Ei yhtään ystävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moikka kaikille! Tän aloituksen tarkoitus ei ole muu kuin avautua johonkin. Mulla ei ole yhtään ystävää eikä kaveria. Olen perheellinen introvertti ja en osaa tutustua uusiin ihmisiin sillä tasolla että voisin ystävystyä. Vanhat ”ystävät” on yksi kerrallaan tippunut pois elämän eri käänteissä. Uudet ihmiset joihin olen tutustunut, ovat lähinnä tuttuja, ei sellaisia ihmisiä ketkä todellisuudessa kaipaisivat seuraani. Käyn paljon asioita läpi pääni sisällä koska ei ole muita kenelle niitä kertoa, olen miettinyt että onko vika minussa vai missä. Olen mielestäni reilu, erittäin uskollinen ja luotettava, huonoja puoliani on sulkeutuneisuus mutta kuitenkin jos löytyy ihminen joka aidosti haluaa olla ystäväni, olen valmis tekemään paljonkin ystävyyssuhteen eteen. Olen miettinyt että liittyisin johonkin wa ryhmiin, mutta ne joihin jo kuulun, ovat osoittaneet ettei varmaan kannata. Suurin osa minun kommenteista hukkuu virtaan ja yleensä kukaan ei niihin vastaa vaikka en mielestäni kirjoita sen erikoisempia asioita ryhmään kuin muutkaan. Olisi kiva jos olisi joku muukin ihminen oman miehen ja perheen lisäksi. Tällä nyt ei ole mitään pointtia, en vaan ymmärrä miksi olen yksin, olen tehnyt pääni sisällä paljon ajatustyötä ja nykyään ihmisiä kohdatessa, ajattelen hyvinkin tietoisesti mitä sanon tai teen, etten vaan omaa ajattelemattomuuttani pilaisi mitään mutta eipä tuo ole auttanut. Olen varmaan joidenkin mielestä ihan jees mutta kuitenkin epäilen että mua pidetään jotenkin outona kun tykkään olla omanlaiseni, en välitä muodista tai siitä miltä ”kuuluisi” näyttää äitinä tai yli kolmekymppisenä, en nyt ole mitenkään erityisen erikoinen mutta voin esim. Värjätä hiukset shokkiväreillä ja minulla on tatuointeja ja lävistyksiä.

Toivottavasti saat palstalta uusia tuttavuuksia tai jopa ystäviä!:)
Täällä on aika ihania ihmisiä!:love:

Olet AP kuin minä ja samassa tilanteessa. Minä tosin en pahemmin kaipaakkaan ketään mutta välillä olis kiva jos joku pyytäis kahville tms edes käymään mut nou.