A
"a p"
Vieras
Eikä tässä ole mitään isännöitsijää vaan kunnan talonmiehiä jotka hoitavat vuokra-asuntojen kunnossapitoa aivan kuten kouluja, terveyskeskusta jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilmeisesti et ole haluamassa takaisin takuuvuokraasi etkä halua enää kaupungilta uutta kämppää...
En voi käsittää mikä siinä on niin vaikeaa että sovit jonkun ajan niiden kanssa ja painut lapsinesi hittoon sieltä siksi aikaa? Sinä et näe uusia asukkeja eikä ne näe teitä, mutta asukit näkee kämpän, ei luulisi olevan kellekään ylivoimaista...
Meidän kämppää tultiin katsomaan 30min varotusajalla,seuraava vuokralainen soitti! sain mä enimmät lelut potkittua nurkkaan että mahtui kulkemaan,pyykkikorin nakkasin kaappiin ja tiskipöytä oli kaaoksessa mutta eipä paljon haitannut minuaonneksi olin sille päivälle ehtinyt lakaisemaan enimmät murut keittiönlattialta niin ei isompia makarooneja tms tarttunut sukkiin
Eipä lapsiperheen asunnot aina niin tiptpo kunnossa ole (ainakaan meillä),mutta näkivätpähän asunnon kuitenkin. Et pysty estämään katsojia,se vain on totuus!!!!! kyllä isännöitsijä saa tulla yleisavaimilla sisälle olitpa kotona tai et,tyydy vain siihen.
Yleinen käytäntö vaan on se, että esim. seiniä ei maalata ilman vuokranantajan lupaa. Esim. Oulun kaupungin vuokra-asunnoissa seiniä ei saa maalta, vaikka itse ostais maalit ja tekis työn.