Eihän tarvitte piitata muitten mielipiteistä omissa miesasioissaan?

mun kaveri alkoi tapailemaan miestä jonka tunsin entuudestaan ja sanoin suoraan kaverilleni että pysy siitä kamalasta äijästä erossa...hän otti nokkkiinsa ja jatkoi tapailua... jossain vaiheessa sitten myönsi että olisi pitänyt vaan uskoa minua, oli sen verran kamala tyyppi kyseessä

Onnea valmistuneelle! (Vaikka voiko sitä koskaan olla ihan valmis :) )
Ei kannata välittää toisten mielipiteistä, mutta vituttaahan se, jos tietää, että selän takana puhutaan pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
mun kaveri alkoi tapailemaan miestä jonka tunsin entuudestaan ja sanoin suoraan kaverilleni että pysy siitä kamalasta äijästä erossa...hän otti nokkkiinsa ja jatkoi tapailua... jossain vaiheessa sitten myönsi että olisi pitänyt vaan uskoa minua, oli sen verran kamala tyyppi kyseessä

No tässä taas on niin, että nämä pari ihmistä ei kyllä tuota miestä sen kummemmin tunne. Ovat vain muodostaneet hänestä tietyn käsityksen joka mullakin on kyllä ollut, mutta se on nyt mennyt, kun olen tutustunut mieheen paremmin.

Siinä tapauksessa kuuntelisin ja pistäisin korvan taakse että nää kaverit tosiaan tuntisi sen miehen. Tietäis vaikka että olis pettävää tyyppiä tai muuta vastaavaa. Mut jos ne ei kerran tiedä, ja vaan huvikseen veetuilee, niin jättäisin omaan arvoonsa.

Mä en piitannut.

Ne kaverit, jotka olivat satavarmoja siitä, että suhde turkkilaisen kanssa johtaa vain perheväkivaltaan, kyyneliin ja pikaiseen eroon (lapsikaappausuhan siivittämänä ) ovat aikoja sitten eronneet omista "hyvistä " miehistään.

Kyllä mä oon itse aina tiennyt, mitä teen ihmissuhdeasioissa. Olen varma siitä, että sinä Scarlett tiedät myös :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi ne eivät hyväksyisi miestä?

No ennakkoluuloja sitä miestä kohtaan, luulisin näin. En mä tässä ala mitään tarkempia syitä kertomaan. Mutta ei siis ole mitään sellaisia syitä, että mies olisi joku kriminaali naistenhakkaaja juopponarkkari. Ihan tavallinen mies vain.