Eikö kenestäkään muusta tunnu koskaan siltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
... että voisi lasten päähän takoa järkeä jollain nuijalla näin vaikka aluksi, ja miettiä rajumpiakin toimenpiteitä sen jälkeen jos ei vieläkään tunnu tehoavan?? :kieh:

Hitto, juuri eilen ronkittiin neitin kädestä kuusi tikkua pois, tiedättekö kun kaikkia seiniä, aitoja jne pitää mennessään laappia ja joka paikkaan olla ronkkimassa. Neiti huusi kuin henkeä ois oltu viemässä, vaan oppiko siitä mitään? No ei helvetissä!!! Tänään sitten näpit hissin ovessa sen ollessa liikkeellä, ja siitäkään ei olla kuin satakahdeksankytäviistuhatta kertaa puhuttu!! No sormethan sinne meinas jäädä, jälleen, luonnollisesti, ja taas hirveän huudon kanssa kun pelästyi niin julmetusti tyttökin, ja minä tietysti myös. Hiivatin leipuri leinonen sentään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O

*hengittelee syvään ja harkitusti* :ashamed:

Joo. Joku joskus sanoi että n. kolmen vuoden jälkeen niille alkaa kasvaa järki päähän. Tyttö tulee syksyllä 5 ja ei ole se järki vielä kasvanut. Sitä ihmettelen, miten on tikeittä selvitty tähän asti...jatkuvasti jossain ihan päättömästi menossa...viimeksi kiipesi rullapostaiden kaiteen ulkoreunaa ylös! |O En eka ite tajunnut että se reuna kulkee samaa vauhtia ylös kuin portaatkin, kun tajusin ettei pääsekään enää alas, kuten olin komentanut, oli liian myöhäistä...luojan kiitos ei tippunut alas kesken matkan, olis katkennut luita. Mutta taas kohta oli joku paikka missä sanoin että etkö jo usko että kun kiellän, niin kiellän ihan syystä...

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Joo. Joku joskus sanoi että n. kolmen vuoden jälkeen niille alkaa kasvaa järki päähän. Tyttö tulee syksyllä 5 ja ei ole se järki vielä kasvanut. Sitä ihmettelen, miten on tikeittä selvitty tähän asti...jatkuvasti jossain ihan päättömästi menossa...viimeksi kiipesi rullapostaiden kaiteen ulkoreunaa ylös! |O En eka ite tajunnut että se reuna kulkee samaa vauhtia ylös kuin portaatkin, kun tajusin ettei pääsekään enää alas, kuten olin komentanut, oli liian myöhäistä...luojan kiitos ei tippunut alas kesken matkan, olis katkennut luita. Mutta taas kohta oli joku paikka missä sanoin että etkö jo usko että kun kiellän, niin kiellän ihan syystä...

No kuule sama on ikä meillä. Ihmettelen syvästi, millä noi saa hengissä pidettyä aikuisiksi asti. :ashamed:

Toi kun ei tajua edes pelätä mitään: mä itse olen ollut niin arka, etten oo uskaltanut kokeillakaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:

No kuule sama on ikä meillä. Ihmettelen syvästi, millä noi saa hengissä pidettyä aikuisiksi asti. :ashamed:

Toi kun ei tajua edes pelätä mitään: mä itse olen ollut niin arka, etten oo uskaltanut kokeillakaan mitään.

Tosin mä muistelin tässä että minkälainen itte olisin ollu, että mistä lie tyttö perinyt...äiti kun aina valitti että mullos vaatteet likaset ja rikkinäiset kuin poikaviikareilla, kun nuohosin kaikki ihme paikat ja kiipeilin puissa. Mutta edelleen syytän tietty isäänsä noiden piirteiden perimisestä
:saint:

Yhteistyössä