jääkaapissa, pitäskö tehdä kerralla vaan sen mitä syö sitten heti kun se on valmista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Mä täältä luin siitä että laittaa vaan teelusikallisen viiliä kulhon pohjalle, päälle maitoa ja kulho yöksi jääkaappiin.
Mä laitoin tuossa kuuden maissa ja nyt kokeilin sormenpäällä ja juu, kyllä se on jo selvästi muuttunut sellaiseksi viilimäiseksi, kiinteäksi!
Miksi ihmeessä ihmiset sitten ostaa viiliä kaupasta, ainakin enempää kuin sen yhden purkin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kii:ei onnistunu mulla!! milllä viilillä teette?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja kii:ei onnistunu mulla!! milllä viilillä teette?
Mä olen tehnyt ihan millä tahansa viilillä, eli rasvattomalla, kevytviilillä ja sillä "punaisella" viilillä...ja kokeiltuna on myös useamman valmiastajan viilit.
Ja aina ovat onnistuneet
1tl viiliä kippoon, 2 dl mitä tahansa maitoa päälle, 24h liinalla peitettynä huoneenlämmössä ja sitten jääkaappiin viilenemään...ja eikun syömään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kii:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja kii:ei onnistunu mulla!! milllä viilillä teette?
Mä olen tehnyt ihan millä tahansa viilillä, eli rasvattomalla, kevytviilillä ja sillä "punaisella" viilillä...ja kokeiltuna on myös useamman valmiastajan viilit.
Ja aina ovat onnistuneet
1tl viiliä kippoon, 2 dl mitä tahansa maitoa päälle, 24h liinalla peitettynä huoneenlämmössä ja sitten jääkaappiin viilenemään...ja eikun syömään![]()
ja paljonkas viiliä, en nyt jaksa selata koko ketjua läpi.
Luomutäysmaito Oulustaei onnistunu mulla!! milllä viilillä teette?
1 purkista Vanhanajan viiliä riittää 15 purkkiin.ja paljonkas viiliä, en nyt jaksa selata koko ketjua läpi.