Eihän tästä nyt tule mitään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Koittakaa nyt hyvät muorit päättää!! Ei teidän ajatuksista ota selvää itse erkkikään.

Mä haluan nyt, että mut luokitellaan johonkin ryhmään kuuluvaksi. Mä olen siis kotiäiti joten ilman muuta kuuluisin ryhmää "Miehen elätit" ja koska haluan lisää lapsia kuulun myös ryhmään "Työtä vieroksuva ja siksi lapsia lisää vääntävä." Mutta: kun mä teen myös sitä työtä. Niin sitten etten voi olla elätti, enkä työtä vieroksuvakaan. Niin mihin piruun mä sitten kuulun, kysyn vaan??!! Teillä kaikilla on joku mihin kuulutte, mutta mullei mitään!! Mä olen täysin ulkopuolinen ja haluan oman ryhmän. Eli mihin mä kuulun, mihin??!! |O |O

=) mul on aina ongelma siitä kun jossain kyselyssä kysytään ammattia

mä oon kotiäiti, joka tekee töitä työnantajalle sekä lisäksi jonkin sortin yrittäjä ja opiskelijakin vielä :xmas:

Mä voin perustaa sun kanssa "ulkopuoliset" ryhmän. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
=) mul on aina ongelma siitä kun jossain kyselyssä kysytään ammattia

mä oon kotiäiti, joka tekee töitä työnantajalle sekä lisäksi jonkin sortin yrittäjä ja opiskelijakin vielä :xmas:

Mä voin perustaa sun kanssa "ulkopuoliset" ryhmän. :whistle:

Luojan kiitos, muutenhan mä jään ihan yksin oman napani kanssa. Joka on muuten rumakin vielä. Höh. :snotty:

Öh... no joka ainoa kerta, kun mä paistan possunkylkeä tai nakkaan porsaan sisäfileen grilliin, kuuulen päässäni sanan "NeitiNasu". Juu, olen ollut ihan liikaa palstalla, kohta 7 vuotta, mutta en voi sille mitään. Jos sä kuulut kyäkkipossuihin? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Öh... no joka ainoa kerta, kun mä paistan possunkylkeä tai nakkaan porsaan sisäfileen grilliin, kuuulen päässäni sanan "NeitiNasu". Juu, olen ollut ihan liikaa palstalla, kohta 7 vuotta, mutta en voi sille mitään. Jos sä kuulut kyäkkipossuihin? :saint:

Mä olen ollut kohta kaksi vuotta vähemmän.. Ei juma. :ashamed:

Pitäisiköhän hankkia elämä tämänkin kyäkkipossun?? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä olen ollut kohta kaksi vuotta vähemmän.. Ei juma. :ashamed:

Pitäisiköhän hankkia elämä tämänkin kyäkkipossun?? :whistle:
No älä kuitenkaan sure, ettet kuulu mihinkään stereotypiaan. En minäkään kuulu. Varsinkin yh:na mun elämähän on ihan väärin :laugh:

Yhteistyössä