eihän minulle koskaan niin käy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokaus

Vieras
vaan kävikin, mies petti.
Onko tästä selviytymistä? onko asioita jotka lieventää pettämistä? voiko ihminen oppia virheistään vai pettääkö ihminen toisenkin kerran jos kerran on pettänyt?
Miten saada takaisin luottamus?vai saako sitä ikinä?
Mitä tehdä? miten jatkaa? yhdessä vai erikseen?
Kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
vaan kävikin, mies petti.
Onko tästä selviytymistä? onko asioita jotka lieventää pettämistä? voiko ihminen oppia virheistään vai pettääkö ihminen toisenkin kerran jos kerran on pettänyt?
Miten saada takaisin luottamus?vai saako sitä ikinä?
Mitä tehdä? miten jatkaa? yhdessä vai erikseen?
Kokemuksia?

Jaakko no ukot nyt vaan ovat tuommosia...Jos tapa ei ole krooninen, niin silloin ei kannata olla huolissaan.

Vaikka kotona olisi seksikäs , kaunis vaimo tekee mieli joskus tarkistaa ruohon vihreys aidan takana...

No, mä voin kertoa omalta osaltani sen, että ensin riidellään mielettömästi ja sitten sovitaan ( mikäli haluaa liittonsa pitää ). Tulee hieman seesteisempi vaihe, mutta se paska lyö silmille taas säännöllisesti ja alat epäilemään häntä joka asiasta. Alkaa syyttely ja uudet riidat. Aikansa se kestää kunnes huomaat olevasi niin loppu, ettei muuta vaihtoehtoa ole kuin ero. Alat suremaan tulevaa eroa ja elettyä elämää, kun sitä ei takaisin saa. Tulee rahahuolet, kellä mitkäkin. Elämä on epäreiluu välillä ! Jos annat anteeksi ja pystyt elämään sen asian kanssa, mikään ei estä teitä jatkamasta onnellisesti yhdessä, mutta silloin myös et koskaan vittuile asiasta miehellesi vaan aidosti rakennat yhteistä parempaa tulevaisuutta.
Ota tosiaan aikaa nyt itsellesi, puntaroi kaikki asiat huolella ja vasta sitten tee päätöksesi. Ystävät ovat kullan arvoisia. Tsemppiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja aliisa1:
No, mä voin kertoa omalta osaltani sen, että ensin riidellään mielettömästi ja sitten sovitaan ( mikäli haluaa liittonsa pitää ). Tulee hieman seesteisempi vaihe, mutta se paska lyö silmille taas säännöllisesti ja alat epäilemään häntä joka asiasta. Alkaa syyttely ja uudet riidat. Aikansa se kestää kunnes huomaat olevasi niin loppu, ettei muuta vaihtoehtoa ole kuin ero. Alat suremaan tulevaa eroa ja elettyä elämää, kun sitä ei takaisin saa. Tulee rahahuolet, kellä mitkäkin. Elämä on epäreiluu välillä ! Jos annat anteeksi ja pystyt elämään sen asian kanssa, mikään ei estä teitä jatkamasta onnellisesti yhdessä, mutta silloin myös et koskaan vittuile asiasta miehellesi vaan aidosti rakennat yhteistä parempaa tulevaisuutta.
Ota tosiaan aikaa nyt itsellesi, puntaroi kaikki asiat huolella ja vasta sitten tee päätöksesi. Ystävät ovat kullan arvoisia. Tsemppiä :)

No tuo nyt on liian kohtalonomaista...montakohan täysin uskollista ihmistä mahtaa löytyä miehistä ja naisista pitkissä parisuhteissa.
Minä uskon , että uskollisuus on lähinnä joutsenten ominaisuus...

Jaakko ei taida itse olla joutsenmainen kun tuollaisia kirjoittelee. MInä olen.

Voin kertoa ap:lle, että oma kokemukseni oli eksäni kanssa tällainen: ensin oli kova suru, asiaa puitiin ja puitiin ja hän vähätteli koko juttua, vaikka oli saanut sukupuolitaudinkin. No, en minä sitä unohtaa voinut, vaan epäilin aina ja aloin jopa epäillä jälkikäteen jotain menoja, että mitähän sielläkin on mahtanut tapahtua. Eksähän hänestä tulikin.

Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
Jaakko ei taida itse olla joutsenmainen kun tuollaisia kirjoittelee. MInä olen.

Voin kertoa ap:lle, että oma kokemukseni oli eksäni kanssa tällainen: ensin oli kova suru, asiaa puitiin ja puitiin ja hän vähätteli koko juttua, vaikka oli saanut sukupuolitaudinkin. No, en minä sitä unohtaa voinut, vaan epäilin aina ja aloin jopa epäillä jälkikäteen jotain menoja, että mitähän sielläkin on mahtanut tapahtua. Eksähän hänestä tulikin.

Täytyy myöntää, että muistutan enemmän käkeä...munin joskus vieraisiin pesiin...

voisiko mies oikeasti katua ja huomata ettei enää ikinä halua pettää naistaan? vai onko tämä vain paskapuhetta jos minulle on näin sanottu. onko miehessä sellaista ominaisuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja aliisa1:

Mikä se sellainen liitto on ,jossa jatkuvasti joutuu epäilemään toista kyttäämällä huulipunatahroja kauluksesta, rajoittamaan toisen elämää tutkimalla sähköpostit, kännykät ja tekemällä tarkistussoittoja työmatkalisen perään. Mikäli elämä kaventuu näin pahasti, on aiheellista tehdä ratkaisuja johonkin suuntaan. Joku mies oppii yhdestä pettämisestä ja punnitsee elämänarvonsa uudelleen, mutta sitten on näitä reppanoita, jotka lankeavat kerta toisensa jälkeen samaan paskaan. Ja pitävät vielä oikeutettuna tekona, koska vaimo on niin ikävä ja pihtaa. Ihmettelen suuresti, mikä pitää nämä naiset tuollaisessa miehessä kiinni. Rahako ? Masokismi ? Kuulisin mielelläni.

voisiko mies oikeasti katua ja huomata ettei enää ikinä halua pettää naistaan? vai onko tämä vain paskapuhetta jos minulle on näin sanottu. onko miehessä sellaista ominaisuutta?

Rehellisesti sanoen kyllä voi.
Luulen, että naiset monesti ottavat tämmöset asiat paljon raskaammin kuin miehet.
Myönnän, että tällainen asia loukkaa toista osapuolta, mutta usein tämmönen toiminta on miehelle vain pieni viaton leikki...ei tässä heti olla vaimoa hylkäämässä.
Mikäli mukana on ollut vielä humalatila niin teko on vieläkin harmittomampi...toivottavasti on harrastettu turvaseksiä...

mitä jos vaimo kokeilisi "pientä ja viatonta" leikkiä, miestä ei varmaan haittaa yhtään. enkä sano että lähtisin kostamaan. mutta ihmettelen vaan jos miehet kerran näin ajattelevat pettämisestä.

mitä jos vaimo kokeilisi "pientä ja viatonta" leikkiä, miestä ei varmaan haittaa yhtään. enkä sano että lähtisin kostamaan. mutta ihmettelen vaan jos miehet kerran näin ajattelevat pettämisestä.

Nooh....:) Pieni flirtti ei koskaan ole pahasta, se piristää...
"Kosto" ei tosiaan johda mihinkään.
paradoksi on että nuorena ihminen koettaa olla uskollinen, mutta ei pysty...vanhana koettaa taas olla uskoton , mutta joutuu toteamaan ettei pysty...;)

nii-in. kyllä on elämä hankalaa kun pitäisi yrittää yhden kanssa olla yhtäaikaa. itse taas ajattelen juuri toisin. ehkä juuri siksi tämä tuntuukin niin pahalta.

nii-in. kyllä on elämä hankalaa kun pitäisi yrittää yhden kanssa olla yhtäaikaa. itse taas ajattelen juuri toisin. ehkä juuri siksi tämä tuntuukin niin pahalta.

Jos miehesi on kunnon mies, niin anna anteeksi ja jatka elämää kuin mitään ei olisi ollutkaan.
Maailmassa tapahtuu paljon pahempia asioita, kuten varmaan tiedät...esim P-Korean ydinkoe ja toimittajan murha Venäjällä yms...

muutahan en voi kuin toivoa että mieheni olisi ehkä viisas ja virheistään oppiva, mutta tulleista vastauksista päätellen.....se ei ole hirveän todennäköistä. yritin vain saada muiden näkemyksiä asioihin

muutahan en voi kuin toivoa että mieheni olisi ehkä viisas ja virheistään oppiva, mutta tulleista vastauksista päätellen.....se ei ole hirveän todennäköistä. yritin vain saada muiden näkemyksiä asioihin

Sinä itse tunnet miehesi parhaiten, sanon vain ettei asia ole niin iso kuin se sinusta nyt tuntuu.
Luultavasti miehesi hairahtui kuten monet joskus..minäkin vaikka mielestäni en ole mikään "häntä-heikki"...
Pettäminen ei ole hyväksyttävää moraalisesti, mutta väitän että se on yleistä sekä naisilla, että miehillä..mieli iloiseksi ja katse eteenpäin.
Mennyt on historiaa ja taaksepäin ei kannata katsella...lisäksi aika kutistaa tällaisten tapahtumien merkityksen.

ehkä asiaton kysymys mutta kysympä kumminkin että onko jaakkoa petetty ikinä? ajatuksena asian unohtaminen ja eteenpäin katsominen kuulostaa oikealta mutta jokainen asian kokenut tietää kuinka hankalaa se on. kyllä voin jatkaa eteenpäin muttei se tarkoita ettenkö ajattelisi asiaa. en ole niin tyhmä että ketään syyllistäisin ja epäilisin vuositolkulla(olettaen että pysymme yhdessä)

ehkä asiaton kysymys mutta kysympä kumminkin että onko jaakkoa petetty ikinä? ajatuksena asian unohtaminen ja eteenpäin katsominen kuulostaa oikealta mutta jokainen asian kokenut tietää kuinka hankalaa se on. kyllä voin jatkaa eteenpäin muttei se tarkoita ettenkö ajattelisi asiaa. en ole niin tyhmä että ketään syyllistäisin ja epäilisin vuositolkulla(olettaen että pysymme yhdessä)

Kyllä on..tiedän sen, vaikka en ole ollut näkemässä ja asia on lyöty leikiksi...silti olen ollut naimisissa pitkään saman naisen kanssa..ajatellut , että tällaista elämä on.
Nuorena ja omistushaluisena asia tuntuu pahalta, mutta jos kumppani ei ole hulttio voi asian antaa anteeksi ja aikaa hoitaa asian loppuosan..:)

On tehtävä päätös, jatkaako yhdessä vai erikseen. Ja sitten elettävä senmukaisesti. Jos päätetään jatkaa yhdessä hairahduksesta huolimatta, niin asiat puhutaan läpi siinä vaiheessa. Niitä ei nosteta esiin joka riidan yhteydessä. Ja luottamus pysyy, kun eletään luottamuksen arvoisesti.

Olen Jaakon kanssa samaa mieltä siinä suhteessa, että elämässä voi tulla eteen paljon vaikeampiakin asioita kuin joku vaivainen syrjähyppy. En tietenkään tarkoita, että se olisi jotenkin erityisen suotavaa ja hyväksyttävää, mutta asiat oikeissa mittasuhteissa, hyvät ellit!

Tivaa mieheltä selitys siihen, miksi hän petti ja mitä hän sai pettämisestä (oliko vain seksiä vai oliko tunteetkin mukana). Sitten voit aikaisintaan saada mielenrauhan. Jos miehen selitys taas ei vakuuta, on todennäköistä, että hän pettää uudelleen. Toisaalta jos annat pettämisen anteeksi, mies saattaa tuudittautua siihen, että kyllä hän pienet pettämiset saa aina anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sun rise:
Tivaa mieheltä selitys siihen, miksi hän petti ja mitä hän sai pettämisestä (oliko vain seksiä vai oliko tunteetkin mukana). Sitten voit aikaisintaan saada mielenrauhan. Jos miehen selitys taas ei vakuuta, on todennäköistä, että hän pettää uudelleen. Toisaalta jos annat pettämisen anteeksi, mies saattaa tuudittautua siihen, että kyllä hän pienet pettämiset saa aina anteeksi.

Kait jokainen aikuinen ihminen tietää, että tilapäisessä suhteessa on kyse pelkästä seksistä.
Sitten jos tällainen sivusuhde kestää pitkään ja on jonkinlainen "seurustelusuhde" puhutaan tietysti eri asioista.
Yhden yön suhde on mielestäni helppo antaa anteeksi...turhia avioeroja tässä maassa on jo tarpeeksi.

Luulin, että mieheni on maailman luotettavin, vaan kuinka kävikään. Hän petti, vaikka haluaa vain minut. Osasyyksi hän sanoi tunteen, että joku tykkää ja on kiinnostunut hänestä. Tuo "leikki" meni vaan liian pitkälle. Rakastan, mutta tämä sattuu niin v*tusti. Toisella hetkellä pystyn ajattelemaan järjellä kun taas minuutin päästä viha kalvaa minua, ja kaikki ajatukset siitä mitä he ovat yhdessä tehneet, puhuneet, kuinka he ovat koskettaneet ja siitä nauttineet, nousevat pintaan. Tämä on niin suurta tuskaa etten toivoisi tätä vihamiehellenikään.

Sinä haluat nyt nopeasti päätöksiä ja tietoja. Rauhoitu ja istu alas. Tilaa kampaaja, risteily, mene syömään vaikka ystäväsi kanssa. laita petokselle hinta, tuhlaa vähän itseesi. Mutta mieti syitä myöhemmin, ole kylmäverinen ja kerää voimasi. Vi**un sika mitä teki.
Et pysty nyt ajattelemaan normaalisti, juttele ystävien kanssa mahdollisimman paljon ja jos sinulla olii miespuolinen ystävä, mille voisit uskoutua, niin se olisi hyvä. pettää ei saa, mutta jotkut ovat tehneet saman, eivätkä jää kiinni, kosto on suloista:)

Voimia edelleen.

"Ei minullekaan" viesti voisi olla suoraa omasta elämästäni. Monen vuoden seurustelun jälkeen mies pettää, itse luotin häneen ihan täysillä. Halus vaan jännitystä elämään..
Tunteet ailahtelee laidasta laitaan, toisella hetkellä vihaan, toisella rakastan ja oon valmis antamaan anteeksi, sitten taas vihaan ja päätän erota, miks kattelisin tuommosta petturia. Päivääkään ei oo kulunut itkemättä. Tuntuu että pelkästä itsekunnioituksesta pitäis potkia se jätkä pihalle. Ei oo vaan niin helppoo..

"Toisella hetkellä pystyn ajattelemaan järjellä kun taas minuutin päästä viha kalvaa minua, ja kaikki ajatukset siitä mitä he ovat yhdessä tehneet, puhuneet, kuinka he ovat koskettaneet ja siitä nauttineet, nousevat pintaan. Tämä on niin suurta tuskaa etten toivoisi tätä vihamiehellenikään."

Voisko sitä enää paremmin sanoa!

Yhteistyössä