ei yksiavioinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies-45v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies-45v

Vieras
Minulla on perhe, kolme lasta ja vaimo.Rakastan lapsiani ja vaimonikin, kun hän hoitaa lapsiamme.
En ole koskaan ollut uskollinen vaimolle. Minulla täytyy olla aina jokin rakastajatar. Ensimmäisen avioliittovuoden olin ilman rakastajatarta(vakituista), mutta seuraavan 16 vuoden aikana minulla on 1-3 vakirakastajatarta.
Ei mies voi olla yksiavioinen??? En minä ainakaan.Matkustelen paljon maailmalla, joten rakastajattaren pito on helppoa. Miestä ei ole luotu yksiavioiseksi. Ystäväpiiristänikään ei löydy ns. yhden naisen miestä!!
Vaimoni saattaa tietää jotain seikkailuistani, mutta elää täysin lapsilleen ja se on hyvä!

Kannattais miettiä myös mitä lapsilleen tekee,eri asia jos ette olisi sellaisia edes hankkineet.Ite en pitäis mitään yhteyttä isääni jos olisi samanlainen k.pää,sama juttu jos äidilläni olisi rakastaja.Eka ero,sitten uudet suhteet,sinunlaisten ei kannattais eron jälkeen edes sitoutua kehenkään

Olet aika sika, kun pidät vaimoasi kotiorjan asemassa. Kyllä häntäheikin siemennysretket tulevat ilmi ennemmin tai myöhemmin. Joku kertoo vaimolle. Kenties pettynyt rakastajatar! Itse olin sellainen peräti 9 vuotta ja sain homman loppumaan vasta kun lähetin vaimolle paljastuskirjeen.

No se oot varmaan sinä sitte joka oot varastanu mun miehen halut ja monen muunkin.

Luonnonlaki se miehen uskottomuus ei kyllä oo, siinä huijaat vaan ittees. haluisitko vaihtaa osia vaimosi kanssa? Todellisessa kumppanuudessa niin voisi tehdä.

Oletko varma, ettet kärsi seksiaddiktiosta? Sellainen riippuvuus on ihan oikeasti oelmassa. Aina silloin ei ole kyse itse seksistä, vaan siitä jännityksestä, joka salaisiin suhteisiin liittyy. Niihin jää koukkuun. Asiaa voidaan hoitaa terapialla.
Joka tapuksessa pettämisessä ei ole mitään puolustelemista. Miten suhtautuisit, jos vaimosi tekisi/tekee samoin. Olin vuosia työpaikkani esimies ja hämmästelin aina, kun vein työväkeni (joka oli lähes kaikki naisia) seminaariin tai menin kursseille, niin monen lapsen äidit menivät (eivät kaikki) heti miesten matkaan. Joillakin tuntui olevan kuin jokin polte, että heti piti päästä pyydystämään. Sitten kun ottivat vähän alkoholia, munasivat itsensä sekä konkreettiseti, että kuvaannollisesti.
Kukaan ei petä vahingossa. Itse täytyy haluta pettää. Jos puolisoni tekisi, kuten sinä, lähtisin lätkimään. Arvostan itseäni naisena niin paljon, että edellytän kumppaniltani luotettavuutta. Miehessä pitää olla sen verran munaa, että on puolisolleen rehellinen.

Samaa lajia me naiset ollaan kuin te miehetkin. Ihan yhtä vähän meistäkin löytyy ""yksiavioisia"" kuin teistä miehistä. Ärsyttää tollainen ""pojat on aina poikia"" -asenne. Te miehet olette IHMISIÄ niinkuin me naisetkin, miksi ihmeessä jotkut kuvittelevat että naiset olisivat uskollisemia ja vähemmän viettiensä vietävissä?

Uskollisuudessa on kyse toisen ihmisen arvostuksesta ja kunnioitamisesta. Vakituisessa suhteessa pitää kunnioittaa puolisoa niin paljon, ettei petä. Ellei siihen pysty, ei kannata elää parisuhteessa. Jos erikseen sovitaan että molemmilla on yhtälaiset oikeudet käydä vieraissa, niin sitten asia on tietysti o.k.

Minun mieheni on paljon työmatkoilla ja sinä aikana tämä tyttö pitää lystiä! Ei pidä paikkaansa, että vain miehet olisivat ei-yksiavioisia.
Lapsille löytyy onneksi aina hyvä hoitopaikka siksi aikaa, kun äippä lähtee bilettämään. On kiva huomata, että on kovin suosittu miesten keskuudessa :)

Juu, on tullut huomattua omasta ystäväpiiristä, että ei ne naisetkaan ole niin yksiavioisia kuin miehet luulevat. Väittäisin, että pettäminen on enemmän luonne- kuin sukupuolikysymys. Se ero siinä tosin on, että kun miesten hurjastelut on monella tapaa hyväksyttyjä ja tavoiteltuja, niin naisten vastaavia katsotaan kieroon. Mies saa pettämisellä statusta ystäväpiirissä (wau, mikä sonni) kun taas naiset eivät pahemmin kersku valloituksillaan. Ja jos kertovatkin ystävilleen, niin ymppäävät kyllä sitten juttuun vaikka millä ilveellä jotain elämää suurempaa kohtalonyhteyttä tai muuta vastaavaa, millä tekojaan voi perustella ja puolustella.

Keskustelun aloittanut mies kertoo huonon itsetuntonsa vaativan jatkuvaa ponkitysta ja uusia todisteita omasta viehatysvoimastaan. Sitten liuta naisia kertoo ylpeana: ""Jep jep, niin mekin tarvitsemme jatkuvasti vieraita miehia todistaaksemme, etta kelpaamme jollekin.""

Koska minulla on luonnostaan suuret luulot itsestani ja pohottynyt itsetunto, mina en tarvitse vieraiden naisten ihailua. Tosin vaimoni on osasyyllinen tahan merkilliseen tilanteeseen.

Olet varmaan ylpea itsetasi, kun olet saanut otettua tuon suuren askeleen kompastumatta omiin jalkoihisi. Olet varmaankin saavuttanut roppakaupalla naisten aina vaatimaa kunnoioitusta ja arvostusta. Respect!

En ole saavuttanut kunnioitusta tai arvostusta, enkä ole siihen pyrkinytkään. Jos olisin jotain ulkopuolisten ihmisten asenteista tavoitellut olisin kertonut tekemisistäni. Nyt, kun kukaan ei asiasta tiedä, ei suhtautuminenkaan mitenkään muutu.

eka kerta on paha, siitä jää mieleen haavoja. Mutta sitten kun kotoa ei saa, ja lapsia ei halua jättää, on pakko käydä jossakin. Mikä olisi parempi ratkaisu, kaipa se on ero. Mutta kun toiselle tuli pakko kokeilla, päätin, että en ole sen paskempi kuin toinenkaan. Olen kyllä sitä mieltä, että kotona ne hommat olis kiva hoitaa, jos vain hommat pelittäis. Voihan sitä antaa toiselle vaikka ryhmää, jos niin vieras kiinnostaa. Periaatteessa juttu olisi kuitenkin oma. Olisin kyllä mielelläni jonkun vakipano mieluummin kuin ilman, kyllä tämäkin polttelee. Sitä vain ei alistu mihinkään ""kaikki kaksjalkaset"" -tyypiksi. Hävettää vaan jälkikäteen.

On aivan eri asia lähteä vieraisiin siksi että se vieras kiinnostaa, kuin sen takia että oma puoliso ei anna. Jos jälkimmäisestä syystä lähtee vieraisiin, on se kuitenkin vain korike sille mitä kotona ei saa, ja sitä olisi kuitenkin mielummin sen omansa kanssa. Jos ensimmäisestä syystä lähtee vieraisiin on se vain lisää ja lisää, vaikka homma toimisi kotonakin. Siksi minä en kivitä pettäjiä, enhän minä heidän syitään tunne. Erokaan ei aina ole se paras ratkaisu, parisuhteet kun ovat kaikki erilaisia.

Ikävä kyllä,tai miten niin ikävä,mutta ei naistakaan oo tarkotettu yksavioiseksi,kuka helvetin tyhmä on sen keksiny? SIIS YKSIAVIOISUUDEN. Minulla ainakin on 3 ihanaa miestä.Juttu toimii hyvin,vain huippuhetkiä elämässä,TÄÄ TAITAA OLLA SITTENKIN TAIVAS

Yhteistyössä