Eikö kukaan ole seurustellut "aina" saman ihmisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sani

Vieras
Siis nuoresta lähtien.

Itse aloin seurustella nykyiseni kanssa 15-vuotiaana.
Sitä ennen olin jo hyppinyt sängystä sänkyyn ja muutenkin kokenut irtosuhteita, ei-niin-vakavia -seurustelusuhteita ym. hillumista. (:ashamed:)

Mietityttää vain, että taidan olla ainoa. :o
Muut eroavat nuoruudensuhteistaan, ja minä ja mies vaan pysytään yhdessä.
Höh.

Alkuperäinen kirjoittaja Sani:
Siis nuoresta lähtien.

Itse aloin seurustella nykyiseni kanssa 15-vuotiaana.
Sitä ennen olin jo hyppinyt sängystä sänkyyn ja muutenkin kokenut irtosuhteita, ei-niin-vakavia -seurustelusuhteita ym. hillumista. (:ashamed:)

Mietityttää vain, että taidan olla ainoa. :o
Muut eroavat nuoruudensuhteistaan, ja minä ja mies vaan pysytään yhdessä.
Höh.

Tonne yhteen kohtaan siis olis pitänyt tulla :ashamed: -hymiö.

mä aloin seurustelemaan mieheni kanssa 14 vuotiaana ja ollaan edelleen yhdessä :) ja nyt olen 30v et 16 vuotta tullut yhdessä taivalta talsittua ja sitä ennen ne oli vaan semmosta teinijuttuja mulla...ja kolme poikaa siunaantunut myös meille:)

mina olen mieheni ensi rakkaus. herttaista etta nainkin pain... tosin ehti valissa sitten seukkaamaan muutaman muun kanssa, mutta ihan ekan kerran on ollut minuun rakastunut ja kuulema aina minua rakastanutkin. siis minusta johtuen emme ole koko aikaa olleet yhdessa (ja valimatkasta) nyt viimein ollaan paadytty samaan maahan ja nain ollen helpompi olla yhdessa. :)

Olin 16 v kun aloitimme seurustelun; mies vuoden vanhempi. Kahdeksan vuoden seurustelun jälkeen menimme naimisiin ja nyt on naimisissakin oltu seitsemän vuotta eli 15 vuotta yhteensä. Kaksi lastakin on saatu. Eipä kummallakaan ehtinyt olemaan kuin joitakin teinisekoiluja ennen tätä.

Mä olin 15v ja mies 16v kun seurustelu alkoi vuonna 96.
-98v mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen.
-2001 syntyi esikoinen
-2003 syntyi keskimmäinen
-2004 naimisiin
-2005 ostettiin oma tupa
-2006 syntyi kuopus
ja eloa jatketaan yhdessä toivottavasti elämä loppuun asti.Yhdessä oltu nyt 12v. =) Sitä ennen minä en oo seurustellu(ei oo mitään mitä siksi vois laskea),mies kylläkin.

Olen siis 31-vuotias, että 16 vuotta ollaan yhdessä oltu. Ja emmeköhän tule olemaankin niin kauan, kunnes kuolema meidät erottaa.

Tietenkin voisi saivarrella, ja moittia sanavalintaani "aina", mutta siis teininä sitouduin tuohon ukkoon ja yhä vain yhdessä ollaan. 16-v muutin hänen kans yhteen. Nyt kolme lasta.