Eihän tarvitte piitata muitten mielipiteistä omissa miesasioissaan?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
No joo tiedän ittekin vastata tähän, että ei tarvitte. Siis jos mies on ihan kunnollinen eikä mikään alkkisnarkkari.

Kun mulla on juttua yhden miehen kanssa ja tiedän pari ihmistä mun lähipiiristä jotka eivät tuosta miehestä pahemmin pidä. Toinen voi sanoa mulle päin naamaa hyvinkin rumasti, kun kertoo mielipiteensä. Ja sitä mielipidettähän mä en häneltä halua.

Mä olen muutenkin ollut vähän epävarma haluanko olla tämän miehen kanssa ja sitten sen v*ttuilun "pelon" takia haluan pitää matalaa profiilia. Kun mä en oikiasti jaksaasi kuunnella sitä päänaukomista. Yks kaveri mulle sanoi, että ei kyllä näillä kahdella ole yhtään varaa sanoa mitään. Eipä ole ei, mutta tekevät sen kuitenkin.

Risoo jo valmiiksi. Ei tarvitte välttämättä tähän kenenkään kommentoida mitään, kunhan vähän purkasin asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
SINULLA v**tuilun pelko? Tuskin.

:xmas:

"Pelko". Huomaatko heittomerkit. Mä en oikiasti jaksa kuunnella sitä, mutta sanon kyllä takaasi. Mä en vain jaksa käsittää miksi pitää tällääsestä asiasta aukoa päätään. Ja tunnen nämä ihmiset sen verran hyvin, että tiedän sitä päänaukomista tulevan. Mutta annappa olla jos heille menee sanomaan yhdenkin poikkipuolisen sanan niin...

Ei millään pahalla, mutta tiedätkö edes millainen on normaali mies?? Tuntuu nämä miesjuttusi olevan yleensä vähän erikoisten l.ei niin tavoiteltavien miesten kanssa??

Alkuperäinen kirjoittaja hA:
Ei millään pahalla, mutta tiedätkö edes millainen on normaali mies?? Tuntuu nämä miesjuttusi olevan yleensä vähän erikoisten l.ei niin tavoiteltavien miesten kanssa??

:o :headwall: On se hyvä, kun TAAS joku tietää niin hyvin mun asiat. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

:laugh: no ei tietäis ellet itse kertoisi.. kyllä palstalaiset oikeasti TIETÄVÄT aika paljon sun elämästä.

No mikä siinä miehessä on sellaista että osa lähipiiristä ei hyväksy? Kun mä aikoinaan ton ukon kanssa aloin pyöriä niin odotin jonkin sortin v.tuilua joiltakin, mutta mä olen saanut koulutettua tuosta kelpo kansalaisen ja kun kaikki on siihen tutustuneet niin nykyään tykkäävät.

:laugh: no ei tietäis ellet itse kertoisi.. kyllä palstalaiset oikeasti TIETÄVÄT aika paljon sun elämästä.

Juu juu ja aivan oikiastikko luulet, että te tiedätte kaiken. :whistle: :laugh: Te ette tiedä lähellekään puolia mun asioista. B)

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No mikä siinä miehessä on sellaista että osa lähipiiristä ei hyväksy? Kun mä aikoinaan ton ukon kanssa aloin pyöriä niin odotin jonkin sortin v.tuilua joiltakin, mutta mä olen saanut koulutettua tuosta kelpo kansalaisen ja kun kaikki on siihen tutustuneet niin nykyään tykkäävät.

No siis mä luulen, että kyse lähinnä ennakkoluuloista, koska ei nämä ihmiset tätä miestä niin hyvin tunne. Tietävät tämän, mutta eivät tunne.

Juu juu ja aivan oikiastikko luulet, että te tiedätte kaiken. :whistle: :laugh: Te ette tiedä lähellekään puolia mun asioista. B)
Säästä meidät siltä puolelta, pliis???

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Näinhän se on oikein eetuttaa kun tietää valmiiks jo ne mielipiteet...

No sepä. Kun tiedän, että ainakaan toinen näistä ei pidä suutaan kiinni. Vaikka asia ei kuulu hänelle pjaskan vertaa. :kieh: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei todellakaan tartte. Mun entinen kaveri sanoi ystävyyden irti koska ei tule toimeen uuden poikaystäväni kanssa. Hassua, hyvä kun selvisi hänenkin ystävyyden taso

No niinpä. Ei ole sitten ollutkaan mikään oikia ystävä jos noin tekee. Mulla on kavereita (puhun kavereina niistä läheisistäkin ystävistä ) jotka ovat pysyneet vierellä jo yli 15 vuotta. Olemme tapelleet keskenämme ja käyneet vaikeita asioita läpi, mutta ystävyys on vain pysynyt.

Siis joo, annapa olla kun kuulostaa aika inhottavalta tommonen "ystävä". Sä ite tiedät taatustiparhaiten -ja vaikket vielä tietäiskään niin voithan sä kokeilla, ei oo nilittämistä siihenkään tuolla tyypillä. Ja sä oot nyt maininnu tän miehen kuiteski sen verran usein, että mä luulen että sä haluat joka tapauksessa kokeilla josko siitä jotain tulis ;)

Ai niin, sulla tais olla valmistujaisjuhlatkin vasta? Paljon onnea sen johdosta :flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis joo, annapa olla kun kuulostaa aika inhottavalta tommonen "ystävä". Sä ite tiedät taatustiparhaiten -ja vaikket vielä tietäiskään niin voithan sä kokeilla, ei oo nilittämistä siihenkään tuolla tyypillä. Ja sä oot nyt maininnu tän miehen kuiteski sen verran usein, että mä luulen että sä haluat joka tapauksessa kokeilla josko siitä jotain tulis ;)

Ai niin, sulla tais olla valmistujaisjuhlatkin vasta? Paljon onnea sen johdosta :flower: :)

No joo on tullut vissiin puhuttua tästä miehestä. :whistle: :ashamed: Vaivaamaan se jää jos ei edes yritä yhdessäoloa. Eikä tässä nyt mitään hötkyillä, ei mistään seurustelusta olla puhuttu vielä.

Joo valmistujaiset oli torstaina. Kiitos. =)

No joo on tullut vissiin puhuttua tästä miehestä. :whistle: :ashamed: Vaivaamaan se jää jos ei edes yritä yhdessäoloa. Eikä tässä nyt mitään hötkyillä, ei mistään seurustelusta olla puhuttu vielä.

Kieltämättä olet kirjoitellut joo. Eli totta kai kokeilette, ethän sä muuten tiedä -ja jää harmittamaan! Toivon parasta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kieltämättä olet kirjoitellut joo. Eli totta kai kokeilette, ethän sä muuten tiedä -ja jää harmittamaan! Toivon parasta :hug:

No kattoo nyt. :D

Mies on nyt toisella paikkakunnalla mökillä ja hän on siellä puhunut musta mökkinaapureille, he ovat sitä mieltä, että mut pitää viedä näytille. :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Ainahan jollain on parmepaa tietoa toisesta, jos negatiivista niin se kuulutetaan muille. Arvostelijoille toteaisin, että on se vaan hyvä ettet ole minä :D

No mä olen kyllä jo valmiiksi miettinyt, että jos nupistaan niin sanon, että no ei sun tarvitte sen kanssa olla. Jos vastaus on jotain tyyliin "no onneksi ei!", niin voin vastata, että mitä sä sitten rutajat... :whistle: :whistle: :laugh: