N
"nukkumatti"
Vieras
Eli siis lapsi nyt 1v9kk on ilmeisesti päättäny lopettaa päiväunien nukkumisen kokonaan! Nyt viikon ollut nukkumatta. Sänkyyn silti laitan ja sielä tyttö pysyy 1-1.5h hereillä, ei siis tietenkään huuda sielä vaan itsekseen juttelee ja leikkii. Olen koittanut vieressä pysymistä ja silittelyä, ei toimi! Ja siis joka aamu ulkoillaan ja touhutaan enkä tiedä miten voisin tuon tytön väsyttää, neuvoja? Kuitenkin 4-6 aikoihin on sitten melko väsynyt ja känkkäränkkä tulee helposti, eli selvästi tarvis ne unet vielä. Rutiinit on pysynyt samana eikä omasta mielestäni nyt mikään ole muuttunut milläänlailla. Yöunet menee hyvin (nukkuu klo 20-7.30) ja nukahtaakin nyt tosi nopeesti iltasin kun on jo niin väsynyt.
Neuvokaan nyt mua mitä teen tän tilanteen kanssa? Antaako lapsen sitte vaan olla hereillä ja "lepäillä" sen 1-1.5h tuola sängyssä vai pitääkö sitä alkaa jotenkin nukuttelemaan?
Neuvokaan nyt mua mitä teen tän tilanteen kanssa? Antaako lapsen sitte vaan olla hereillä ja "lepäillä" sen 1-1.5h tuola sängyssä vai pitääkö sitä alkaa jotenkin nukuttelemaan?