Kullalleni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jake

Vieras
Kun sinä ensimmäisen kerran viimekesän kynnyksellä astuit toimistoomme, en voinut uskoa että lantiofarkkujesi ja tiukan toppisi alla olisi jo henkisesti kypsä ja aikuinen nainen. Edes yhdeksäntoistavuodenikäsi ei tee sinusta epävarmaa tai edes ikäistäsi vaan todellakin olet jo ihminen joka tietää mitä elämässään haluaa ja miten siihen pyrkiä. En uskonut enää että kohtalo olisi tuonut eteeni sinunkaltaista naista, joka kohottaisi minut tylsästä keski-ikäisyydestä ja tekisi minusta taas Miesta. Miestä, sellaista jollainen olin vielä joskus, silloin kun olin nuori. Nyt minua naurattaa heti herätessäni kun tiedän saavani taas viettää päivän sinun hurmaavassa seurassa. Minulla on draivia ja kiinnostusta myös itseneäni kohtaan ja kunnostani huolehtelemiseen. Minä olen taas elossa!

Voi valehtelematta sanoa, että olet parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Ehkä lastemme syntymy menee sinun edellesi, mutta parhaatkaan vuotemme vaimoni kanssa eivät tälle, mitä meidän keskellämme on nyt menossa, vedä vertoja. Jos tietäisin miten pääsisin helpointen tästä keski-ikäisen ukkomiehen velvollisuudesta perhettä, lapsiani ja vaimoani kohtaan, eroon, niin tekisin sen - heti. Karkaisin kanssasi sinne unelmiemme taloon, josta silloin kylpylässä keskustelimme ja sinne lämpimien vesien ääreen. Sinne me vielä yhdessä lennämme ja silloin kannan sinut vedenrajaan sanoen ne kolme tärkeintä sanaa. Ajattelen kun olen kuusikymmentä, olet vasta vähän päälle kolmekymmentäviisi vuotias. Voisitko ajatella eläväsi tälläisen vanhan papan kanssa vielä silloin? Tiedän että elämänkokemukseni ja karismani saa sinun kuumaksi, mutta voisitko odottaa vielä sen verran, että lapsemme muuttaa kotoa pois? Silloin vaimoni ei jäisi tyhjän päälle, eikä elatusvelvollisuus enää sido minua kylmässä suhteessa.

Sinun Jakesi, nyt ja aina...

voi. oisko 50 villitys?
isälleni kävi samoin. lopputulos; muutama vúosi tuota ihanuutta ja sitten loppu... ja mieletön itseinho ja kaipaus entiseen.

toivottavasti sinulla parempi flaxi.

On sitten jakelle kertynyt velvollisuuksia; vaimo ja lapsia. Tekisit jake viisaan miehen ratkaisun ja tunnustaisit kiiman voittavan sen mitä sinulta kotona odotetaan. Et selvästikään ole järjissäsi, mutta toivo äidiltä ja lapsilta ymmärrystä, että ajattelet alapäällä. Kyllä se arki koittaa harmaana uudenkin lantiohousun kanssa.

Kuka sanoo,että putoan tyhjän päälle! Ota ja lähde ja elä ihana elämä kultasi kanssa. Minäkin saan mahdollisuuden uuteen onneen. Hetken olen masentunut ja surullinen, mutta odotapas vuoden päästä, kun teillä arki kolkuttelee ovelle,on tämä tyttö timmissä vedossa ja elämä hymyilee. Ilman suurempaa katkeruutta, ota hetkestä kiinni, teet minullekin palveluksen.

Voi Jake oma kultamussukka!

Olet kyllä tosi hellyttävä ja tavallaan suloinenkin... Minusta on ihanaa, että saan sinut tuntemaan itsesi nuoreksi jälleen. Sitten sinä siinä nuoruudentunnossasi hommaat minulle vaikka kuun taivaalta. Nautin täysin rinnoin hemmotteluistasi, kukapa nainen ei nauttisi.

Mutta älä nyt ymmärrä väärin tätä suhdetta. Et kai sinä oikeasti luule, että minä tyytyisin vanhaan mieheen loppuikäni? Ikävä kyllä, nuoruus on aitoa, nuorekkuus ei. Minä olen vielä nuori, enkä todella halukas sitoutumaan vielä. Nyt on ihanaa pitää teitä keski-ikäisiä, umpirakastuneita salarakkaita. (Niin et kai oikeasti kuvitellut olevasi ainoa?) Te ihanat miehet annatte minulle kaikkea, mitä tässä elämäntilanteessani tarvitsen; ihailua, palvontaa ja eikä toki vähäisimpänä, materiaa. Oi ihana Jake mussukkani, rakastan niitä kaikkia kauniita lahjoja mitä minulle ostelet nuoruudenkaipuussasi!!!

Mutta joskus minäkin haluan vakiintua ja perustaa perheen. Et kai tosiaan luullut, että tekisin sen vanhan miehen kanssa? Siinä vaiheessa haluan isän lapsilleni, en itselleni. Mitä ihmettä minä tekisin kulahtaneella väsyneellä vanhuksella ollessani pienten lasten äiti? Ehei, silloin minä aijon elää esikaupungissa rivitalonpätkässä nuoren, vahvan ja työteliään (siis hyväpalkkaisen) mieheni kanssa. Yhdessä me sitten kunnostamme kesämökkiä ja katselemme tontteja omakotitalollemme. Me olemme nuoria ja kauniita ja hyvin pukeutuneita. Lapsemme ovat söpöjä ja ihania. Kaikki pitävät meitä ihanneperheenä, jota toki olemmekin.

Ymmärrät varmaan, oma rakas Jakeni, ettei karkaava hiusrajasi, ryppyinen ihosi ja harmaat ohimosi mitenkään sovi mukaan siihen elämään enää. Tiedän että itsetuntosi ja miehisyytesi saattaa vähän laskea sanojeni myötä, mutta usko, että tavallani minä välitän sinusta kovastikin. Eletään vaan tätä päivää ja tätä hetkeä jookos? Ei viitsitä turhaan vaivata päätämme tulevalla. Se on niin kaukana kuitenkin, vasta muutaman vuoden päässä. Ollaan vaan yhdessä ja sinä voit hemmotella minua kuten ennenkin, joohan?

Ai niin, löysin muuten Stockalta aivan ihanan juhlatopin, eikä se maksakaan kuin 150 euroa. Voisit ostaa sen mulle vaikka torstaina...

Ymmärrän sinua kultani ja ehdotuksesi sopii, vaikkakin haaveilin jo eläväni viimeiset vuoteni sinun kanssani siellä rantamökissä, jota olen viimeiset kuukaudet hakenut salassa vaimolta. Kotona elämäni on arkea, sinun kanssasi juhlaa. Voit vain arvailla miten kaipaan sinua viikonloppuisin kylmä vaimo vierelläni käydessäni nukkumaan. Pitäkäämme yhteinen salaisuutemme visusti ilkeiden kielten näkymättömissä ja kuulumattomissa. Meillä on oikeus nauttia toisistamme ja elämästämme, elämmehän vain kerran. En usko että vaimoni edes jättäisi minua vaikka suhde sinuun tulisi ilmi, mutta on parempi olla loukkaamatta toista.

Tapaammeko taas Stockmannin naistenvaatetusosastolla kuten yleensä. Varasin jo päivähuoneen Sokos hotellista...

Jippii ihana Jakeseni oma puppelini! Sinä se tiedät kuinka naista hemmotellaan!

Saanhan valita Stocalta vielä jotkut ihanat korviksetkin? Minulla kun on se tyttöjen baari-ilta lauantaina, niin tekisi niin kovasti mieli saada jotain uutta ja piristävää... Ei sillä että niissä korviksissa, mitkä toissa viikolla salarakkaaltani Samilta sain, olisi mitään vikaa. Tahtoisin vaan jotkut näyttävämmät. Oi saanhan ihana Jakeni???

Pusiii XXXX

Voi paksumassuni, puppelini. Unohdin ihan mainita, että sain siltä Samipaholaiselta ilmeisestikin satiaisia. Ostin tänään lääkkeet. Jos sinua kutisee, ei oo mun vika. Mitä lupailet kaikkea ihanaa, menee ajatukset ihan sekaisin ja äläkä sure.Kyllä minä sen orgasmin vielä opin.
Niin hyvännäköisen pepun sisällä on varmasti jotain, niinhän sanoit ja on mun päässänikin ajatuksia. Ihan kypsiä ajatuksia. Kunhan nyt vain saan mökin nimiini. Aletaan sit heti juhlia, ostetaan kuohuvaa. Mää voin ostaa, jäi sitä meikkirahaa viime viikolta. Kuten huomaat, osaan olla säästäväinen. Rakkaus velvoittaa. Nähdään, pusi sinne ja pese ens kerralla, ettei näy jarrutusjäljet housuissa. Niistä en tykkää, en ja en ja en.

Tunnen laisesi papparaisen, joka teki juuri noin. Tosin hän on nyt jo 55-vuotias ja uusi tytsy tällä hetkellä 22. Miehen vaimokin, erittäin kaunis ja hyvin säilynyt muuten, oli miestä yli kymmenen vuotta nuorempi. Kovasti oli mies kehuskellut miespuolisille tuttaville, että kannattaa vaihtaa, uusi kumppani kun on niin ihanan tiukka alapäästään.

Entinen vaimo suri aikansa ja sen huomasi myös ulkonäöstä. Oli aivan harmaa ja sairaan näköinen pitkän aikaa. Nyt pari vuotta tapahtuneen jälkeen hän on entisellään ja on löytänyt uuden, paljon entistä elähtänyttä kultaketju-ukkoansa komeamman ja fiksumman oloisen aikuisen miehen.

Ja kuinkas tälle entiselle miehelle kävikään? Hänen nuorikkonsa löysi tuota pikaa ikäisensä nuoren miehen ja papparainen jäi lehdelle soittelemaan. Nyt pappa on jo myöntänyt joillekin kavereilleen, että se alapään tiukkuus ei taidakaan korvata muita arvoja, joita hänellä elämässän oli.
Nykyään istuskelee kaljalasi kädessään kuppiloissa valittamassa surkeaa elämäänsä. Entinen vaimo on niin typerä ettei tajua ottaa häntä takaisin, vaikka hän on kaikkensa valmis tekemään tämän hyväksi. Kuulemma.

Yhteistyössä