Eikö kumppani syty minusta,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annaliisa

Vieras
mutta ei halua kertoa minulle, vaikka olen asian ottanut asiallisesti esille? Tilanteita on monia. Hän lähestyy minua erektion kanssa, ja saattaa olla että olen ollut aivan toisessa huoneessa. Totta kai ensimmäinen luonnollinen ajatukseni on, että eihän minulla ole mitään tekemistä tuon erektion kanssa. Tai jokin arjessa toistuva tilanne (sauna), jossa hänellä on tietyt vakiintuneet tavat, ja tästä syystä huomaan kyllä, jos käytös on poikkeavaa.. Yhdelläkin kerralla olin istunut saunassa jo tovin, tuli jälkeeni saunaan, kunnon erektiossa, ja halusi actionia. Minä kieltäydyin tietysti. Yritin pehmeästi ottaa asian puheeksi, mutta hän kieltää katsoneensa/ nähneensä jotain, mikä sytytti...
Koko jutun idea on se, että minä en halua olla kenenkään pumpattava barbara. Olen itse varma, että hän syttyy ilmeisesti näkemällä tietyn näköisiä tyttöjä, esim teeveessä, mutta hän kieltää täysin ongelman. Eli sen, että hän ei syty minusta. Minä olen tätä mieltä, hän väittää vastaan. Minä puolestani en enää syty hänestä, koska en tunne, että hän syttyy minusta.

Minusta alkaa tuntua tosi rasittavalta, että alan tuntea, että olisi kohtuutonta odottaa, että kumppanini syttyisi minusta, eli alkaisi haluamaan seksiä näkemällä minun naiseuttani.

Minulle ei ole ongelmana se, että jos syttyy aivan toisen näköisistä naisista, mutta minulle on ongelma se, että olemme yhdessä, jos näin todella on.

Tuo on varmaan kauheinta mitä nainen seksuaalisuuden saralla voi tuntea. Monta naistahan haittaa jos sekin, että mies kiihottuu muista naisista VAIKKA kiihottuisi myös omastaankin. Tässä näyttäiis olevan että hän kiihottuu vain muista.

Voi ottaa asian esille, ja kertoa miten se loukkaa. Ja kysyä suoraan millainen käytös ja toiminta kiihottaisi häntä. Tärkeintä olisi että hän ymmärtäisi tunteesi ja syysi haluttomuuteen, mutta samalla että häntä ei syyteltäisi tästä, tuskin hän sille itse mitään voi, ja sen jälkeen keksisitte miten voisitte YHDESSÄ luoda tilanteita joissa kummatkin sytytte. Esim kynttilänvalossa viinia, hyvää musiikkia, sinä pikku hepeneissä ja meikissä tms.

mutta ei halua kertoa minulle, vaikka olen asian ottanut asiallisesti esille? Tilanteita on monia. Hän lähestyy minua erektion kanssa, ja saattaa olla että olen ollut aivan toisessa huoneessa. Totta kai ensimmäinen luonnollinen ajatukseni on, että eihän minulla ole mitään tekemistä tuon erektion kanssa. Tai jokin arjessa toistuva tilanne (sauna), jossa hänellä on tietyt vakiintuneet tavat, ja tästä syystä huomaan kyllä, jos käytös on poikkeavaa.. Yhdelläkin kerralla olin istunut saunassa jo tovin, tuli jälkeeni saunaan, kunnon erektiossa, ja halusi actionia. Minä kieltäydyin tietysti. Yritin pehmeästi ottaa asian puheeksi, mutta hän kieltää katsoneensa/ nähneensä jotain, mikä sytytti...
Koko jutun idea on se, että minä en halua olla kenenkään pumpattava barbara. Olen itse varma, että hän syttyy ilmeisesti näkemällä tietyn näköisiä tyttöjä, esim teeveessä, mutta hän kieltää täysin ongelman. Eli sen, että hän ei syty minusta. Minä olen tätä mieltä, hän väittää vastaan. Minä puolestani en enää syty hänestä, koska en tunne, että hän syttyy minusta.

Minusta alkaa tuntua tosi rasittavalta, että alan tuntea, että olisi kohtuutonta odottaa, että kumppanini syttyisi minusta, eli alkaisi haluamaan seksiä näkemällä minun naiseuttani.

Minulle ei ole ongelmana se, että jos syttyy aivan toisen näköisistä naisista, mutta minulle on ongelma se, että olemme yhdessä, jos näin todella on.

hakea ammattiapua ?
Niin pahasti solmussa tuntuu nuppi olevan ?

Viimeksi muokattu:
Kylläpä on aloittajalla ongelma. Kun mies tulee heppi tanassa rakkaansa tykö seksi mielessä, eikös nainen ala kiukuttelemaan tässä tapauksessa.
Hyvä ei ole mitenkään.

Onko naiset milloinkaan kuullut, että mies syttyy myös ajatuksista.

Siis mies voi hyvinkin ajatella puolisoa ollessaan toisessa huoneessa, ja saapuu vaimon luo valmiiksi kiihottuneena.

Jos mies kiihottuisi toisesta naisesta, niin ei hän esittelisi kiihottumistaan silloin vaimolleen.

Onko naiset milloinkaan kuullut, että mies syttyy myös ajatuksista.

Siis mies voi hyvinkin ajatella puolisoa ollessaan toisessa huoneessa, ja saapuu vaimon luo valmiiksi kiihottuneena.

Jos mies kiihottuisi toisesta naisesta, niin ei hän esittelisi kiihottumistaan silloin vaimolleen.

AIvan, näin minä naisena asian ajattelisin. Camoon, kyllä kai ap sinäkin kiihotut itseksesi joistain ajatuksista, tai oikeastaan minkälaisista ärsykkeistä vain satut pitämään, tai vaikka lukiessasi jostain kirjasta kuumaa kohtausta? En oikein ymmärrä, miksi vaadit, että miehen kiihottuminen ei saisi edes ajatuksen tasolla liittyä mihinkään muuhun kuin sinuun? Ei sellainen ole realistista, eikä sellaista voi keneltäkään vaatia. Ole ilahtunut, kun miehellä pelittää alapäässä, ja jos hän vielä osaa hommansa ja antaa sinulle nautintoa. Sehän siinä on seksin idea, eikö?

Viimeksi muokattu: