eihän tässä oo mitään järkee, eihän? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinen(ko)kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinen(ko)kuumeilija

Vieras
Mulla on 3 lasta. 1 koululainen ja 2 pientä pienellä ikäerolla. Nuorin vasta 6kk. On ollu melkoisen rankka alkuvuosi pienen taaperon ja vauvan kanssa. Nyt mulla on älytön vauvakuume, TAAS :D Mä niiin haluaisin taas olla raskaana, synnyttää, saada pienen ihmeen syliini... Mutta onko tässä mitään järkeä? Kun usein tuntuu että hermo menee kerran jos toisenkin tätä hullunmylly arki rumbaa pyörittäessä. IKinä ei oo siistiä, ikinä ei oo tarpeeksi aikaa itselle/itselle ja miehelle. Lapset kiukkuaa, ei syö, ei nuku... millon mitäkin. Silti mä haluaisin "vielä yks...."

Ja sitten taas vielä yksi ja taas vielä yksi.

Jos nyt on jo hermo kireellä ja sinulla on siellä VAUVA 6kk, IHAN PIENI VAUVA.
Niin kysy itseltäsi miksi haluat taas uuden vauvan.

Haluatko uuden vauvan, jota hoitaa ja kasvattaa ja vaihtaa vaippoja ja kantaa kun itkee öisin ja päivällä ja siinä samalla olla täydellinen äiti toiselle vauvalle ja isommalle lapselle ja sitten tehdä monta vauvaa siihen perään.

Tai haluatko olla raskaana ja sitten saada laitoksella vauvan syliin. Ja se siitä.
Minusta tuntuu, että et sinä vauvaa halua, nautit vain sen odotusajasta ja siitä kun se on ihan pieni.

Ole äiti näille nykyisille lapsillesi ja hoida heidät hyvin. Unohda tuollainen älyttömyys

odotahan kun tahit murkkuikäisen kanssa, onhan sekin ihana elämänvaihe, mutta niitä paukkuja pitäisi sillon olla jäljellä ja paljon...itellä 3 poikaa ja vanhin murkku....ja vie voimia vaikka kiva onkin.....sulla on vielä pitkä matka jaksamista siihen että vanhin murkku....voimia... :flower:

Yhteistyössä