eihän meillä ole ainoa 1v joka itkee yöt???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kaikille tuttavilleon siunaantunut hyvä uniset lapset ja todellakin tuntuu että olemme ainoat joiden 1v itkee yöt.aina nukkunut yöt(ei avaa silmiä yms.herää itse) ja syönnyt useasti yössä maitoa pullosta.yleensä rauhoittunut pullolle ja nukkunut 2-3h pätkissä.10kk otti ensiaskeleet ja11kk käveli.nyt 3viikkoa itkenyt/parkunut/ulissu yöt.ei aina edes syliin rauhoitu.koko yönä 5-20min pystyy kerrallaa nukkumaan.meneehän tämä vaihe ohi?2viikon kuluttua olimme ajatelleet jättää yö pullon kokonaan pois.emmehän ole ainoat!!!

alkoi mennä yöt huutamiseksi,kun yritettiin tavalliseen maitoon siirtyä.Annettiin pari kuukautta vastiketta,nyt on luomumaitoa alettu kokeilemaan.
Meillä kanssa aina ollut huono nukkumaan,10kk-iässä alkoi helpottaa unikoulun myötä,mutta sitten melkein 1v. meni taas yöt hulinaksi,kun tavismaito lopetettiin loppu yöhuuto kuin seinään,heräämisiä kyllä on vieläkin,mutta välillä nukutaan ihan heräämättäkin ihan aamuun asti.Myös hampaiden tulo tekee meillä huutoa yöllä,oletko kokeillut auttaisiko panadol?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikille tuttavilleon siunaantunut hyvä uniset lapset ja todellakin tuntuu että olemme ainoat joiden 1v itkee yöt.aina nukkunut yöt(ei avaa silmiä yms.herää itse) ja syönnyt useasti yössä maitoa pullosta.yleensä rauhoittunut pullolle ja nukkunut 2-3h pätkissä.10kk otti ensiaskeleet ja11kk käveli.nyt 3viikkoa itkenyt/parkunut/ulissu yöt.ei aina edes syliin rauhoitu.koko yönä 5-20min pystyy kerrallaa nukkumaan.meneehän tämä vaihe ohi?2viikon kuluttua olimme ajatelleet jättää yö pullon kokonaan pois.emmehän ole ainoat!!!

tätä olin juuri tulossa itsekkin kysymään, ajattelin itse että vikaa on ehkä korvissa tai sitten tekee hampaita..

Meillä on sellanen hyvin nukkuva 1v (12h yöunet+3h päikkärit) 2 viikkoa sitten alkoi öisin itkeä, silmät oli kyllä kiinni mutta itkeskeli, neuvolassa meinattiin painajaisia. Eilen käytiin päivystykses niin löytyi vas. korvasta märkäinen välikorvatulehdus.... Arvakkaa onko äitillä paha mieli ku lapsi ollu kipeä... Siis ei ole oirinut muuten kun noin että itkeskelee yöllä... Ei kuumetta, ei haro, ei varo ei osoita korvaa ei mitään...

Yhteistyössä