Ei VOI olla totta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lainattiin tutulta koppikärryä ja hän sanoi, et siel on sisällä vähän kaatopaikalle menevää tavaraa, jos voimme heittää ne samalla sinne, kun viemme omiakin...no ok...mut oli pakko kurkata mitä siellä on ja meinasin pyörtyä!:D Ihan tuliteriä Ikean astioita, vielä pakkauksissa ja kauppakassillinen ihan uudenveroisia 80senttisiä tytönvaatteita, meillä juuri sen kokoinen tyttö...meinasin tukehtua...:D:D Aivan mieletöntä, miten joku voi...!!!! Kaatopaikalle siis, voi taivas...mut kiitos, saimme kivoja juttuja!:D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Oliko se tuttusi Savanna?

Ei. :D

Ja en meinaa edes kysyä, koska emme ole mitenkään hirmu läheisiä ja tiedän heidän tyylin, et tavarat todella ovat menossa kaatopaikalle...:xmas:
Voisin tarjoutua toistikin niiden roskakuskiksi!

Mä en vissiin nyt tajunnu tätä pointtia. Tuliko mieleesi, että tuttusi HALUSI sinun saavan ne tavarat, muttei kehdannut jostain syystä antaa niitä sinulle, vaan teki tällaisen "tempun" jotta saisit ne?? Vai siis tajusitko sen jo itsekin?? Kun tuosta kirjoituksesta ei oikein selvinnyt... Mä käyn jo varmaan vähän hitailla tähän aikaan päivästä...=)

Kävi mielessä, et oliko tarkoitus, kun noin meni nuo vaatteetkin nappiin, mut ei ole mahdollista, sillä mies haki kärryn ihan extempore.:)
Ja varmasti olisivat sanoneet siinä tapauksessa, et siel on jotain, jos kiinnostaa.
He eivät juurikaan pihistele missään, mitä olen huomannut.

Mä tunnen yhden pariskunnan jotka muuttaessa hommaavat uudet kamat ja vanhat heitetään roskiin, jos ei innokkaita ottajia satu olemaan paikalla.. Mut heillä on myös rahaa, joten ei kai niin väliä. Järkyttävää tuhlausta mun mielestä.

Jäi sanomatta, et nuo astiat, mitä tuossa oli, on tismalleen samaa sarjaa kuin meillä ennestään!!!:D Siis et niinku ihan uskomatonta oikeasti....eivätkä TODELLAKAAN ole tietoisia meidän astioista, eivät ole koskaan meillä edes käyneet. Ihmeellistä, todella.:)

Yhteistyössä