H
huoooh
Vieras
Joku oli heittänyt kaljapullon meidän takapihalle, korkeat aidat ja portti mikä on aina kiinni. Ei olla koko talvena käyty takapihalla, eikä mennäkkään varmaan ennen kesää. No, nyt naapuri oli tuonut lapun, että hänen kissansa on loukannut itsensä tuohon rikkinäiseen pulloon. Todella syyttävästi kirjoittanut viestiinsä, että se on minun vastuullani pitää takapiha kunnossa, nyt hänen kissansa on loukannut itsensä tuohon pulloon.
Hitto eihän se nyt mun vika ole, että hänen kissansa tulee MUN pihalle, varsinkaan kun se kissa ei saisi edes vapaana olla. Mä en todellakaan kyttäile takapihallemme ja bongaile sieltä mitään rikkinäisiä pulloja. Siistiksi jätetty takapiha viime kesän jäljiltä juurikin sen takia, koska siellä ei kukaan talvisin käy, kesäisinkin vain grillaillaan.
Hitto eihän se nyt mun vika ole, että hänen kissansa tulee MUN pihalle, varsinkaan kun se kissa ei saisi edes vapaana olla. Mä en todellakaan kyttäile takapihallemme ja bongaile sieltä mitään rikkinäisiä pulloja. Siistiksi jätetty takapiha viime kesän jäljiltä juurikin sen takia, koska siellä ei kukaan talvisin käy, kesäisinkin vain grillaillaan.