Eihän raskausoireet voi alkaa viikon sisällä mahdollisesta oviksesta, eihän?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä, tyhmempi, MINÄ!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä, tyhmempi, MINÄ!

Vieras
AINA on kumia käytetty kuten kuuluu, mutta viimeeksi mies halusi pari "vetoa" paljaalla ja sitten laitettiin kumi. Tyhmää, tiedän!!
Tässä sitten laskeskelin, että sattui olemaan juuri mahdollisen oviksen aika ja nyt pelottaa :( Tuosta on kerrasta kohta viikko ja nyt olen tuntevinani kaikenlaisia raskausoireita (pahaa oloa, väsymystä, rinnat muka jotenkin omituiset).

Eihän ne oireet voi noin nopeasti tulla, sanokaa että kuvittelen vain. En halua lisää lapsia, en nyt. Huomenna soitan itselleni ajan ja hommaan pillerit.

:headwall:

Voihan ne vaikka alkaa, onhan alkio juuri noihin aikoihin (viikko oviksesta) kiinnittynyt MUTTA sanoisin ettö todennäköisyys on h*lvetin pieni. Paljon todennäköisempää on, että stressaat asiaa ja kuvittelet ne oireet. Tosin eihän se raskaus mitenkään mahdoton vaihtoehto ole.

Alkuperäinen kirjoittaja tuskin olet:
Paljon todennäköisempää on, että stressaat asiaa ja kuvittelet ne oireet.

Toivon todella, että näin on.
Ja jos nyt säikähdyksellä selviän, vannon kautta kiven ja kannon että KOSKAAN en enää leiki tulella!

takana 6-8 raskautta (2 lasta) ja JOKA kerran (no ei viimeisen keskenmenneen) on oireet alkaneet n. viikko oviksesta. jos on oikein herkkä ihminen ja tuntee muutokset omassa kehossa niin raskauden tunteminen on mahdollista jo tuolloin.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no eiks se on turhaa spekuloida ja stressata jos siihen ei voi mitään just nyt..? ;)

No on... mutta muistelisin, että oireet EI voisi alkaa näin pian (kun kiinnittyminenkin tapahtuu vasta noin viikossa). Että ihminen voikin olla tyhmä-tyhmä-tyhmä... leikkiä asialla, jonka seuraukset tietää :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no eiks se on turhaa spekuloida ja stressata jos siihen ei voi mitään just nyt..? ;)

No on... mutta muistelisin, että oireet EI voisi alkaa näin pian (kun kiinnittyminenkin tapahtuu vasta noin viikossa). Että ihminen voikin olla tyhmä-tyhmä-tyhmä... leikkiä asialla, jonka seuraukset tietää :headwall:

no..nyt ainakin tiedät. toivottavasti ei oo liian myöhäistä. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Mulla alkoi tässä raskaudessa etova olo viikkoa ennen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Voi olla mahdollista että kuvittelin kaiken, mutta yhtä kaikki, raskaana olin/olen. :D

Mullakin on alkanut väsymys yleensä viikko ennen menkkoja, mutta nyt niihin menkkoihin on ainakin 2 viikkoa vielä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Mulla alkoi raskausoireet molemmilla kerroilla jo viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa ja tiesin 100%:n varmasti olevani raskaana jo ennen testien tekoa. :)

Näin on mullekin käynyt jo kahdesti, mutta kun se ovis olisi ollut vasta tällä kuluneella viikolla, ehkä ti-pe välillä ja mulla muka oireita jo nyt :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Mulla alkoi raskausoireet molemmilla kerroilla jo viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa ja tiesin 100%:n varmasti olevani raskaana jo ennen testien tekoa. :)

Näin on mullekin käynyt jo kahdesti, mutta kun se ovis olisi ollut vasta tällä kuluneella viikolla, ehkä ti-pe välillä ja mulla muka oireita jo nyt :o

Hmmm... Jaa-a, paha sanoa mitään.

Tuuhan kertomaan sit parin viikon päästä, kuin kävi! :D

Yhteistyössä