Eikö kellään olis myydä mulle 60/62cm pojan vaatteita + pussilakanoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rööttynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rööttynä

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
1 165
0
36
Hakusassa siis edullisesti ehjiä, tahrattomia ja vähä nukkaisia poikamaisia bodeja, potkuhousuja ja yökkäreitä koossa 60cm-62cm. Lähinnä sinisävyisistä, ruskeista ja vihreistä tykkään. Neutraalin värisistä en ole kiinnostunut.

+ pussilakanoita :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Mulla taitaa olla melkeen kaikki sen kokoset menny, mt 68cm on vielä jonkin verran ja pussilakanoitakin vois löytyä :) Kiinnostaako noi 68cm;set?

Juu voithan sää laittaa noista 68cm kuvia tulemaan (yv:nä ilmoitan sähkäri osotteen) mutta tuota kokoa oon kerinny jo hommata jonkin verran. Mutta jos löydän sieltä jotain tosi kivaa, niin sitten voin ostaa :) Ja pussilakanoista kans laita kuvia tulemaan + hintatiedot.

Poikavauvalle ja paljon löytyy 60-68cm vaatteita.
Myös talvi /kesä vaatteita.

Ja siistejä. Itse olen myös ostanut tätä kautta joskus ja saanut kamalia kuluneita kauhtanoita, mutta myös hyviäkin.
Joten miun pojan pieneksi jääneet eivät tuota pettymystä.

Löytyy farkuista collegehousihin, bodyja, unihaalareita, fleecepukuja, talvi/syksy haalareita ja lakkeja paljon. Myös kumppareita löytyy.

Lakanoita ja pussilakanoita myös paljon ja ne on olleet vain yhdellä lapsella käytössä. Ovat vauvakokoa.

Myyn jos joku kiinnostuu!
Mulla ei ole yv:tä täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipru:
Poikavauvalle ja paljon löytyy 60-68cm vaatteita.
Myös talvi /kesä vaatteita.

Ja siistejä. Itse olen myös ostanut tätä kautta joskus ja saanut kamalia kuluneita kauhtanoita, mutta myös hyviäkin.
Joten miun pojan pieneksi jääneet eivät tuota pettymystä.

Löytyy farkuista collegehousihin, bodyja, unihaalareita, fleecepukuja, talvi/syksy haalareita ja lakkeja paljon. Myös kumppareita löytyy.

Lakanoita ja pussilakanoita myös paljon ja ne on olleet vain yhdellä lapsella käytössä. Ovat vauvakokoa.

Myyn jos joku kiinnostuu!
Mulla ei ole yv:tä täällä.

ottasikkos yhteyttä osoitteeseen sadekuuro@luukku.com

no kyllähän tuotakin kokoa tarvii... millaisia sulta löytys? jos löydän jonkin tosi kivan niin voin ostaa tuotakin kokoa...
a207.gif

Yhteistyössä