Eihän tää oo totta tai jos on totta niin mitä hemmettiä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mutta kun mä en haluais edes pankkikorttia. Vaan siis semmoisen josta lähtee reaaliajassa se raha tililtä. Kuten Electronissa josta olen NIIN kovasti tykännyt.

Onks sit semmoisia pankkiautomaattikortteja vielä olemassa?

Niin mäkin aloin miettimään... Oliko ennen kortteja joilla vaan sai automaatista rahaa? Siis eihän siitä edes voi kauaa olla kun mä oon varmaan ihan vasta äitinä siirtyny Electruuniin... Miten asiat voi hämärtyä näin nopeesti :|

Mäkin tykkään siitä että tiiän saldoni ihan minuutilleen :)

Muoks; Hyvä että selvisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mutta kun mä en haluais edes pankkikorttia. Vaan siis semmoisen josta lähtee reaaliajassa se raha tililtä. Kuten Electronissa josta olen NIIN kovasti tykännyt.

Onks sit semmoisia pankkiautomaattikortteja vielä olemassa?

Niin mäkin aloin miettimään... Oliko ennen kortteja joilla vaan sai automaatista rahaa? Siis eihän siitä edes voi kauaa olla kun mä oon varmaan ihan vasta äitinä siirtyny Electruuniin... Miten asiat voi hämärtyä näin nopeesti :|

Mäkin tykkään siitä että tiiän saldoni ihan minuutilleen :)

Eikun sit oli pankkikortti ja luottokortti. Ja pankkikortissakin se raha lähtee viiveellä. Siks mä en tykkää mistään muusta kuin Electronista. Mun mielestä se on täydellinen kortti kun sillä voi vielä maksaakin.

Huh, miä jo pelästyin. Miä tykkään siit että electronin kaa se raha menee heti tililt ja näkyy sit heti oikee summa jos tarkistaa. Miehel pankkikortti mistä ollaan hankkiutumassa eroon (pankin ja luoton takia) ja sen kanssa on muutaman kerran käynny silleen, että on katton että tilillä on sen ja sen verran, menny kauppaan ja kassalla, kappas, ei ookkaan niin paljoa.

Yhteistyössä