Ei voi olla totta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Joo voi elämä ku ottaa päähän! Mä siis monta viikkoo sairastelin, olin välillä tosi huonossa kunnossa ja jouduin oleen töistä pois. Lisäksi viel tyttö sairasti oksutaudin, tottakai mun influenssan aikana.. Nyt sitten viikon oon ollu terveenä ja on ollu tosi hyvä olo. Ja on ollu tosi kiva ku on voinu olla kunnolla töissä!

Perjantaina sitten pk: ssa sanoivat että on kuumetautia liikkeellä, paljon lapsia pois. Tänä aamuna hämmästelin kun tyttö nukkui jopa ysiin asti, normisti herää viikonloppuisinki seiskan aikaan. Istuttiin vierekkäin nojatuoliin ja hetken päästä totesin että tyttö hohkaa kuumuutta suht kiitettävästi. Kuumeen mittasin ja yli 38 astetta!

Eih, eikö tää vois jo loppua!! Mä en jaksa enää näitä sairasteluja! :kieh: Ja taas saa aamulla soittaa duuniin että tyttö on sairas.. :snotty:

Voi ei!! Täällä ollu viikko poika kipeenä ja huomenna pääseekin jo tarhaan, täysin terve poika jo onneksi :). Toivottavasti ei tuu enää kipeeksi.. Jopas siellä sairastellaan taas :o , tuo on ihan hirveetä! Tuntuu että loppua ei tule sairastelusta. Mutta pikaisia paranemisia sinne :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Voi ei!! Täällä ollu viikko poika kipeenä ja huomenna pääseekin jo tarhaan, täysin terve poika jo onneksi :). Toivottavasti ei tuu enää kipeeksi.. Jopas siellä sairastellaan taas :o , tuo on ihan hirveetä! Tuntuu että loppua ei tule sairastelusta. Mutta pikaisia paranemisia sinne :hug:

Kiitos! :hug:

Tää on niin tätä ku on itte ala-asteella duunissa ja tyttö pk: ssa, kumpiki oikeita tautipesäkkeitä ja vuorotellen kannetaan tauteja kotiin. Mä alan kohta ihan tosissani harkittee alan vaihtoo.. :D

Kunhan ny itte pysyis terveenä.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko yksinhuoltaja? ellet, eikä mies voisi jäädä vuorostaan kotiin lapsen kanssa?
Pikaista paranemista!

Tytön isä on kyllä tiiviisti kuvioissa mukana mutta se tekee jatkuvaa yötyötä joten sen vuorokausirytmi on täysin päinvastainen kuin meidän. Yleensä on vielä hereillä kun me herätään ja menee sit vähän ajan päästä nukkumaan. Joten hieman on hankalaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko yksinhuoltaja? ellet, eikä mies voisi jäädä vuorostaan kotiin lapsen kanssa?
Pikaista paranemista!

Tytön isä on kyllä tiiviisti kuvioissa mukana mutta se tekee jatkuvaa yötyötä joten sen vuorokausirytmi on täysin päinvastainen kuin meidän. Yleensä on vielä hereillä kun me herätään ja menee sit vähän ajan päästä nukkumaan. Joten hieman on hankalaa..

No voi sitä joskus valvoa hieman pitempään. hankala uskoa, että perheellisellä miehellä opn jatkuvasti vaan yötyötä. Älä ole tossu!

No voi sitä joskus valvoa hieman pitempään. hankala uskoa, että perheellisellä miehellä opn jatkuvasti vaan yötyötä. Älä ole tossu!

No sun ei tarvii uskoo yhtään mitään, näin kuitenkin on. Tytön isä on yksityisyrittäjä/ muusikko, lähtee duuniin iltapäivällä ja tulee takas joskus aamuyöllä/aamulla. Että mikäs siinä on sitten vielä se 8 tuntia valvoa putkeen jos ei oo yhtään nukkunu.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mutta jos lapsi on kipeenä niin eikö se suurimman osan päivästä nuku? Silloinhan isä voisi tulla lapsen kanssa olemaan ja nukkumaan.

Ei tämä vaan nuku.. Melkee 39 astetta on kuumetta mutta ei nuku.. ei oo nukkunu koko päivänä. On vaan väsyny ja kamalan kiukkunen :(

Yhteistyössä