P
Pirree
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Onhan se toisaalta surkea homma et ap:n pitää koko ajan ja joka paikassa voida pahoin, jos aina alkaa voimaan pahoin ku näkee lihavan...![]()
On se joskus rankkaa, kyllä! Mä olen kyllä yrittänyt "kasvaa" tän asiani kanssa, mutta en voi mitään, että kun jotain oksettavaa näen, alkaa etomaan. En vaan pysty käsittämään, miten joku voi tehdä niin omalle kropalleen, että lihoo ja lihoo, tekemättä mitään. Ja nyt ei puhuta mistään 10 kilosta, vaan kymmenistä jopa sadasta ylipainokilosta. Monella se ylipaino on jopa niin vakava, että liikkuminen, jopa kävely on jo hankalaa. Onko se herkuttelu nyt sen arvoista?
Itse olen parin vuoden sisällä lihonut 30kg sairauden ja lääkityksen takia. Itsetuntoni on romuna.
Anyway. Armoton taistelu läskejä vastaan on kyllä alkanut nyt kun sairaus on lusittu. Mutta muistakaa että kaikilla norsuilla se paino ei johdu pelkästä herkuttelusta.
ps. itse välttelen julkisia paikkoja koska häpeän kilojani niin paljon. onneksi on sairaslomaa niin ei tarvitse töihin mennä. lenkkeilynkin suoritan vaan öisin koska en halua että muut näkee.
Surullista, tiedän.