Eikö kenenkään muun mies ole haluton seksin suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei sex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei sex

Vieras
Ollaan oltu 3v yhdessä joista 2v naimisissa 1 lapsi 5 kk vanha.Mieheni ei ole 1,5v halunnut seksiä kuin n 1krt viikossa.Ei auta seksikkäät alusvaatteet,ei hieronnat ei mikään.Kuulemma aina väsyttää tai töissä stressiä joskus pienessä hiprakassa perjantai iltaisin haluaa.Neuvoja?

Taitaa olla kaavoihin kangistunut mies? :D

No ei vaan, kyllä ainakin meill halut vaihtelee puolin ja toisin ihan jatkuvasti. Joskus on pitkiäkin taukoja ja joskus lyhyempiä.

Luin just samasta aiheesta paljon puhutun kirjan "Ei kiitos"...
Meillä kaks lasta, nuorempi 4kk ja kyllä on päivät ja yöt sen verran muuta elämää täynnä, että musta toi kerta viikossa kuulostaa ihan hyvältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mitä vikaa on harrastaa seksiä kerran viikossa?

Olette varman keskustelleet asiasta kumpaakaan painostamatta ja ystävälliseen sävyyn?

Mä oon varmaan kummallinen (tai vanha) kun mielestä tuo on usein :ashamed:

Jos saisin noin usein, olisin tyytyväinen. Jos kerta kuussa niin hyvä on. Yhdessä viis vuotta, naimisissa pian kolme ja tyttö kolme smamten.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:

Olette varman keskustelleet asiasta kumpaakaan painostamatta ja ystävälliseen sävyyn?

Mä oon varmaan kummallinen (tai vanha) kun mielestä tuo on usein :ashamed:

Jos saisin noin usein, olisin tyytyväinen. Jos kerta kuussa niin hyvä on. Yhdessä viis vuotta, naimisissa pian kolme ja tyttö kolme smamten.

Tuosta mun tekstistä puuttuu yksi sana: "mun", siis mun mielestä tuo on usein.

Mä oon varmaan kummallinen (tai vanha) kun mun mielestä tuo on usein :ashamed:

Mun nykyisessä tilanteessa tuo olisi myös usein. Vaikka itselleni kelpaisi useamminkin.

Mä olen jostain syystä nyt vain hyväksynyt tilanteen, etten saa seksiä niin paljon kuin haluisin. En tiedä miten tähän on päädytty, mutta hyvä näin.

Voi apua... mä oon ku ap. Mäkin haluaisin seksiä 3-4 kertaa viikossa mutta saan vain 1 kerran. Joskus harvoin 2. Ja ei siinä mitään, joku saa olla tyytyväinen siihen kertaan viikossa tai kertaan kuukaudessa, mutta mä en ole. Ei siinä olekaan mitään vikaa (viitaten Cassyn kommenttiin ) jos molemmat on tyytyväisiä, mutta jos ei ole, niin sillonhan siinä on vikaa? eikö?

Juu kivahan se olis useammin saada mut rakastan miestäni aivan valtavasti vaikka kaikennäköisiä vaikeuksia elämän suhteen meillä ollut eli en halua miestäni pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja vivian:
Voi apua... mä oon ku ap. Mäkin haluaisin seksiä 3-4 kertaa viikossa mutta saan vain 1 kerran. Joskus harvoin 2. Ja ei siinä mitään, joku saa olla tyytyväinen siihen kertaan viikossa tai kertaan kuukaudessa, mutta mä en ole. Ei siinä olekaan mitään vikaa (viitaten Cassyn kommenttiin ) jos molemmat on tyytyväisiä, mutta jos ei ole, niin sillonhan siinä on vikaa? eikö?

Harvassa kai ne suhteet on, joissa halut kohtaa täydellisesti? Suhdehan on kompromisseja täynnä muutenkin ilman, että siinä on mitään vikaa välttämättä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mummy Sunshine:
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:

Harvassa kai ne suhteet on, joissa halut kohtaa täydellisesti? Suhdehan on kompromisseja täynnä muutenkin ilman, että siinä on mitään vikaa välttämättä...

:flower:

Varmaan aika hankala tilanne. Mä luulen kyllä, että kun pitkään on suhteessa, niin noi seksi halut aika harvoin käy yksiin. Mut mun mielestä toi kerta viikkoon on kai aika tavallinen määrä seksiä, yhdessä "harrastettuna".

Vaikea sinänsä mitään neuvoa antaa, koska sä olet jo aika paljon sen asian eteen tehnyt. Ja mä olen kyllä sitä mieltä, että jos toinen ei sitä seksiä halua, jää siitä aika paljon saamatta ihan itsekkin. Eli kun tietää, että toinen ei ole ihan "kympillä" mukana, ei siitä niin paljoa nauti itsekkään. Mut toivotaan että tilanne helpottuu ja seksi alkaa maittamaan kaikille, onhan se kuitenkin aikas mukavaa ja todella tärkeä osa parisuhdetta.

Yhteistyössä