Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ymmärrä, miks ei vaan voi ottaa sitä jälkiehkäisypilleriä....
Koska haluaa pitää lapsen. En mä ole kysynyt mikä on ollut tilanne tuolloin kun vahinko sattui, pettikö ehkäisy, oliko ehkäisyä tms.
Toki silloin vois olla pyytelemättä niitä elareitakaan.
Nää on siis aivan kauheita juttuja.Onhan toki näitäkin naisia jotka tekee sen tietoisesti. Väärinhän se on miehiä kohtaan.
Kun Simo oli 23-vuotias, hänen tyttökaverinsa jätti ehkäisypillerit pois miehelle mitään kertomatta ja tuli raskaaksi.
- Olin aivan äimistynyt, että kuinka hän saattoi tehdä niin! En missään nimessä kokenut olevani valmis isäksi. Vaadin pitkään kumppaniani tekemään abortin, Simo muistelee.
Keskustelujen päätteeksi pari päätti, että nainen pitää lapsen, mutta yksin. Nykyisin Simon suhde alle kouluikäiseen lapseensa on hyvä, mutta silti takaraivossa usein kaihertaa ajatus siitä, että entä jos niin käy toisenkin kerran.
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288760216078.html
IS kertoi viime viikolla neljän vasten tahtoaan isäksi tulleen miehen tarinan. Tositarinat koskettivat lukijoita, ja monet kertoivat aiheesta omia kokemuksiaan.
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288769979671.html
Jotenkin pöyristyttävää, että maailmassa on yhä ihmisiä jotka eivät tajua että työnnellessään penistään jonkun pilluun, voi syntyä lapsi kaikista ehkäisytavoista huolimatta.
Voi tietysti ehkäisykin pettää mutta silloin on kuitenkin otettu vastuuta siitä ehkäisystä ja jos se pettää niin kai se on vähän eri asia kuin vastuuttomuus.
Aivan, eli naisetkin vois alkaa miettimään vähän enemmän tuota ehkäisyä ja jälkiehkäisyä. Ihan siinä missä miehetkin sitä kondomia.Jep. Jokatapauksessa mahdollisesti syntyvä lapsi on syytön siihen, kuka käytti tai käytti huonosti tai unohti kokonaan tai jätti tahallaan käyttämättä. Lapsi ansaitsee elättäjän jos sellianen elossa on.
Enkä minä ainakaan mielestäni ole velvollinen verovaroistani osin maksamaan jonkun vähemmän fiksun herran harha-askelien tuotoksia.
Niin ja sen verran vielä, että kyllä mä ottaisin jälkiehkäisypillerin, jos olis käynyt niin huonosti että olis päässy ruikkasee sisään, eikä olis mtn ehkäisyä. Siinä on muistaakseni 72h aikaa napata se, että että.....
Jep. Jokatapauksessa mahdollisesti syntyvä lapsi on syytön siihen, kuka käytti tai käytti huonosti tai unohti kokonaan tai jätti tahallaan käyttämättä. Lapsi ansaitsee elättäjän jos sellianen elossa on.
Enkä minä ainakaan mielestäni ole velvollinen verovaroistani osin maksamaan jonkun vähemmän fiksun herran harha-askelien tuotoksia.
Mutta jos herra ei maksa edes entiselle vaimolle - jonka kanssa oletettavasti suunnitellusti lapset teki - elareita, niin oikeasti, onko tämä Ex-vaimokin rahanperässä ravaava hupakko? Ilmeisesti. Jere voisi ehkä vähän peiliin katsoa. Eihän tuo ihmisestä läpimätää tee, mutta isälläkin on velvollisuutensa.Tiesin että ketju menee Jeren haukkumiseks; en viitsinyt sitä yhtä ja samaa.
Yritin tuoda asiaa hiukan toisenlaisesta vinkkelistä.
Aika normaalia on, että monet, etenkin rahan perään olevat eukot helposti lisääntyvät, ullattaen.
Sellaiset naiset ovat todella sikamaisia ja ällöttäviä!
Toi venäläinen eukko on ihan selkee onnenonkija.
Toki se kortonki pitäis olla aina.
How ever....
Mun mielestä ole vielä löytynyt niin hyvää kondomia, että olis parempi kuin ilman sitä. Ihan selkee markkinarako.
Kondomin kanssa suihin ottaminen on muun muassa ihan hirveetä!
Kuinka paljon tuohonkin sitten "turvaudutaan" ja ajatellaan mitä sen väliä kun on jälkiehkäisypilleri.
"Opettaako" tuo nuoretkin siihen ettei ehkäisystä tarvitse välittää kun on jälkiehkäisy vaikka se kortsu suojaa muultakin kuin raskaudelta.
Hyvähän tuo on olla olemassa mutta mun mielestä ei voi vain tuohonkaan turvautua ja jättää ehkäisy sen takia pois.
Mutta jos herra ei maksa edes entiselle vaimolle - jonka kanssa oletettavasti suunnitellusti lapset teki - elareita, niin oikeasti, onko tämä Ex-vaimokin rahanperässä ravaava hupakko? Ilmeisesti. Jere voisi ehkä vähän peiliin katsoa. Eihän tuo ihmisestä läpimätää tee, mutta isälläkin on velvollisuutensa.
Siinä olet oikeassa, on todellisia ällöttäviä naisia jotka salaa raskautuu. Eräs jos toinenkin ketju tällä palstalla aiheesta ollut enkä kertakaikkiaan voi vaan ymmärtää mitään salaa pillereiden pois jättöä parisuhteessa (kun kuvitellaan että toiseen voi luottaa) tai pahimmillaan kondoomin puhkomisia (lienee trollaus, toivon niin).
Ja kuinkakohan monia lapsia huostaanotetaan Suomessa ja muutenkin; saavatko kaikki normaalin kasvun ja kehityksen....vaikka ei huostaanotettaisikaan...
Jälkiehkäisy otetan vain tarvittaessa. Kerrottaiskohan tuosta jo koulun terveystiedon tunnilla..luulis.
Vaikea sanoa mutta voi olla ettei.
Tuota en tiedä puhutaanko jälkiehkäisystä koulussa mutta kyllä ainakin itse "paasaisin" lapsilleni ehkäisyn merkityksestä enkä menisi sanoon että onhan aina jälkiehkäisy jos ehkäisyä ei haluakaan käyttää syystä tai toisesta tai se on kivempaa puuhaa ilman esim kortsua.
Ehkä olen "vanhoillinen" ajatusteni kanssa ja jokainen tietysti ajattelee ja tekee miten haluaa![]()
Miehillekin pitäis tulla äkkiä e-pilleri niin ei tulisi ainakaan niitä yllätyksiä missä nainen sanoo käyttävänsä ehkäisyä vaikka ei käyttäisikään ja tullaankin raskaaksi.
Mutta joo, turha itkeä jälkeenpäin kun ei itsekään käyttänyt ehkäisyä vaan jätti sen naiselle kun on muka naisen asia hoitaa ehkäisy.
Jälkiehkäisy ei ole mikään säännöllinen ehkäisymenetelmä....se on ihan selkeä asia.
Sitä käytetään vain hätätapauksessa.
Kyllä nuorten on ihan hyvä tietää tämäkin. Ja uskon että koulussakin tästä puhutaan.
Miten niin vanhoillinen.
Eiköhän jokainen vanhempi käy tuon ehkäisyasian läpi lapsiensa kanssa.
Jos olisi vanhoillinen niin saattaisi jäädä keskustelut käymättä....
Aamen!Itseasiassa. Jos elari olisi aina sama. Riippumatta tuloista. Niin kukaan eukko ei tarkoituksella "unohtaisi" ehkäisyä saatuaan jonkun porhon petiinsä.
Toisekseen. Mihin toinen lapsi tarvitsee enemmän elareita kuin toinen?
- Olen kuitenkin antanut lapselle sukunimeni ja Suomen kansalaisuuden, että hän pääsee aikuisena vaikka opiskelemaan ulkomaille, jos haluaa, Jere jatkaa Me Naiset -lehdessä."
Mutta parempi lienee käyttää jälkiehkäisyä kun tulla huvikseen vahemmaks..Mun mielestä hatätapaus on se jos ehkäisy pettää eikä se jos se jätetään väliin![]()
Ei ole tulossa.
Miesten ehkäisypilleriä kehiteltiin pitkään, mutta hankkeesta luovuttiin, koska koehenkilöille tuli niin vakavia sivuoireita (samoja kuin naisille naisten e-pillereistä).