Eihän mies joudu maksamaan elareita jos nainen ei huolehdi ehkäisystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaäo66
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ehkäisy kuuluu molemille. Jos naimisissa oleva mies panee vierasta naista ilman kortsua, ni oma moka. On toki naisia jotka hankiuttuu raskaaksi tahallaan toisen tietämättä ja se on väärin.

• Tykkää
Reactions: famipala
Mun mielestä ehkäisy kuuluu molemille. Jos naimisissa oleva mies panee vierasta naista ilman kortsua, ni oma moka. On toki naisia jotka hankiuttuu raskaaksi tahallaan toisen tietämättä ja se on väärin.

Tästä päästäiskin toiseen juttuun eli siihen ettei naimisissa/parisuhteessa olevan pitäis paneskella kenenkään toisen kanssa :D

• Tykkää
Reactions: Kais
Mä en vaan aina jaksa lukea tota miesten haukkumista tästä asiasta.
Molemmilla on vastuu mutta mies saa lähes aina haukut.

Ja voisko ihmiset vaikka harrastaa jotakin perhesuunnittelua!?
Ei kai niitä lapsia tosta noin vain tehdä...

Enkä ainakaan mä tässä mitään miehiä haukkunut, vastuuhan on tietysti molemmilla. Esim Jere nyt tuossa vain sanoi että oli naisen asia hoitaa ehkäisy. Onhan tuossa naisessakin vikaa jos vaikka "hankkiutui" tahallaan raskaaksi.
Perseestä nekin naiset on jotka tahallaan hankkiutuvat raskaaksi miehen tietämättä. Miehille kun ei vaan ole kuin se kortsu ja jos sitä ei halua/haluta käyttää, pitää vaan sitten luottaa naisen sanaan jos sanoo että ehkäisy on kunnossa vaikka ei olisikaan. Ollaan sitten parisuhteessa tai ei.

Ja sitten taas kaikille naisille ei välttämättä sovi hormonaalinenkaan ehkäisy.
Samahan se on vähän sterilisaatiossa, enemmän ehkä naiset sitä tekee kuin miehet.

Enkä ainakaan mä tässä mitään miehiä haukkunut, vastuuhan on tietysti molemmilla. Esim Jere nyt tuossa vain sanoi että oli naisen asia hoitaa ehkäisy. Onhan tuossa naisessakin vikaa jos vaikka "hankkiutui" tahallaan raskaaksi.
Perseestä nekin naiset on jotka tahallaan hankkiutuvat raskaaksi miehen tietämättä. Miehille kun ei vaan ole kuin se kortsu ja jos sitä ei halua/haluta käyttää, pitää vaan sitten luottaa naisen sanaan jos sanoo että ehkäisy on kunnossa vaikka ei olisikaan. Ollaan sitten parisuhteessa tai ei.

Ja sitten taas kaikille naisille ei välttämättä sovi hormonaalinenkaan ehkäisy.
Samahan se on vähän sterilisaatiossa, enemmän ehkä naiset sitä tekee kuin miehet.

Kuten tuossa jo aiemmin mainitsin; tuon asiaa esiin vähän toisesta vinkkelistä. En niinkään Jere mielessä.

Yleisesti miehiä, tai heidän etujaan, ei oteta riittävästi huomioon täällä, mikä on ihan normaalia näin naisvoittoisella palstalla.

Näitä tämän tyyppisiä ketjuja on ollut todella monia, ja usein se on juuri tuota samaa "jos mies ei tajua käyttää kondomia niin maksakoon elarit" -juttua.

Kuten tuossa jo aiemmin mainitsin; tuon asiaa esiin vähän toisesta vinkkelistä. En niinkään Jere mielessä.

Yleisesti miehiä, tai heidän etujaan, ei oteta riittävästi huomioon täällä, mikä on ihan normaalia näin naisvoittoisella palstalla.

Näitä tämän tyyppisiä ketjuja on ollut todella monia, ja usein se on juuri tuota samaa "jos mies ei tajua käyttää kondomia niin maksakoon elarit" -juttua.

Jere nyt vaan sanoi asian vähän huonosti. Enkä mäkään puhunut asiasta Jeren takia, ihan sama vaikka siinä olis ollut joku Matti Meikäläinen tai ei nimeä mainittu ollenkaan.
Kyllä mä tuon tiedän (eikä koske vain tätä paikkaa vaan yleensäkin) ja täällähän muutenkin yleistetään monia asioita koskeen kaikkia. Suurinpiirtein jos yksi mies/nainen on ollut sika, lähes kaikki on :D

Miesvoittoisilla palstoilla haukutaan/arvostellaan varmaan sitten naisia :D

Jere nyt vaan sanoi asian vähän huonosti. Enkä mäkään puhunut asiasta Jeren takia, ihan sama vaikka siinä olis ollut joku Matti Meikäläinen tai ei nimeä mainittu ollenkaan.
Kyllä mä tuon tiedän (eikä koske vain tätä paikkaa vaan yleensäkin) ja täällähän muutenkin yleistetään monia asioita koskeen kaikkia. Suurinpiirtein jos yksi mies/nainen on ollut sika, lähes kaikki on :D

Miesvoittoisilla palstoilla haukutaan/arvostellaan varmaan sitten naisia :D

Ihan hyvä tuoda erilaisia näkökulmia esiin, oli kyse mistä tahansa.
Näin pysyy keskustelu monipuolisempana.:)

• Tykkää
Reactions: famipala
Mä en vaan aina jaksa lukea tota miesten haukkumista tästä asiasta.
Molemmilla on vastuu mutta mies saa lähes aina haukut.

Ja voisko ihmiset vaikka harrastaa jotakin perhesuunnittelua!?
Ei kai niitä lapsia tosta noin vain tehdä...

Niin mutta jos ei oikeasti halua lapsia ja on vieläpä naimisissa, niin kyllä miehen silloin pitäisi tajuta käyttää kortsua. Onhan siinä tautiriskikin. Ei uuden hoidon kanssa panna heti paljaalla, mutta sitä ei näytä jotkut tajuavan. Ihan turha puolustella Jereä tai muita yhtä vastuuttomasti toimivia miehiä.

Eihän Jere meinaa maksaa elareita siitä avioliitossakaan syntyneestä lapsestaan, käräjien kautta pitää rahoja vaatia. Nyt sitten uuden vaimon kanssa pukataan lisää lapsia vaikka ei näytä olevan mielenkiintoa huolehtia edes niistä jo olemassa olevista lapsista. Ei heru sympatiaa tuolle miehelle. Ja aika pitää olla tuon Nannan, että tuollaisen miehen kanssa lapsen tekee ja mennyt naimisiin. No ehkä vakka löysi kantensa.

Eikä ole mikään fiksu tapaus se venäläinen hoito. Luuli ilmeisesti nalkittavansa varakkaan miehen ja saavansa paremman elämän, mutta toisin kävi.

Niin mutta jos ei oikeasti halua lapsia ja on vieläpä naimisissa, niin kyllä miehen silloin pitäisi tajuta käyttää kortsua. Onhan siinä tautiriskikin. Ei uuden hoidon kanssa panna heti paljaalla, mutta sitä ei näytä jotkut tajuavan. Ihan turha puolustella Jereä tai muita yhtä vastuuttomasti toimivia miehiä.

Eihän Jere meinaa maksaa elareita siitä avioliitossakaan syntyneestä lapsestaan, käräjien kautta pitää rahoja vaatia. Nyt sitten uuden vaimon kanssa pukataan lisää lapsia vaikka ei näytä olevan mielenkiintoa huolehtia edes niistä jo olemassa olevista lapsista. Ei heru sympatiaa tuolle miehelle. Ja aika pitää olla tuon Nannan, että tuollaisen miehen kanssa lapsen tekee ja mennyt naimisiin. No ehkä vakka löysi kantensa.

Eikä ole mikään fiksu tapaus se venäläinen hoito. Luuli ilmeisesti nalkittavansa varakkaan miehen ja saavansa paremman elämän, mutta toisin kävi.
Jep jep.
En viitsi toistaa itseäni enää.:)

I'm done.

Jep jep.
En viitsi toistaa itseäni enää.:)

I'm done.

Sä et nyt näytä tajuavan sitä seikkaa, että jos mies ei oikeasti halua lapsia niin sitten pitää käyttää kortsua tai tehdä vasektomia. Ei kannata sokeasti luottaa siihen, että juuri tavattu ryssähoito huolehtii ehkäisystä.

Jotenkin säälittävää ja huvittavaa tuo sun miesten mielistely ja puolustelu kun jokainen normaali järjellä varustettu ihminen tajuaa, että kummallakin osapuolella on vastuunsa silloin kun harrastetaan seksiä. Mies on yksinkertaisesti tyhmä jos menee panemaan satunnaista hoitoa ilman kortsua, varsinkin jos on naimisissa. Turha itkeä lehtien palstoilla kun paskat on jo housuissa. Olisi pitänyt ne housut jalassa tai sitten käyttänyt sitä jo monta kertaa tässäkin keskustelussa mainittua kortsua.

Ei, enkä pidä fiksuina niitä naisia jotka tahallaan hankkiutuvat raskaaksi miehen tietämättä. Kusipäitä ne naiset on, mutta toistan itseäni: miehet on helvetin tyhmiä jos eivät tajua itse huolehtia ehkäisystä.

• Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Sä et nyt näytä tajuavan sitä seikkaa, että jos mies ei oikeasti halua lapsia niin sitten pitää käyttää kortsua tai tehdä vasektomia. Ei kannata sokeasti luottaa siihen, että juuri tavattu ryssähoito huolehtii ehkäisystä.

Jotenkin säälittävää ja huvittavaa tuo sun miesten mielistely ja puolustelu kun jokainen normaali järjellä varustettu ihminen tajuaa, että kummallakin osapuolella on vastuunsa silloin kun harrastetaan seksiä. Mies on yksinkertaisesti tyhmä jos menee panemaan satunnaista hoitoa ilman kortsua, varsinkin jos on naimisissa. Turha itkeä lehtien palstoilla kun paskat on jo housuissa. Olisi pitänyt ne housut jalassa tai sitten käyttänyt sitä jo monta kertaa tässäkin keskustelussa mainittua kortsua.

Ei, enkä pidä fiksuina niitä naisia jotka tahallaan hankkiutuvat raskaaksi miehen tietämättä. Kusipäitä ne naiset on, mutta toistan itseäni: miehet on helvetin tyhmiä jos eivät tajua itse huolehtia ehkäisystä.

Provohan sää oot mutta silti:
Millä tavalla on säälittävää ja huvittavaa jos tuon esiin myös naisen vastuun?
Ja en ihan oikeasti nyt ottanut kantaa tuohon Jeren aivopieruun, eli ooteetä tuli, pahoittelen. Se ilmeisesti sekotti sinut.:sneaky::D

Provohan sää oot mutta silti:
Millä tavalla on säälittävää ja huvittavaa jos tuon esiin myös naisen vastuun?
Ja en ihan oikeasti nyt ottanut kantaa tuohon Jeren aivopieruun, eli ooteetä tuli, pahoittelen. Se ilmeisesti sekotti sinut.:sneaky::D

No en todellakaan ole provo. Mikä ihme musta tekisi provon? Se, että olen eri mieltä sun kanssa tuosta miesten paapomisesta?

Mä olen koko ajan tässä ketjussa peräänkuuluttanut sitä, että miehen pitää käyttää kortsua jos käy panemassa ympäri maailman ties ketä. Miksi tätä on niin vaikea sisäistää? Jos ei kerran halua lapsia, niin sitten itse osaltaan huolehtii sitä, että niitä lapsia ei tulisi eikä sokeasti usko kun satunnainen tuttavuus sanoo syövänsä pillereitä. Sä et näytä tätä asiaa nyt mitenkään käsittävän vaan sun mielestä on ilmeisesti ihan ok panna ilman kortsua.

Ehkäisy ei ole ikinä vain toisen vastuulla. Jos ei halua lapsia, niin sitten pitää ehkäistä. Sen olisi Jere voinut tehdä, mutta ei kun piti päästä panemaan ryssää paljaalla. Olisi kiitollinen ettei tullut hiv tms. Kuka on nykymaailmassa niin hullu, että heti uuden tuttavuuden kanssa panee ilman kortsuja. Joo kortsu voi pettää, mutta kyllä se melko suuren suojan antaa raskautta ja tauteja vastaan.

• Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
No en tiedä. Voipi olla parempi ilimankin.
Millähän logiikalla? Kun kortsun ehkäisyteho on kuitenkin lähellä 100 prosenttia. Tietenkin on parempi kortsulla jos ei kerran isäksi halua. Haloo! Ai niin mutta ku ei se tunnu samalta joten tietysti pitää päästä panemaan heti uutta hoitoa ilman kortsua välittämättä seurauksista.... Siitä kun voi seurata muutakin kuin raskaus.

Kyllä on taas pakko ihmetellä miesten tyhmyyttä.
No meinasin kyllä että vois olla parempi iliman naista, säästyis myös noilta naisten logiikoiltakin.. :D

Tässä ketjussa parilla tyypillä on ymmärrys ihan kadoksissa.
Ei auta selittäminen. Se on ilmeisesti synti jos joku nainen kehoittaa myös naisia ottamaan vastuun ehkäisystä. Niin ei kato saa tehdä, muuten mammat hermostuu.

Tai osa ei halua myöntää että se todellakin on loppupeleissä ihan miehen oma asia, laittaako heppinsä päälle kartongin vai ei. Jos laittaa, voi olla melkein 100% varma että vahinkoja ei käy. Silloin mies on hoitanut _oman osansa_ ehkäisystä, koska ehkäisy todellakin on molempien asia.

Yhteistyössä