A
annaliisa
Vieras
mutta ei halua kertoa minulle, vaikka olen asian ottanut asiallisesti esille? Tilanteita on monia. Hän lähestyy minua erektion kanssa, ja saattaa olla että olen ollut aivan toisessa huoneessa. Totta kai ensimmäinen luonnollinen ajatukseni on, että eihän minulla ole mitään tekemistä tuon erektion kanssa. Tai jokin arjessa toistuva tilanne (sauna), jossa hänellä on tietyt vakiintuneet tavat, ja tästä syystä huomaan kyllä, jos käytös on poikkeavaa.. Yhdelläkin kerralla olin istunut saunassa jo tovin, tuli jälkeeni saunaan, kunnon erektiossa, ja halusi actionia. Minä kieltäydyin tietysti. Yritin pehmeästi ottaa asian puheeksi, mutta hän kieltää katsoneensa/ nähneensä jotain, mikä sytytti...
Koko jutun idea on se, että minä en halua olla kenenkään pumpattava barbara. Olen itse varma, että hän syttyy ilmeisesti näkemällä tietyn näköisiä tyttöjä, esim teeveessä, mutta hän kieltää täysin ongelman. Eli sen, että hän ei syty minusta. Minä olen tätä mieltä, hän väittää vastaan. Minä puolestani en enää syty hänestä, koska en tunne, että hän syttyy minusta.
Minusta alkaa tuntua tosi rasittavalta, että alan tuntea, että olisi kohtuutonta odottaa, että kumppanini syttyisi minusta, eli alkaisi haluamaan seksiä näkemällä minun naiseuttani.
Minulle ei ole ongelmana se, että jos syttyy aivan toisen näköisistä naisista, mutta minulle on ongelma se, että olemme yhdessä, jos näin todella on.
Koko jutun idea on se, että minä en halua olla kenenkään pumpattava barbara. Olen itse varma, että hän syttyy ilmeisesti näkemällä tietyn näköisiä tyttöjä, esim teeveessä, mutta hän kieltää täysin ongelman. Eli sen, että hän ei syty minusta. Minä olen tätä mieltä, hän väittää vastaan. Minä puolestani en enää syty hänestä, koska en tunne, että hän syttyy minusta.
Minusta alkaa tuntua tosi rasittavalta, että alan tuntea, että olisi kohtuutonta odottaa, että kumppanini syttyisi minusta, eli alkaisi haluamaan seksiä näkemällä minun naiseuttani.
Minulle ei ole ongelmana se, että jos syttyy aivan toisen näköisistä naisista, mutta minulle on ongelma se, että olemme yhdessä, jos näin todella on.