ei voi olla totta ( stargate sg-1-sarjasta )

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
neljäs tuotantokausi ( suomennettuna ) piti alunperin julkaista huhtikuussa, sit päivä siirtyi toukokuulle. ja nyt homeenterin sivuilla lukee et julkaisu joulukuussa :o :o :o :o tää ei voi olla totta, mä saan pahoja vieroitusoireita jos ei se tuu aiemmin.
Anttilasta ku kävin kyselemässä toukokuussa ni sieltä sanoivat, että heinäkuussa julkaistaan. Sen vielä jaksan odottaa mut mistä mä nyt saisin varmaa tietoa koska pääsen takas sarjan pariin?
cdon.com eikä discshopilla näy julkaisupäivämäärää...

surullista.....

eiks mun elämä ooki tylsää?

Onko huonompaa sarjaa kuunaan tehty? Ei sillä, kyllä mäkin niitä katoin joka kerta kun töllöstä tuli. Mutta aina vaan kökkösemmäks juoni muuttuu. Oiskin kiva nähdä uusia jaksoja, että onko ne vielä entistä huonompia.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko huonompaa sarjaa kuunaan tehty? Ei sillä, kyllä mäkin niitä katoin joka kerta kun töllöstä tuli. Mutta aina vaan kökkösemmäks juoni muuttuu. Oiskin kiva nähdä uusia jaksoja, että onko ne vielä entistä huonompia.

mä oon tykänny noista kolmesta ekasta tuotantokaudesta. En tiedä johtuisko osaksi sit myös siitä et ne hetket on meidän harvinaista kahden keskistä aikaa sohvalla tölläämässä jaksoa toisensa perään dvd:ltä.
no okei... myönnän. olen ihan koukussa! enkä aiemmin kys.sarjasta tykännyt, nyt vasta ku alusta asti pääs juoneen mukaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

oon täysin samaa mieltä. leffa on yks parhaimmista mitä on ikinä tehty ja sit sarja tuli ja samalla kova pettymys. |O :|

Yhteistyössä