eihän se nyt VOI olla mahdollista että olen raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
synnytyksestä n. 3kk. täysimetän. "ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä. Eli todennäkösyys raskautua tässä vaiheessa on kai todella pieni, mutta kuukautiset ovat myöhässä (1 kerran tulleet synnytyksen jälkeen jouluna). oon ihan :o

No kyllä se voi :D

Kenties kannattais tehdä testi.Mutta kun sulla on muutenkin noin vähän aikaa synnytyksestä ja imetät niin kuukautiset voi olla todella epäsäännölliset.Tai sitten ei.

no täytyypä tehdä testi tässä lähipäivinä niin selviää homma, vähän kyllä jännittää. Ihan hyvillä mielin saisi vauva tulla, mutta ei kyllä ihan näin pian ajateltu ollenkaan ja miettii että jos tässä on pieniin päin että miten se raskaus sujuu kun edellisesti on niin vähän aikaa.. Mutta kyllä luulen että se todennäköisyys olla raskaana on niin älyttömän pieni nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mut monesti tossa vaiheessa on kuukautiset tosi epäsäännölliset..

mullei ollu..mun ekat menkat tuli 5 vko synnytyksestä ja seuraavat jäi tulematta,koska olin raskaana. mutta täysin ajallaan olisi tulleet jos olisi tullut. raskaus meni kuitenkin kesken.

kai tiesit että täysimetys ja keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisy keinoja?
jokainen yhdyntä kerta tulee touhutippoja ja yksi miljoonasta riittää saamaan sinut raskaaksi? siis vain yksi ja ainoa siittiösolu.
täysimetys ei ehkäise lainkaan.
Mut jos kerta ootte valmiita saamaan uuden vauvan niin onnea yritykselle :)

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mut monesti tossa vaiheessa on kuukautiset tosi epäsäännölliset..

mullei ollu..mun ekat menkat tuli 5 vko synnytyksestä ja seuraavat jäi tulematta,koska olin raskaana. mutta täysin ajallaan olisi tulleet jos olisi tullut. raskaus meni kuitenkin kesken.

Niin mut siinä lukikin MONESTI.. = USEIN

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
kai tiesit että täysimetys ja keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisy keinoja?
jokainen yhdyntä kerta tulee touhutippoja ja yksi miljoonasta riittää saamaan sinut raskaaksi? siis vain yksi ja ainoa siittiösolu.
täysimetys ei ehkäise lainkaan.
Mut jos kerta ootte valmiita saamaan uuden vauvan niin onnea yritykselle :)

Juu tiedetään, sillä esikoinen sai alkunsa juurikin noista touhutipoista :) että sikäli ei se mikään suuri yllätys ole, mutta tuntuu vaan jänskältä että ensimmäisellä kierrolla, imetysaikana ja keskeytetystä yhdynnästä voisi tärpätä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
synnytyksestä n. 3kk. täysimetän. "ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä. Eli todennäkösyys raskautua tässä vaiheessa on kai todella pieni, mutta kuukautiset ovat myöhässä (1 kerran tulleet synnytyksen jälkeen jouluna). oon ihan :o

meillä ainakin oli mahdollista(ja mulla ei kuukautisista ollut vielä tietoakaan silloin),ja se nukkuu nyt tuolla omassa huoneessaan..eli mahdollista siis on!! ja en sitä poiskaan antaisi!

Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

meillä ainakin oli mahdollista(ja mulla ei kuukautisista ollut vielä tietoakaan silloin),ja se nukkuu nyt tuolla omassa huoneessaan..eli mahdollista siis on!! ja en sitä poiskaan antaisi!

viitsitkö kertoa miten sulla meni odotusaika? imetitkö raskausaikana ja syntyikö vauva ihan täysaikaisena ja muutenkin menikö kaikki hyvin? :)

Yhteistyössä