eihän me olla vielä edes naton jäseniä

Saa mun puolestani tulla. Parempi näin kuin venäläiset sukellusveneet.

"Vaikka Suomi ei ole vielä Naton jäsen, suomalaisissa reserviläisjärjestöissä yhteistyö Nato-maiden kanssa on jo pitkään ollut aktiivista. Reserviupseeriliitto (RUL) on jo 1990-luvun puolivälistä asti ollut mukana Naton jäsen- ja kumppanuusmaiden reserviupseeriorganisaation CIOR:n toiminnassa. Lisäksi RUL on mukana lääkintäreserviupseerien CIOMR-toiminnassa."

Saa mun puolestani tulla. Parempi näin kuin venäläiset sukellusveneet.

"Vaikka Suomi ei ole vielä Naton jäsen, suomalaisissa reserviläisjärjestöissä yhteistyö Nato-maiden kanssa on jo pitkään ollut aktiivista. Reserviupseeriliitto (RUL) on jo 1990-luvun puolivälistä asti ollut mukana Naton jäsen- ja kumppanuusmaiden reserviupseeriorganisaation CIOR:n toiminnassa. Lisäksi RUL on mukana lääkintäreserviupseerien CIOMR-toiminnassa."

no toki näin on parempi.

Tuollaisia vierailuja on säännöllisesti. Teinitytöt ja nuoret naiset käyvät sitten kuolaamassa komeita merisotilaita. Tosin tällä kertaa ei ole yleisövierailuja.

Jos et mua usko, niin käy Hussin sukupuolitautiklinikalta kysymässä näkyvätkö laivastovierailut heidän asiakaskäynneissä.

:(

:(

Papat hankkivat Venäjältä tauteja :(

Yhteistyössä