Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
helsinkiläiset vaan on persiistä. ei millään pahalla muttaku ei vaan osata käyttäytyä. tuskin sitä tsiksiä mikää muu ketutti ku se että ei päässy olemaan eka joka paikas.
Ei ole helsinkiläinen ilmiö ja sitä paitsi helsinkiläisistä suuri osa on muualta Suomesta muuttaneita. Se on ihan suomalainen ilmiö.
No en tiedä onko helsinkiläinen ilmiö vai ei mutta kyllä sit ainakin pk-seudulle muuttaneilla on hyvinkin oma henk.kohtainen reviiri todella tärkeä; etsin edelliskesänä lasten hennesiä kiireissäni ja aattelin et kysyn ekalta "lapselliselta" ihmiseltä ja sellaisen bongattuani sanoinkin: anteeksi, ja uudestaan, mutta syystä tai toisesta ei nainen kuullut ja kosketin hänen olkaansa ja kysyin: anteeksi mutta missähän lasten hennes mahtaa olla niin jumantsukka miten se nainen mua tuijotti, olis voinu melkeen sen ajatukset lukea hänen katseestaan: miten sä uskallat kajota mun henk.kohtaseen reviiriin, ja sen jälkeen selitti tien mulle ja samalla katsoi mua häpeilemättä päästä varpaisiin. Huh, ei hesalaisiin ainakaan pidä koskemaan mennä